<3 JUBELTRÅD <3

JEG HAR FÅTT FAST JOBB I DAG!! :D
 
Mye å juble for i dag :)
Er VELDIG fornøyd med resultatet på eksamen i religion og livssyn!! :D
Helt i sjokk over at det fikk SÅ bra, med tanke på at den ble tatt under skikkelig gravid-sjokk :D
 
Helg igjen!!! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg jubler for at jeg begynte å grine da jeg klikka inn på en sånn gammel, rørende "suspended coffee"-sak som plutselig dukka opp på facebook-feeden min i stad! Det kaller jeg et symptom ;)
 
9 uker i dag :-D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
9 fullgåtte ! Full fart mot ti uker og 25% :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tjohoo, ti blank i dag!! Men ennå nesten to uker til ul, og 2,5 til første legetime. Tida går så absurd fort-sakte. Har så lyst til å fortelle familie og venner nå, men så er jeg redd for at hele greia bare er innbilning :confused:;)
 
Hurra for første spyfrie dag i går!! Berre litt småkvalm inn i mellom. I tillegg kutta eg kvalmestillande - kryss fingrane for at kvalmen slepp taket her no :)
 
Er veldig happy for at jeg ikke har begynt å legge på meg enda! På denne tida i forrige svangerskap, hadde jeg gått opp rundt 7kg...IKKE gøy!! Har mer enn nok å gå på, så det er veldig positivt om jeg ikke går opp for mye! :)
 
Hurra for at mannen er hjemme etter to morgener på jobb. Da kan jeg ligge lenge og han komme med Ritzkjeks på senga ;)
 
Jeg jubler for at jeg begynte å grine da jeg klikka inn på en sånn gammel, rørende "suspended coffee"-sak som plutselig dukka opp på facebook-feeden min i stad! Det kaller jeg et symptom ;)
Hahaha :D Jeg gråter også av alt mulig om dagen - er det mulig ;)
 
Hurra for at mannen har kjøpt blomster til meg idag samt at han skal lage middag til meg ikveld!! <3

(ok ok..så var det jeg som handla på butikken,men han sendte sin pengebok med meg.. og han vet kanskje ikke enda at han skal kokkelere idag, men....det ordner seg) juhuuuu

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jubler for at jeg ikke har noen plager og for lille prinsessen min som er 10 mnd idag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag besøkte jeg babyen i magen og der lå den og sprella og vinka som bare det. Jubler for det! Før hadde jeg guttefølelse, nå har jeg plutselig jentefølelse :)
 

Vedlegg

  • BabyX.jpg
    BabyX.jpg
    24,9 KB · Visninger: 20
Føler jeg spammer jubeltråden skikkelig for tiden, men klarer ikke la være!!

I dag var det ENDELIG min tur til å finne hjertelyden til lille spiren min. Midt på, rett over hårfesten :D det dunket så fint så fint, og jeg lurer sånn på hvordan jeg skal få til å ta det opp!! Fineste lyden <3
 
Jubler for trippel norsk :D nå gleder jeg meg til drømmemannen skal gå ;)
 
Back
Topp