<3 IKM uke 2 <3

Jeg føler også jeg ser noe her :)
Jeg har et alvorlig tilfelle av diagnosen streksyn, men jeg mener å se noe her altså :woot:

Hæ? Gjør dere? Måtte ta en ny titt på testen nå etter den har tørket. Mulig jeg klarer å skimte NOE, men her har nok dere et bedre streksyn enn meg i så fall :D Tror nok det er bare skygge :oops:
20210111_083356.jpg

TR.. Når hun først kom er det veldig bra hun kom idag for da har jeg lest kroppen rett :happy: Håper kroppen er like lett å tolke neste pp :) og at den er like kort. Som prøver er det greit at syklusene ikke blir for lange. Lykke til alle dere andre som venter. :)

TR.. Når hun først kom er det veldig bra hun kom idag for da har jeg lest kroppen rett :happy: Håper kroppen er like lett å tolke neste pp :) og at den er like kort. Som prøver er det greit at syklusene ikke blir for lange. Lykke til alle dere andre som venter. :)
Mange klemmer! Håper spiren sitter neste pp!

Røyk på en test i dag. Veldig forvirret denne syklusen. Er på CD27 og har ikke fått sterke EL tester i det hele tatt. Mulig jeg kan ha misset toppen med å bare teste en gang om dagen.

I forhold til forrige syklus er IKM på torsdag. Så prøvde meg på en tidligtest i dag. Synes jeg ser en svak antydning til strek. Men babyplan er vel kjent for å kunne gi skyggestreker?
Mulig jeg bare ser syner også!

Vedlegg

• 0DAB225B-3250-4A23-927E-35057C1BA8E9.jpeg
    0DAB225B-3250-4A23-927E-35057C1BA8E9.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 148
Røyk på en test i dag. Veldig forvirret denne syklusen. Er på CD27 og har ikke fått sterke EL tester i det hele tatt. Mulig jeg kan ha misset toppen med å bare teste en gang om dagen.

I forhold til forrige syklus er IKM på torsdag. Så prøvde meg på en tidligtest i dag. Synes jeg ser en svak antydning til strek. Men babyplan er vel kjent for å kunne gi skyggestreker?
Mulig jeg bare ser syner også!
Skimter noe veldig svaaakt. Blir spennende å se om det er økning om 2 dager :D

Veldig mensmurringer og blenda test idag. Gått tom for tidligtester, så måtte ta en vanlig babyplan:banghead:

Vedlegg

• 52DA0F8D-8E47-45C0-A992-079175FB9C2F.jpeg
    52DA0F8D-8E47-45C0-A992-079175FB9C2F.jpeg
    39,8 KB · Visninger: 123

Så leit at TR kom:( Masse lykke til i neste PP:Heartred

Da var det vår uke, jenter:smiley-bounce015 Håper på mange positive tester denne uka:Heartred

Dagens ikm'er:
Ønskerbarn24 - 25år - B1 - PP22 - EL 26.12 - IKM 11.01
Hvordan går det med deg?

Skimter noe veldig svaaakt. Blir spennende å se om det er økning om 2 dager :D

Ja, men jeg har ikke helt troen kjenner jeg.
Hadde noe lignende i november. Fikk svake streker som ikke ble sterkere.
Men samtidig får man jo et lite håp også!

Back
Topp