<3 JUBELTRÅD <3

Jubler for at jeg ble raskt gravid igjen etter at jeg mista sist!!! ..og runder 5 uker om nesten en time :) ...føles ut slm jeg har vært gravid såååå lenge allerede siden jeg nettopp var gravid også..jaja..tålmodig får man være :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for at hjertet til spiren min banka i går, og at ting ser litt lysere ut for meg :)
 
Jubler for at jeg har skikkelig innekveld med storm ute og kakao <3
 
Jeg jubler for at jeg straks har passert IKM med høy temp, fortsatt positiv test og ingen tegn til tr noe sted som helst. :D
 
Jeg jubler for at jeg har verdens beste mamma som gjerne låner minisjefen på snart 3 år til i morgen slik at jeg får slappet litt av, ryddet og bakt noen kaker til 3årsdagen vi skal feire på søndag. :) Kanskje blir det litt kvalitetstid med kjæresten i kveld og. ;)
 
Juble å for etterlengtet frihælg :)
 
JULEFERIE! Fra skolen i alle fall ;)
 
Jubler for at det er helg og at jeg og mannen skal på kino i morgen kveld og sove lenge mens svigermor står opp med frøkna :)
 
Jeg jubler fordi jeg fikk positiv tester idag.. Trodde ikke jeg var gravid og har egentlig oversett alle de tydelige tegnene jeg har hatt siste uka.. Men joda, to knallpositive tester 2 dager før tantebesøk! JIPPI! Håper av hele meg at spiren vil fortsette og gro!
 
Jubler over at mamma i dag lovet å gå ofte på turer i starten hvis jeg skulle trenge å hvile på dagtid!
 
Jubler over at gubben vil massere meg!! :) Godt å bli bortskjemt:)
 
Jeg jublet etter legebesøket i dag. Legen min ble så glad over nyheten at hun ga meg en klem og en sykemelding videre. Hun er best!!
 
Back
Topp