<3 IKM uke 2 <3

Melder meg inn her:greet025

Jeg har hatt veldig ustabile sykluser etter spiral, men håper på IKM uke 2!

Honningbjørn - 33 år - PP2 - B2 - el? - IKM ca 17/01

Melder meg inn her:greet025

Jeg har hatt veldig ustabile sykluser etter spiral, men håper på IKM uke 2!

Honningbjørn - 33 år - PP2 - B2 - el? - IKM ca 17/01

Velkommen skal du være:Heartred

MariaS - 28 år - PP19 - B3 - EL 29/12 - IKM 12/01

TP - 30 år - pp14 - b1 - el 27.12 - ikm 11.01

Har tatt en pause fra IKM-grupper pga IVF, men denne måneden er det tilbake til vanlig prøving, så her er jeg! :rolleyes:

TP - 30 år - pp14 - b1 - el 27.12 - ikm 11.01

Har tatt en pause fra IKM-grupper pga IVF, men denne måneden er det tilbake til vanlig prøving, så her er jeg! :rolleyes:

Kommet til CD 6 og dagene går unna, måtte det fortsette sånn:joyful: TR har dratt for denne gang og nå håper jeg hun forblir borte i 9 mnd:D

TR er på retur heldigvis, og samme er menssmertene. Mannen tilbrakte dagen på sykehuset igår, så jeg var alene med mini. Hadde heldigvis ikke kramper i magen da :p

Idag har jeg bakt havrekjeks og sjokoladepinner :) Skal ta med mini ut på en tur senere idag.

Har også gjennomført øvelser til ett styrkeprogram flere dager nå, det håper jeg at jeg kan fortsette med også :) Merker det godt på kroppen når jeg får gjort dem

Flytter inn her etter TR meldte sin ankomst i går.

Fru.86 - 34 år - PP3 (etter MA) - B2 - EL ca. 2/1 - IKM ca. 15/1

Flytter inn her etter TR meldte sin ankomst i går.

Fru.86 - 34 år - PP3 (etter MA) - B2 - EL ca. 2/1 - IKM ca. 15/1

Hei. Da skal vi prøve på nr. 4 :) Etter spiral er syklus litt usikker men tar det sånn ca. : Lille maur - 37 år - pp2 - B4 - EL ca 2/1 - IKM ca 17/1.

Hei. Da skal vi prøve på nr. 4 :) Etter spiral er syklus litt usikker men tar det sånn ca. : Lille maur - 37 år - pp2 - B4 - EL ca 2/1 - IKM ca 17/1.

CD 7 og gleder meg til å begynne å teste med monitoren fra søndag av:D Drikker salvie-te 2 x daglig, får se om det hjelper, om EL kommer før:joyful: Har egentlig kort syklus denne gang med EL på CD15. Vel, vi får nå se:rolleyes: Har idag vært å klipt meg:D Fått tung pannelugg igjen, ikke hatt det på 7 år:joyful: meget fornøyd:smug:

Back
Topp