<3 IKM uke 2 <3

Okei, jeg kjøpte min brukt. Så vet ikke hvor gammel den er. Så ble bare litt engstelig..
Håper virkelig vi alle får det til denne PP! Vi har jo «bare» prøvd i 5 mnd, men det kjennes veldig godt på psyken når det ikke klaffer og en del venninner stadig forteller at de er blitt gravide:( er selvfølgelig glad på de sine vegne men kjenner det gjør litt vondt når det er så innmari ønsket! Jeg er kanskje ikke alene om å føle det sånn?:)

Kjøpte min brukt også:p Den var ikke brukt så mange PP:)

Vi er nå i PP6 og har førhen blitt gravid når vi ikke prøvde engang, og gravid i PP 1. Ble nå gravid i PP2, men mistet:( Så er i PP 4 etter det. Håper spiren sitter denne mnd for oss alle:smiley-angelic001:Heartred

Kjenner godt til den følelsen, man er selvsagt glad på dems vegne, men gjør så forferdelig vondt også, da man så sårt ønsker å bli gravid selv:(

Last edited:
Okei, jeg kjøpte min brukt. Så vet ikke hvor gammel den er. Så ble bare litt engstelig..
Håper virkelig vi alle får det til denne PP! Vi har jo «bare» prøvd i 5 mnd, men det kjennes veldig godt på psyken når det ikke klaffer og en del venninner stadig forteller at de er blitt gravide:( er selvfølgelig glad på de sine vegne men kjenner det gjør litt vondt når det er så innmari ønsket! Jeg er kanskje ikke alene om å føle det sånn?:)
Jeg kjenner på det samme. Har en i familien som ble uplanlagt gravid nå i sommer etter at vi startet prøvingen. Og i ettertid har to venninner blitt gravide uten å prøve.. nå ønsker ikke hun ene å beholde og jeg har forståelse for det og hennes situasjon, men samtidig ganske sårt.. har "bare" prøvd i 6 mnd, men samtidig er dette andre gang vi prøver oss på nr 3. Vi prøvde også for noen år siden, før en del ting skjedde og vi egentlig fant ut at vi har det fint med de to vi har. I sommer derimot startet vi på nytt med å prøve ❤ ååh, jeg håper det klaffer for oss!

Blæh. Mini våknet 03. Så jeg har ligget på madrass inne hos han. Kl 06 ville han ikke mer, så da stod vi opp

Ønsker dere alle en riktig god jul, jenter:santa:rendeer:Heartred

Litt usikker på om jeg «orker» å skrive meg inn her. Hadde eggløsning i går, men sist vi hadde sex var for 5 dager siden og da kom han ikke inni meg. Selv om vi prøvde å være kreative etter den fadesen :hilarious:
Minimal sjanse, med andre ord.

IKM er i alle fall rundt 06.januar. Håper det ikke har blitt kluss i systemet etter SA :) tenker at jeg bare henger inne her jeg.

Så vil jeg ønske dere en kjempefin julaften :Heartred
Her sitter tårene løst fordi jeg ikke får være gravid denne jula likevel, men jeg prøver å se gleden jul gir for barna i familien. Jeg har en 6-åring som virkelig ELSKER jul. Må bare prøve å gi de små den julen de fortjener, selv om ikke alt blir som man selv håper til enhver tid :love2

God jul til alle flotte, kloke og gode kvinner her inne :Heartred

Her sitter tårene løst fordi jeg ikke får være gravid denne jula likevel, men jeg prøver å se gleden jul gir for barna i familien. Jeg har en 6-åring som virkelig ELSKER jul. Må bare prøve å gi de små den julen de fortjener, selv om ikke alt blir som man selv håper til enhver tid :love2

Uff, er så vondt å miste:( Sender deg mange, store trøsteklemmer:Heartred

Da har det store julemirakel skjedd:santa Salvie-te funker tydeligvis helt klart for min del:D Jeg har fått maks på monitor idag, og er kun på CD13:joyful: EL er enten idag eller imorgen. Jeg temper, så ser hvilken dag EL er:) (pleier å få EL alt fra CD 15-24). Så akkurat nå er jeg superhappy:cool05:dance011:dance008:gen014:talk017

20201224_105130.jpg

20201224_095605.jpg

Sender deg en god klem. Skulle selv vært gravid nå i jula. Hadde termin i februar, men mistet i MA i August.

