<3 JUBELTRÅD <3

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Jubler for at jeg så langt i dag ikke har slitt med å få i meg mat :) Soffa søndag med masse fantastiske norske skiløpere på skjermen !! Hurra!

Hurra!!!! :) i følge babyverden er jeg 11+0 idag! :) og ikke nok med det, hjertelyden er så sterk at jeg trenger nesten ikke dytte på angelsounden :D

Vært på ultralyd i dag, og mini var heeelt perfekt :love2:love2:love2:love2:love2:love2:love2:love7:love7:love7:love7:love7:happy093:happy093:happy093 8 + 1 Legger ut bilde på den der vi skal det ;)

Hurra!!!! :) i følge babyverden er jeg 11+0 idag! :) og ikke nok med det, hjertelyden er så sterk at jeg trenger nesten ikke dytte på angelsounden :D

Jeg er 11+0 i morgen :D men hjertelyden er fortsatt svak, og må presse hardt ;)

Oi, kan dere høre hjertelyden allerede? Bestilte meg angelsound igår!! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Oi, kan dere høre hjertelyden allerede? Bestilte meg angelsound igår!! :)

Jeg fikk min 9+4, men fant den ikke før 10+4, og da var det svaaakt! Er 10+6 nå, og er fortsatt svakt :) tar også lang tid å finne, men jeg giiir meg ikke ;)

Spennende! :) trodde jeg måtte vente til uke 12-14 jeg.. Står det på nettsiden.. :) da kan jeg prøve når jeg får den denne uken bare for moro skyld da.. :)

Jeg er så lykkelig for at jeg orka å ta i strikketøyet mitt igjen i dag, har ikke strikka på noe som føles som en evighet!!! (typ før jul en gang :P)

Spennende! :) trodde jeg måtte vente til uke 12-14 jeg.. Står det på nettsiden.. :) da kan jeg prøve når jeg får den denne uken bare for moro skyld da.. :)

Det er vel fordi man ikke er garantert å finne noe :) som sagt, jeg kan leite lenge.. I en halvtime liksom før jeg finner.
Hvor langt er du? :) du kan nok prøve, mn IKKE få panikk om du ikke finner

Det er vel fordi man ikke er garantert å finne noe :) som sagt, jeg kan leite lenge.. I en halvtime liksom før jeg finner.
Hvor langt er du? :) du kan nok prøve, mn IKKE få panikk om du ikke finner

Ja det er sikkert for å ikke skremme gale, hormonelle kvinner .. Thihi..
Jeg er ti uker på onsdag, så jeg har ikke så høye forventninger.. Men det går an å prøve da.. :)

11 UKER :D går inn i min tolvte uke. Dét er fint å tenke på :)

10 uker i dag!! :D Tok en suuuperduperkjapp titt på tassen igjen i dag. Ser ut som den har vokst seg til 3 cm nå. Sukk <3 Herlig å se at den vokser! :D

Johooo... Ny dag med nye muligheter :-) vært på UL igjen idag og alt så perfekt ut!! Trengte ikke vente til uke 12 her så hun, dette kom til å gå braaaa :-D:-D:-D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp