mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Okei, jeg kjøpte min brukt. Så vet ikke hvor gammel den er. Så ble bare litt engstelig..
Håper virkelig vi alle får det til denne PP! Vi har jo «bare» prøvd i 5 mnd, men det kjennes veldig godt på psyken når det ikke klaffer og en del venninner stadig forteller at de er blitt gravideer selvfølgelig glad på de sine vegne men kjenner det gjør litt vondt når det er så innmari ønsket! Jeg er kanskje ikke alene om å føle det sånn?
![]()
Kjøpte min brukt også
Vi er nå i PP6 og har førhen blitt gravid når vi ikke prøvde engang, og gravid i PP 1. Ble nå gravid i PP2, men mistet

Kjenner godt til den følelsen, man er selvsagt glad på dems vegne, men gjør så forferdelig vondt også, da man så sårt ønsker å bli gravid selv
Last edited:
EL er enten idag eller imorgen. Jeg temper, så ser hvilken dag EL er

Var selv gjennom en MA før sistemann og håper jeg slipper det flere ganger.
Mensen kom som bestillt og menskoppen jeg fikk forrige måned gjør nytten. Nå håper jeg at det blir prøving om noen dager og at jeg har positiv test ca 3 uker fra nå. Etter å ha feiret julaften med nevøen på litt over ett år gleder jeg meg stort til det er min tur til å ha en liten en som ikke forstår hva julegaver er, men som synes kulene og lysene på treet er fantastiske