Krysser fingrene for at dette er syklusen spiren sitter for oss begge.

Sender deg en god klem. Skulle selv vært gravid nå i jula. Hadde termin i februar, men mistet i MA i August.

Krysser fingrene for at dette er syklusen spiren sitter for oss begge.

Uff, vi er en del som har mistet her inne:( Skulle selv vært gravid nå, med termin i mai2021:( Håper dette er mnd vår, jenter :Heartred:smiley-angelic001

Håper det klaffer for alle her snart og at spirene sitter der til de er ferdig laga :happy: Var selv gjennom en MA før sistemann og håper jeg slipper det flere ganger.
Ønsker alle en riktig god jul!

Spent på hvor lenge jeg har positive tester denne gang. Har gjerne positive tester i 2 dager ish:rolleyes:

Tok en til nå:) Spent på om tempen går opp eller ned imorgen:joyful:
20201224_153801.jpg

God jul alle sammen!
Er det kun meg som sitter her i jula og tenker at neste jul kan jeg ha fått baby eller være gravid?:nailbiting: Mensen kom som bestillt og menskoppen jeg fikk forrige måned gjør nytten. Nå håper jeg at det blir prøving om noen dager og at jeg har positiv test ca 3 uker fra nå. Etter å ha feiret julaften med nevøen på litt over ett år gleder jeg meg stort til det er min tur til å ha en liten en som ikke forstår hva julegaver er, men som synes kulene og lysene på treet er fantastiske ❤️

God jul alle sammen!
Er det kun meg som sitter her i jula og tenker at neste jul kan jeg ha fått baby eller være gravid?:nailbiting: Mensen kom som bestillt og menskoppen jeg fikk forrige måned gjør nytten. Nå håper jeg at det blir prøving om noen dager og at jeg har positiv test ca 3 uker fra nå. Etter å ha feiret julaften med nevøen på litt over ett år gleder jeg meg stort til det er min tur til å ha en liten en som ikke forstår hva julegaver er, men som synes kulene og lysene på treet er fantastiske ❤️

Du er nok ikke alene om det, men jeg tar meg selv i å prøve å ikke tenke for mye framover. Jeg vet det kan ta lang tid og vil ikke bli for skuffet... og selve tanken på å få en til er litt «skummel» på en god måte..

Julaften ble fin og koselig for oss. Her var bare jeg, min mann og ungene. Det er det som er så fint, at vi har laget oss en familie som lager nye tradisjoner og minner etter vi har blitt voksne og ikke lenger kan få tilbake det vi selv hadde som barn. Som den gang var noe av det koseligste og tryggeste jeg visste om. :happy:

Ja, vi håper at neste år er det med to små og ikke bare en :) men er også redd for å bli skuffet

Kjenner jeg håper veldig på en septemberbaby igjen:rolleyes: Har en gutt født i september 2012:joyful: Jeg har nå IKM den 9 januar, men holder meg her i ikm-gruppa vår:happy:

La inn babyaksjer natt til juleaften(fikk positive EL-tester da jeg sto opp), og legger inn igjen ikveld, for sikkerhets skyld:p Tempen steg litt idag, så mulig jeg allerede er i dpoland, men:hilarious:
20201225_130341.jpg

20201225_123400.jpg

God jul alle sammen!

CD10 her i dag. Var litt usikker om jeg skulle teste etter EL, siden vi er hos svigers. Fikk sneket meg til å ta en test. Var som forventet lav. Men er jo enda tidlig.

Back
Topp