Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk
Alle gode ting er kanskje ikke 3, men (pp)20?
Innbiller meg jeg kan se "noe" på denne. Men kanskje jeg bare har så lyst
Tidlig test på dag 28 i syklusen så hvis syklusen ben 30 dagen så burde den vist positiv nå? Men for tidlig hvis det er 35.. Skal prøve å vente litt med neste test
Røyk på en test i dag. Veldig forvirret denne syklusen. Er på CD27 og har ikke fått sterke EL tester i det hele tatt. Mulig jeg kan ha misset toppen med å bare teste en gang om dagen.
I forhold til forrige syklus er IKM på torsdag. Så prøvde meg på en tidligtest i dag. Synes jeg ser en svak antydning til strek. Men babyplan er vel kjent for å kunne gi skyggestreker?
Mulig jeg bare ser syner også!
Da var det vår uke, jenter Håper på mange positive tester denne uka
Dagens ikm'er:
Ønskerbarn24 - 25år - B1 - PP22 - EL 26.12 - IKM 11.01
Hvordan går det med deg?
Er du sikker på at egget slapp da du trodde? Pleier du å ha regelmessig syklus?eg hadde egt ikm 9.01, så ser at mensen er fire dager forsinket i dag. Ingen positiv test siden den ene på søndag . Ingen tegn på mensen. What to do
Lykke til!Endelig fått time hos gynekolog nå, ikke før i mars, men godt å vite at noe skjer. Greit å finne ut om alt er som det skal, og muligens få noe for å forlenge lutealfasen
Er du sikker på at egget slapp da du trodde? Pleier du å ha regelmessig syklus?
Jeg kan bare settes på TR. Kjenner jeg er litt lei nå. Gidder ikke å teste mer. Blenda test idag, 12dpo. TR har ikke dukket opp, men jeg føler at det ikke har gått denne gangen heller.
Nå tar jeg litt fri fra bv, og satser på at spiren sitter etter laparoskopi og IVF på rikshospitalet
Lykke til videre alle sammen
Tusen takk!Lykke til !!
Lykke til!Jeg kan bare settes på TR. Kjenner jeg er litt lei nå. Gidder ikke å teste mer. Blenda test idag, 12dpo. TR har ikke dukket opp, men jeg føler at det ikke har gått denne gangen heller.
Nå tar jeg litt fri fra bv, og satser på at spiren sitter etter laparoskopi og IVF på rikshospitalet
Men selv med positiv test er det ikke sikkert at egget slipper, det betyr bare at kroppen prøver. Og det kan slippe så sent som 48 timer etter positiv testja er helt sikker bruker digital el test for å sleppe å tyde streker
Lykke til!Jeg kan bare settes på TR. Kjenner jeg er litt lei nå. Gidder ikke å teste mer. Blenda test idag, 12dpo. TR har ikke dukket opp, men jeg føler at det ikke har gått denne gangen heller.
Men selv med positiv test er det ikke sikkert at egget slipper, det betyr bare at kroppen prøver. Og det kan slippe så sent som 48 timer etter positiv test
Jeg kan bare settes på TR. Kjenner jeg er litt lei nå. Gidder ikke å teste mer. Blenda test idag, 12dpo. TR har ikke dukket opp, men jeg føler at det ikke har gått denne gangen heller.