<3 IKM uke 2 <3

CD 5... :sleep011 bra det straks er juleferie så dagene går litt fort :p

Jeg skriver meg inn her også, selvom jeg tilhører ikm uke 3. Hvis denne syklusen varer i 27 dager, slik som forrige, har jeg ikm søndag den 17.desember. Men hvis den er 28 har jeg ikm den 18. :p

SmåØnsker2021 - 24 år - PP2 - B2 - EL 04.01 - IKM 17.01 (18.01)

Har til nå bare sneket i kulissene og ikke meldt meg inn i noen gruppe. Det virker så fint med slike grupper der vi kan heie litt på hverandre. Melder meg derfor inn her og håper at EL kommer når den skal denne mnd:happy:

Muumimamma - 32 - PP 2 etter MA - B2 - EL 31.12 - IKM 12.01

Hurra for nye folk! Måtte det bli mange nyttårsspirer og september babyer!

Jeg skriver meg inn her også, selvom jeg tilhører ikm uke 3. Hvis denne syklusen varer i 27 dager, slik som forrige, har jeg ikm søndag den 17.desember. Men hvis den er 28 har jeg ikm den 18. :p

SmåØnsker2021 - 24 år - PP2 - B2 - EL 04.01 - IKM 17.01 (18.01)

Velkommen skal du være:Heartred

Har til nå bare sneket i kulissene og ikke meldt meg inn i noen gruppe. Det virker så fint med slike grupper der vi kan heie litt på hverandre. Melder meg derfor inn her og håper at EL kommer når den skal denne mnd:happy:

Muumimamma - 32 - PP 2 etter MA - B2 - EL 31.12 - IKM 12.01

Velkommen skal du være:Heartred

Noen her som prøver diverse «kjærringråd» denne PP? Jeg tenkte drikke Roiboos-te. Skal ikke det øke fertiliteten?:rolleyes: Andre tips?

Noen her som prøver diverse «kjærringråd» denne PP? Jeg tenkte drikke Roiboos-te. Skal ikke det øke fertiliteten?:rolleyes: Andre tips?

Drikker salvie-te denne PP, det skal øke østrogen så el kommer før, og gi stabile sykluser:)

det hørtes jo fristendes ut. Har som regel EL mellom cd 17-25. kanskje jeg skal teste det ut:happy: har det funket for deg så langt?

Første gang jeg tester det ut:)

Er på CD 10, så mulig det er en stund igjen til EL. Jeg får EL på alt fra CD 15 til CD 22:rolleyes:

Temper :p og tenker at klaffer det ikke rekker jeg kanskje corona vaksine først :p

Her er senga fullt av (sure) unger på mårran, så det er en svunnen tid :hilarious: kanskje en gang i fremtiden blir det aktuelt igjen. Så her er det bare å gripe enhver sjanse i den lille tidsluken der begge sover :bag:

Her er de 3 største 13, 11 og 8 år, og minsten på 2 år sover gjerne til 08.30-09.30, så rekker fint en liten kjapp en før vi står opp:hilarious: litt verre om man har flere mindre barn, husker det:p

Seer ut som det begynne å skje ting nå. Kanskje jeg er i feil ikm gruppe, men tenker jeg holder meg her hvertfall til El :). Vet jo ikke siden jeg nettopp har hatt en SA.

Vedlegg

• Screenshot_20201221_231903.jpg
    Screenshot_20201221_231903.jpg
    27,2 KB · Visninger: 70
Back
Topp