<3 JUBELTRÅD <3

Jubler for normal utflod igjen! Nå håper jeg bare at dette var uskyldig :)
 
Ja, og mest på venstreside :) fikk ul. Alt var fint :) det er det til deg også ;)<3

Er hele del av nedre mage nå med meg :(
Alt var i allefall fint i uke 7 :)
 
Jubler for 7 uker:) i september hadde jeg blødninger og ma når jeg var 7 uker på vei...tar det som ett godt tegn:):):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg jubler for at jeg våknet uten kvalme idag! Fader ass, orker ikke engang bekymre meg! Er bare glad for en rolig dag! OG jeg jubler for at jeg klarte å sove godt til tross for at barnefaren var et annet sted! :D
 
Veldig snart 8 uker på vei (i morgen), og sjansene øker stadig for at dette går bra. Hurra! :) Og hurra for at det er julaften i morgen :D
 
Tror og håper "blødningen" var uskyldig :) nå er det borte, og de smertene jeg kjenner tror jeg bare er livmora! Så det jubler jeg for :D
Dessuten er det bare 22 dager til uke 12, og julaften i morgen :D
 
Jubler for en fantastisk fin julekveld med familien:)
 
9 uker og julaften ❤️ en koselig og god kveld med den store familien min! Gleder meg til å tilbringe de neste dagene sammen med de, også!
 
Jubler for at jeg har regnet litt feil på termin og dermed er en dag lenger på vei ;) Hurra for 31 . august og 5 uker om noen skarve timer! Og for en fantastisk fin julefeiring så langt! Oooh for at jeg ikke har bumset ut og sagt noe til noen enda, da mannen ønsker å vente til etter ul i uke 12 ;)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Inne i min 9 uke:D
 
Jubler for at vi valgte å fortelle nyheten til familien i jula. Det er så vanvittig koselig med så mye støtte og folk som er så glade på våre vegne :D Veldig veldig hyggelig!

Hurra for å være inne i min 9. uke jeg også. Sakte, men sikkert mot 12 uker!
 
Jeg har spist is i dag!! :D Og det gikk helt SUPERT! Guri, så godt det var!!
 
Back
Topp