<3 IKM uke 2 <3

Spennende å se el-testene deres! Jeg ventet på negativ g-test før jeg kan begynne å teste etter el. Testen var veldig sterk i dag, men mye svakere enn på mandag, da teststreken og kontrollstreken var like sterke. Håper jeg kan begynne å teste etter el om en ukes tid :)

El kom plutselig noen dager før forventet her, så jeg flytter meg over til uke 1.. men følger med dere her inne videre også :love017 Lykke til!!:dance011

EL kom her på CD 13, og er vant med at EL kommer mellom dag 20-24. Så kroppen kan brått mye rart:hilarious: Da jeg ble gravid sist i august, da kom EL på dag 15 plutselig. Noe som ikke hadde skjedd på 10 år:p Nå får jeg EL på CD 15 annenhver mnd, virker det som. Aner ikke hvorfor? De andre mnd kommer EL på CD 20-24.

Denne mnd har jeg brukt salvie-te for å stabilisere syklus og få EL før, det funka da EL kom på CD 13:) Legg inn aksjer annenhver dag(eller oftere, om dere ønsker), så skal man være sikret:happy:

Mellomste ble satt fram en uke husker jeg. Forstod det ikke helt, men kanskje EL var tidlig sånn som evt nå.. :) Kan jo hende kroppen roter litt. Men det slimet i går og litt i dag var ganske tydelig synes jeg... :p

2 dpo og har hatt så mageknip idag:oops: Håper det er pga spire, men mistenker det er grunnet julematen de to foregående dagene:hilarious:

Sniker litt her også for å se om det er mulig å endre tittel på trådene for å fikse opp i en liten feil. Trådene for uke 1,2 og 3 er feil. 11. januar er starten på uke 3 nemlig;) oppdaga feil i uke 3 da jeg skulle opprette for uke 4! Så gikk jeg tilbake for å sjekke hvor feilen begynte, og det er flere uker som har stått feil da. Rart når uke 1 begynner i desember!

Sniker litt her også for å se om det er mulig å endre tittel på trådene for å fikse opp i en liten feil. Trådene for uke 1,2 og 3 er feil. 11. januar er starten på uke 3 nemlig;) oppdaga feil i uke 3 da jeg skulle opprette for uke 4! Så gikk jeg tilbake for å sjekke hvor feilen begynte, og det er flere uker som har stått feil da. Rart når uke 1 begynner i desember!

11.januar er starten på uke 2! :) Så det er riktig!

Uke 2 begynner 11.januar.. 1 januar er i uke 53. ;)

Her ser du en oversikt over januar. Jeg har satt opp riktige datoer i uke 2:happy119

20201227_112531.jpg

Hei!

Nå har du sneket inn i flere IKM grupper med denne informasjonen.
Men det du sier er ikke riktig selv om det selvsagt bare er godt ment ❤

2020 har en ekstra uke i desember, uke 53. Derav et alle gruppene riktige ❤

Info :

I desember 2020 dukker uke 53 opp. Et år er delt inn i 52 uker som hver har sju dager. Men et vanlig år har én dag mer enn 52 uker, og det er det som fører til at noen år har en ekstra uke: Uke 53.

Hei på dere:)

Har ingen tro på at dette skal gå denne gangen heller, men vi prøver for det.
Har time på Rikshospitalet for å få våre tre offentlige IVF forsøk rett over nyttår. Ble gravide i juli (kjemisk), så det ser jo ut for at det skal gå.

Orker ikke stresse med eggløsningstester denne gangen tror jeg, men vi prøver å ha sex annenhver dag frem til vi vet at el må ha vært. Etter to år med testing etter el, så blir man litt lei:wacky:

Lykke til alle sammen:)

Merri87 - 33år - PP25 - B1 - EL 31.12 - IKM 14.1

Hei!

Nå har du sneket inn i flere IKM grupper med denne informasjonen.
Men det du sier er ikke riktig selv om det selvsagt bare er godt ment ❤

2020 har en ekstra uke i desember, uke 53. Derav et alle gruppene riktige ❤

Info :

I desember 2020 dukker uke 53 opp. Et år er delt inn i 52 uker som hver har sju dager. Men et vanlig år har én dag mer enn 52 uker, og det er det som fører til at noen år har en ekstra uke: Uke 53.

Ja, jeg beklager. Jeg får heller ikke lov til å redigere/slette mine innlegg:smiley-ashamed008:smiley-ashamed004

Er min kalenderapp som har gitt meg feil info! Jeg har som sagt ikke reagert på noen av ukene, før jeg skulle opprette ikm-gruppe for min neste ikm, og min kalender stod at 22. var uke 4!

Ja, jeg beklager. Jeg får heller ikke lov til å redigere/slette mine innlegg:smiley-ashamed008:smiley-ashamed004

Er min kalenderapp som har gitt meg feil info! Jeg har som sagt ikke reagert på noen av ukene, før jeg skulle opprette ikm-gruppe for min neste ikm, og min kalender stod at 22. var uke 4!
Forstår veldig godt at det var fort gjort å se feil her ❤❤❤ teit av kalender appen din ❤❤❤ klemmer

Regner IKM til å være ca 17. Jan. Da er jeg vel sikret. Tror syklusen er kortere denne gangen enn forrige, så IKM er nok før. :) Forrige var 34. Før spiral lå den på rundt 30, men hadde også avogtil kortere. Forrige pp merka jeg ikke noe særlig til EL-slim så nå er det mer tydelig. Krysser for at det er positivt :happy: Håper jeg klarer å la være å teste så mye :p

Back
Topp