<3 IKM uke 2 <3

Prøver nå salvie-te de neste 14 dager, eller fram til EL:rolleyes:
20201215_113916.jpg

Hei igjen!:)
Ganske sikker på at jeg kommer til å høre til her, så melder meg inn først som sist:)
Mulig jeg blir litt grinete når TR kommer, så tenkte det var hyggeligere å si hei i dag;)

Verpesjuk! - 33 år - PP4 (etter EXU) - B1 - 5. - 16.

Mammadrøm86 – 34 år – PP2 – B1 - EL 3/1 - IKM 17/1

Jeg skulle egentlig vente til at jeg visste at det faktisk ble prøving neste periode etter 2 måneder der det har utgått grunnet vondter hos samboer, men jeg klarer ikke å la være å melde meg inn her. Har enda ikke fått mensen, men satser på at den kommer som bestillt på søndag og at eggløsning kommer 14 dager senere.

takk. Ligger i senga med varmeflaske på magen. Hater de menskrampene!

Uff, det er helt jævlig:oops: Er så ille at jeg kaster opp noen ganger, og svimer av. Som rier, rett og slett.

Sniker litt ;) hva skal salvie te gjøre for godt? :)

Salvie-te kan hjelpe på å gjøre menssyklus mer stabil. Gjøre så EL kommer tidligere:)

Hei igjen!:)
Ganske sikker på at jeg kommer til å høre til her, så melder meg inn først som sist:)
Mulig jeg blir litt grinete når TR kommer, så tenkte det var hyggeligere å si hei i dag;)

Verpesjuk! - 33 år - PP4 (etter EXU) - B1 - 5. - 16.

Velkommen skal du være:Heartred

Mammadrøm86 – 34 år – PP2 – B1 - EL 3/1 - IKM 17/1

Jeg skulle egentlig vente til at jeg visste at det faktisk ble prøving neste periode etter 2 måneder der det har utgått grunnet vondter hos samboer, men jeg klarer ikke å la være å melde meg inn her. Har enda ikke fått mensen, men satser på at den kommer som bestillt på søndag og at eggløsning kommer 14 dager senere.

Velkommen skal du være:Heartred Husker deg:) Håper det går denne PP:Heartred

Jeg håper og tror jeg hører til her :) Akkurat hatt en MA, så jeg er litt usikker på syklus. Satser på at jeg går inn i vanlig syklus med en gang, slik jeg har gjort de andre gangene jeg har mistet.

Nuuni - 35 år - PP10 - B3 - EL 1/1 - IKM 15/1

Jeg håper og tror jeg hører til her :) Akkurat hatt en MA, så jeg er litt usikker på syklus. Satser på at jeg går inn i vanlig syklus med en gang, slik jeg har gjort de andre gangene jeg har mistet.

Nuuni - 35 år - PP10 - B3 - EL 1/1 - IKM 15/1

Velkommen skal du være:Heartred Lei meg for at du mista:( Sender deg en stor trøsteklem:Heartred:smiley-angelic003

Back
Topp