<3 IKM uke 2 <3

Kjøpte min brukt også:p Den var ikke brukt så mange PP:)

Vi er nå i PP6 og har førhen blitt gravid når vi ikke prøvde engang, og gravid i PP 1. Ble nå gravid i PP2, men mistet:( Så er i PP 4 etter det. Håper spiren sitter denne mnd for oss alle:smiley-angelic001:Heartred

Kjenner godt til den følelsen, man er selvsagt glad på dems vegne, men gjør så forferdelig vondt også, da man så sårt ønsker å bli gravid selv:(

Ja krysser fingrene for at det blir mange positive tester på nyåret!:)
Så trist å høre du mistet:(
Ja er jo glad for de, men stikker litt når de ble gravide etter bare ett par tre PP og vi er i gang med PP 6, ja jeg vet det ikke er lenge det heller og andre som bruker lengre tid, men man ønsker så sterkt!:)

I morgen skal jeg ta en g-test for å se hvor mye av hCG som er ute etter MA for halvannen uke siden. Tok en på mandag som var veldig sterk, men håper den har sunket betraktelig nå. Forrige gang jeg mistet fikk jeg positiv el-test to dager etter at g-testen var negativ, så krysser fingrene for at det går sånn denne gangen og:D

Jeg er spent på når det blir temp endring her :p

I morgen skal jeg ta en g-test for å se hvor mye av hCG som er ute etter MA for halvannen uke siden. Tok en på mandag som var veldig sterk, men håper den har sunket betraktelig nå. Forrige gang jeg mistet fikk jeg positiv el-test to dager etter at g-testen var negativ, så krysser fingrene for at det går sånn denne gangen og:D

Tok 4 uker før min Hcg var ute etter abort, håper det går fortere for deg:Heartred

Tok 4 uker før min Hcg var ute etter abort, håper det går fortere for deg:Heartred
Det håper jeg virkelig og! Der blir alt for lenge å vente så lenge:joyful: Forrige gang, i august/september, fikk jeg negativ test etter 14 dager, og positiv el-test to dager etter der igjen. Håper jeg er like heldig denne gangen!

Hvor langt var du på vei da du mistet?

Det håper jeg virkelig og! Der blir alt for lenge å vente så lenge:joyful: Forrige gang, i august/september, fikk jeg negativ test etter 14 dager, og positiv el-test to dager etter der igjen. Håper jeg er like heldig denne gangen!

Hvor langt var du på vei da du mistet?

7+1.

Hvor langt var du på vei? Håper EL kommer like fort denne gang:Heartred

7+1.

Hvor langt var du på vei? Håper EL kommer like fort denne gang:Heartred
Da jeg mistet i august var jeg 8+1, og nå i desember fikk jeg påvist MA 7+6. Den i august startet av seg selv, så kroppen hadde skjønt at det ikke var liv lenger. Er spent på hvor lang tid det tar denne gangen, siden jeg måtte ha medisiner for å avslutte svangerskapet.

Da jeg mistet i august var jeg 8+1, og nå i desember fikk jeg påvist MA 7+6. Den i august startet av seg selv, så kroppen hadde skjønt at det ikke var liv lenger. Er spent på hvor lang tid det tar denne gangen, siden jeg måtte ha medisiner for å avslutte svangerskapet.

Håper EL kommer like fort som sist gang:Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20201226_070400_org.iggymedia.periodtracker.jpg
    Screenshot_20201226_070400_org.iggymedia.periodtracker.jpg
    15,2 KB · Visninger: 45
Av og til skulle jeg ønske jeg testet etter el.. I går hadde jeg masse EL-slim tror jeg... men etter mine beregninger skal ikke det være før om en ukes tid.. Kan EL komme så tidlig mon tro? Er i dag på CD 11, trodde EL ikke kom før CD 17-20... Jaja, vi får nå bare legge inn aksjer jevnt og trutt og satse på det beste ;)

Av og til skulle jeg ønske jeg testet etter el.. I går hadde jeg masse EL-slim tror jeg... men etter mine beregninger skal ikke det være før om en ukes tid.. Kan EL komme så tidlig mon tro? Er i dag på CD 11, trodde EL ikke kom før CD 17-20... Jaja, vi får nå bare legge inn aksjer jevnt og trutt og satse på det beste ;)

EL kom her på CD 13, og er vant med at EL kommer mellom dag 20-24. Så kroppen kan brått mye rart:hilarious: Da jeg ble gravid sist i august, da kom EL på dag 15 plutselig. Noe som ikke hadde skjedd på 10 år:p Nå får jeg EL på CD 15 annenhver mnd, virker det som. Aner ikke hvorfor? De andre mnd kommer EL på CD 20-24.

Denne mnd har jeg brukt salvie-te for å stabilisere syklus og få EL før, det funka da EL kom på CD 13:) Legg inn aksjer annenhver dag(eller oftere, om dere ønsker), så skal man være sikret:happy:

CD 11 og kjenner at EL nærmer seg (ubehag på høyre side). Sist fikk jeg positiv el-test CD15. Håper den kommer tidligere denne mnd:rolleyes:

Vedlegg

• 3A5B5690-CEB7-4D0A-AE59-60B2D034FB74.jpeg
    3A5B5690-CEB7-4D0A-AE59-60B2D034FB74.jpeg
    37,7 KB · Visninger: 48
Back
Topp