<3 IKM uke 2 <3

Hopper inn her jeg siden tr kom for fullt idag tidlig...:(

LilleMø - 30 år - pp6 - B1- EL 30/12 - IKM 13/1.

Så kjipt TR kom:( Kjenner dessverre til den skuffelsen:shifty: Ønsker deg velkommen inn til oss og masse lykke til i denne PP:Heartred

Eneste måten det blir flere enn to er om det blir tvillinger (eller trillinger) :hilarious: vil gjerne ha en til, men det får være nok. Er jo ingen ungmø heller :p men vil veldig gjerne ha ett søsken til mini

Jeg er ikke helt fremmed for to til, men det spørs hvor kjapt det går, er ikke akkurat helt ung. Litt varierende erfaringer med hvor lang tid det tar for å klaffe. Førstemann brukte vi 1,5 år på, de to andre kortere tid.. Men vi tar det som det kommer. Det er ikke lenge siden jeg ikke skulle ha flere heller så... Mannen har alltid villet ha mange. :cool:

Plutselig går det troll i ord :D
Haha. Det er masse tvillinger i familien på begge sider, så det ville ikke være overraskende :p på mannens side også trillinger. Mannen er tvilling, farfaren var trilling :D

Haha. Det er masse tvillinger i familien på begge sider, så det ville ikke være overraskende :p på mannens side også trillinger. Mannen er tvilling, farfaren var trilling :D

Ja, da er det jo litt større sjanse for deg. Vet om et tvillingpar, litt langt ute på farssiden, så her tror jeg de sjansene er små..

CD 8 allerede, og spent på når EL kommer denne gang? Om det blir på CD 15 eller på CD 21:rolleyes: Nå er er kun 5 dager til juleaften:smiley-bounce012 Kjenner jeg gruer meg litt. Svigerfar som vi har feiret med i 10 år, døde i juli av kreften. Og min mormor som vi også har feiret med like lenge, får ikke kommet til Norge pga Corona:( Så da må hun sitte mutters alene i huset sitt i DK, da hun ikke har noen andre enn meg:sad010Håper jeg kan gjøre det til en hyggelig feiring for barna, i det minste:santa Broren til mannen kommer å feirer jul med oss i år, så det blir hyggelig med litt besøk:) Nå er vi på en eviglang tur rundt om, her og der å leverer julegaver:hilarious:

Her regner jeg med EL er rundt nyttår, tester ikke så vi får bare sikre oss både før og etter... :p Her blir det trolig bare oss i julen, men greit det. Synes det er koselig og lite stress da. Blir ikke de store julebesøkene heller grunnet corona..

Her regner jeg med EL er rundt nyttår, tester ikke så vi får bare sikre oss både før og etter... :p Her blir det trolig bare oss i julen, men greit det. Synes det er koselig og lite stress da. Blir ikke de store julebesøkene heller grunnet corona..

Her kommer enten EL rundt 1.juledag eller nyttårskvelden:hilarious: Jeg tester med monitor, Ladycomp'n( tempemaskin) og el tester fra babyplan:hilarious: Jeg er en testetøs deluxe- ryker en del el- og G-tester:joyful: Gyggelig med en rolig julefeiring, blir det her også:santa Er kun broren til mannen som kommer. Og blir kun besøk av 5 stk i romjula, fordelt på 2 besøk.

Last edited:
Ser ut som det kan bli mellom 27 og 29 her. Men får bare kose oss frem til det. Skal til svigers noen timer på ettermiddagen på juleaften, og de kommer her på 1. Juledag. Ellers har vi ingen planer.

Her blir nok EL nærmere nyttår. Vi skal være hos svigers hele jula og til over nyttår. Så er spent på om det blir lagt inn noen aksjer i det hele tatt. :hilarious:

Her blir det også forhåpentligvis el rundt nyttår. Det passer egentlig bra, for da rekker vi å komme hjem fra trang familiehytte før vi må i gang med aksjeleggingen :D I dag er det kun lett blødning/spotting, så håper virkelig søndag blir siste dag med bind!

Hva bruker dere når tanta er på besøk? Jeg bruker menskopp og supplerer evt med tøybind. Får så fort sopp om jeg bruker disse med plast i.

Hva bruker dere når tanta er på besøk? Jeg bruker menskopp og supplerer evt med tøybind. Får så fort sopp om jeg bruker disse med plast i.

Bruker OB og libresse nattbind-samtidig. Blør så myeo_O Har lurt litt på menskopp, men redd for at det er ubehagelig og at jeg blør for mye, og dermed blør meg ut bare:smiley-ashamed005

Bruker OB og libresse nattbind-samtidig. Blør så myeo_O Har lurt litt på menskopp, men redd for at det er ubehagelig og at jeg blør for mye, og dermed blør meg ut bare:smiley-ashamed005
Det er jo egentlig bare å tømme litt oftere da de dagene du blør mye? Men krever litt tilvenning. Når den er riktig plassert merkes den ikke.

Back
Topp