<3 IKM uke 2 <3

Her kom tr i dag så da melder jeg meg inn med dere:
tolilla - 38 - PP3 - B3 - EL 6/1 - IKM 16/1

Storhandling idag. Velfylt handlevogn. Var tomt for basisvarer i skapene, samt at nå er butikkene stengt til mandag

Storhandling idag. Velfylt handlevogn. Var tomt for basisvarer i skapene, samt at nå er butikkene stengt til mandag

Godt med et påfyll i skapene:D

Vært å handlet inn det siste idag vi også, og vært å pyntet på grava til svigerfar og tent lys:Heartred

Mannen skulle storhandle i kveld, men har plutselig bestilt koronatest..
Da blir det bestilling av varer på nett og henting i morgen, jeg orkee ikke shoppe sånn nå!

Har handlet inn det meste så nå tror jeg vi klarer oss. Fikk ryddet litt og støvsugd huset. I morgen blir det pynting av tre og fram med nisser og annen julepynt. Har pyntet litt før, men tar mesteparten i morgen.. Så nå gleder vi oss til noen koselige dager :happy:

Vi fikk noen koselige timer med venninnen og hennes barn. Mye løping etter mini da :hilarious: hennes er 7, 3 og 5 mnd :D

Fikk hentemelding i dag om at EL-testene jeg bestilte har kommet og er klare til henting, så da spørs det om det blir en superkjapp tur på butikken for å hente dem i morgen. Jeg som håpa at pakken skulle bli levert i postkassa, hadde jo egentlig planlagt å ikke dra på butikken før langt ut i neste uke :p
Jaja, må man så må man ;)
Bestilte samtidig en sædtestpakke, for å se hvordan ståa er hos mannen. Kjenner det skal bli litt greit å vite om det er noe redusert der eller ikke, det begynner å ta på denne prøvingen.. :)

CD 12 og dag 9 med Salvie-te:) Håper på positiv test CD14, men kan gå 9 dager til før positiv test:rolleyes:

Ønsker dere alle en hyggelig lille juleaften:santa

20201223_101420.jpg

20201223_100849.jpg

Sånn ser min graf ut. Ifølge Flo er det El 27. Ifølge period tracker 29. Så får vi se

Vedlegg

• Screenshot_20201223_114012_org.iggymedia.periodtracker.jpg
    Screenshot_20201223_114012_org.iggymedia.periodtracker.jpg
    14,1 KB · Visninger: 43
Jeg ser det står økning i østrogen funnet, jeg får aldri opp sånt på min monitor, da står det kun lav, høy eller maksimal. Det står aldri østrogen økning osv.. kan det da være at jeg ikke har eggløsning? Kjente jeg ble litt stressa:p

Nei, når den går på høy, så er østrogenøkning funnet:D Hvorfor det ikke står der, det vet jeg ikke? Min er 5 år gammel, kanskje derfor?:)

Nei, når den går på høy, så er østrogenøkning funnet:D Hvorfor det ikke står der, det vet jeg ikke? Min er 5 år gammel, kanskje derfor?:)

Okei, jeg kjøpte min brukt. Så vet ikke hvor gammel den er. Så ble bare litt engstelig..
Håper virkelig vi alle får det til denne PP! Vi har jo «bare» prøvd i 5 mnd, men det kjennes veldig godt på psyken når det ikke klaffer og en del venninner stadig forteller at de er blitt gravide:( er selvfølgelig glad på de sine vegne men kjenner det gjør litt vondt når det er så innmari ønsket! Jeg er kanskje ikke alene om å føle det sånn?:)

Back
Topp