mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Prøver nå salvie-te de neste 14 dager, eller fram til EL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Prøver nå salvie-te de neste 14 dager, eller fram til EL
Vis vedlegget 343620
Lykke til!
takk. Ligger i senga med varmeflaske på magen. Hater de menskrampene!Takk Og likeså
Sniker litt hva skal salvie te gjøre for godt?Prøver nå salvie-te de neste 14 dager, eller fram til EL
Vis vedlegget 343620
takk. Ligger i senga med varmeflaske på magen. Hater de menskrampene!
Da melder eg med inn her, tr kom idag
Malins83 - 37år - PP4(etter SA) - B3 - EL 1/1 - IKM 15/1
Sniker litt hva skal salvie te gjøre for godt?
Hei igjen!
Ganske sikker på at jeg kommer til å høre til her, så melder meg inn først som sist
Mulig jeg blir litt grinete når TR kommer, så tenkte det var hyggeligere å si hei i dag
Verpesjuk! - 33 år - PP4 (etter EXU) - B1 - 5. - 16.
Mammadrøm86 – 34 år – PP2 – B1 - EL 3/1 - IKM 17/1
Jeg skulle egentlig vente til at jeg visste at det faktisk ble prøving neste periode etter 2 måneder der det har utgått grunnet vondter hos samboer, men jeg klarer ikke å la være å melde meg inn her. Har enda ikke fått mensen, men satser på at den kommer som bestillt på søndag og at eggløsning kommer 14 dager senere.
Babykakadue - 37 år - PP 2 - B1 - EL 23/12 - IKM 7/1
Mirra - 27 - PP2 (etter SA) - B2 - EL 2/1 - IKM 17/1
Jeg håper og tror jeg hører til her Akkurat hatt en MA, så jeg er litt usikker på syklus. Satser på at jeg går inn i vanlig syklus med en gang, slik jeg har gjort de andre gangene jeg har mistet.
Nuuni - 35 år - PP10 - B3 - EL 1/1 - IKM 15/1
DETTE skal være vår runde!Velkommen skal du være Lei meg for at du mista Sender deg en stor trøsteklem