<3 IKM uke 2 <3

Hei dere!

tror dette er gruppa mi men hvem vet :p tok ut spiral i høst så dette blir vel pp3. Har to barn som satt hhv pp6 og pp9, men har lange sykluser så i tid har det føltes lenge :angelic: i tillegg til at jeg brukte ca 6 mnd på å få mensen tilbake etter minipille begge gangene. Men da jeg tok ut spiral var mensen tilbake nesten med en gang, så det var digg å slippe den ventinga! Fikk TR for noen dager siden, og har hatt min korteste syklus noen sinne på 28 dager. Så nå er jeg helt lost på når EL/IKM er. Kommer ikke til å teste EL, men tror jeg skal tempe denne runden for å slippe å være så på bærtur som sist hvor mensen plutselig kom som julekvelden på kjerringa en uke før tida :hilarious:

så:
Itsgonnabe3- 33 år - pp3 - B3 - EL 3/1? (Her var det mange 3-tall!:hilarious::hilarious:) - IKM 17/1?

Jeg bruker vanlige bind, varierer størrelse etter mengde. Blør ganske mye de første 2-3 dagene, da skifter jeg ofte. Kjedelig med sopp, har hatt det noen ganger, synes å erindre at jeg fikk det når jeg var gravid..

Det er jo egentlig bare å tømme litt oftere da de dagene du blør mye? Men krever litt tilvenning. Når den er riktig plassert merkes den ikke.

Det sies så:) men har ikke prøvd ennå:rolleyes:

Hei dere!

tror dette er gruppa mi men hvem vet :p tok ut spiral i høst så dette blir vel pp3. Har to barn som satt hhv pp6 og pp9, men har lange sykluser så i tid har det føltes lenge :angelic: i tillegg til at jeg brukte ca 6 mnd på å få mensen tilbake etter minipille begge gangene. Men da jeg tok ut spiral var mensen tilbake nesten med en gang, så det var digg å slippe den ventinga! Fikk TR for noen dager siden, og har hatt min korteste syklus noen sinne på 28 dager. Så nå er jeg helt lost på når EL/IKM er. Kommer ikke til å teste EL, men tror jeg skal tempe denne runden for å slippe å være så på bærtur som sist hvor mensen plutselig kom som julekvelden på kjerringa en uke før tida :hilarious:

så:
Itsgonnabe3- 33 år - pp3 - B3 - EL 3/1? (Her var det mange 3-tall!:hilarious::hilarious:) - IKM 17/1?

Velkommen inn til oss:Heartred

Hva bruker dere når tanta er på besøk? Jeg bruker menskopp og supplerer evt med tøybind. Får så fort sopp om jeg bruker disse med plast i.
Jeg bruker også menskopp, og av og til truseinnlegg i tillegg. Begynte med menskopp for 13 år siden, så merker knapt at mensen er der vanligvis. Denne gangen er det kun bind som gjelder siden jeg hadde en MA denne uken, og det er helt grusomt å gå med en klam plastbleie:arghh:

Jeg bruker også menskopp, og av og til truseinnlegg i tillegg. Begynte med menskopp for 13 år siden, så merker knapt at mensen er der vanligvis. Denne gangen er det kun bind som gjelder siden jeg hadde en MA denne uken, og det er helt grusomt å gå med en klam plastbleie:arghh:
Skulle ønske jeg fikk til menskopp, men har gitt opp etter utallige forsøk.. den sitter gjerne fint i to minutter men så kjenner jeg at den presser seg nedover med en gang.. så måtte gi opp. Lurer på om det er noe anatomisk feil med meg etter fødsel :p

Skulle ønske jeg fikk til menskopp, men har gitt opp etter utallige forsøk.. den sitter gjerne fint i to minutter men så kjenner jeg at den presser seg nedover med en gang.. så måtte gi opp. Lurer på om det er noe anatomisk feil med meg etter fødsel :p
Så utrolig kjedelig! Det kan hende du har feil størrelse eller fasong for din kropp, for med vakuumet skal den i teorien ikke kunne bevege seg. Håper du har noe annet som funker bra, da!

Så utrolig kjedelig! Det kan hende du har feil størrelse eller fasong for din kropp, for med vakuumet skal den i teorien ikke kunne bevege seg. Håper du har noe annet som funker bra, da!
Ja jeg kan jo prøve en annen størrelse. Men nå er jo planen å ikke ha mensen på veldig lenge da :hilarious: så lenge jeg går på spiral har jeg ingen mensen så krysser fingrene for at det blir få runder hvor det er en problemstilling :dummy::smiley-angelic001

Ja jeg kan jo prøve en annen størrelse. Men nå er jo planen å ikke ha mensen på veldig lenge da :hilarious: så lenge jeg går på spiral har jeg ingen mensen så krysser fingrene for at det blir få runder hvor det er en problemstilling :dummy::smiley-angelic001

God plan. Deilig å slippe mensen med spiralen. Nå siste gang jeg fikk satt inn spiral gjorde det ganske vondt, første gang var det ikke så ille.. Men nå er den ute så håper jeg slipper så mange runder med mensen før det klaffer. :)

CD 9 og lav på monitor:)
Det drikkes en kopp salvie-te morgen og kveld:joyful: kanskje har jeg EL om kun 6 dager:rolleyes: Vi får nå se:angel5 kun 4 dager igjen til juleaften:santa All snøen er smeltet bort, så håper det kommer mer snø, men ser dårlig ut med 5 plussgrader:hilarious:
20201220_150257.jpg

Takk, nå krysser jeg fingrene for oss alle.. Forrige ikm-gruppe var jo tragisk :wtf: (ikke selve gruppa, men statistikken :yuck:)

Ja, det var en kjip statistikk over de med TR:arghh: Håper dette er mnd vår:wav:smiley-angelic001:Heartred

Da ser det ut som at tr er over for denne gang. Håper at EL-testene jeg har bestilt dukker opp snart, tenkte det var på tide å teste ut testing denne PPen :) Alle gode ting er 19, right? :hilarious:

6 dager med tr er forbi, har hatt ingen blødning nå to dager. Det er deilig. Ifølge app skal El komme enten 27 eller 29, Flo sier 27, period tracker sier 29. Så får vi se hva tempen sier :p foreløpig er grafen ganske rett :hilarious:

CD 10 og fikk høy på monitor idag:D
20201221_090938.jpg

20201221_101227.jpg

Back
Topp