Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ser noe jeg også. Den kommer bedre frem nå som den er tørr, men har ikke helt troen på at dette er en spirestrek. Er 10dpo.Jeg ser fortsatt en antydning til strek! Men ja, de er veldig svake. Hvor mange dpo er du i dag?
Hmmm får satse på en litt sterkere strek i morgen hvis du tenker å teste da også! Krysser fingrene for deg!Ja, ser noe jeg også. Den kommer bedre frem nå som den er tørr, men har ikke helt troen på at dette er en spirestrek. Er 10dpo.
Krysser fingrene for jeg ser fortsatt også noe! Hilsen hun som bare ser blenda normalt sett!Ja, ser noe jeg også. Den kommer bedre frem nå som den er tørr, men har ikke helt troen på at dette er en spirestrek. Er 10dpo.
Krysse fingrene for at det dukker opp noe som er sterkere i morgenHmmm får satse på en litt sterkere strek i morgen hvis du tenker å teste da også! Krysser fingrene for deg!
Håper så inderlig at det er noe, så får krysse fingreneKrysser fingrene for jeg ser fortsatt også noe! Hilsen hun som bare ser blenda normalt sett!
Ser fortsatt strek på testene dine, du ligger en dag bak meg dpo og du har ganske like tester som meg og bruker samme test (make sure) og mine er veeeldig svake som dine men det er fortsatt strek! jeg fikk ikke sterke streker før 15 dpo første svangerskap. Krysser fingrene for oss beggeÆsj...rimelig blenda test i dag
Var nok bare heftige skygger i går....
Mange klemmer! Håper du lykkes neste runde
M
Tr her.
Oi! Spennende Som jeg krysser fingrene for oss!Ser fortsatt strek på testene dine, du ligger en dag bak meg dpo og du har ganske like tester som meg og bruker samme test (make sure) og mine er veeeldig svake som dine men det er fortsatt strek! jeg fikk ikke sterke streker før 15 dpo første svangerskap. Krysser fingrene for oss begge
Så lei meg for at TR kom Sender deg en stor klem Masse lykke til i neste PP
TR her..Mensen kom med et brak idag. Blødde ut i senga, på vei til doen og på doen.. så var bare å hive seg i dusjen Jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper dere alle er gravide Når dere skal settes på gravid eller TR, så quote meg, så jeg får det med meg
Takk <3 Er så sykt lei nå... og tom.. Bah, ønske er så stort.. og har vært det i flere år nå
Masse lykke til du og. vi ses sikkert i neste kim-gruppe
TR her..
Oh baby10 dpo
Jeg har et alvorlig tilfelle av diagnosen streksyn, men jeg mener å se noe her altsåFørste test tatt i dag tidlig, 9dpo. Selvfølgelig blenda baah, så lei negative tester, men klarer jo heller ikke å la være
Vis vedlegget 345893
Babystreeeek10 dpo