Babystrek skal jeg sette deg på gravid?
Venter til jeg har tatt digital, skal quote deg når jeg er klar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 dager før? Er du sikker på at det ikke er festeblødning?TR kom her i dag. 6 dager før tida.
Gratulerer! Så heldigDu kan sette meg på gravid, måtte bare prøve med en digital
Du kan sette meg på gravid, måtte bare prøve med en digital
Gratulerer igjen. Så herlig bilde med kommende storesøster/storebror i bakgrunnen!
Tusen takk Hehe ja kommende storesøster er rundt overalt nå! Nettopp lært seg å dra seg fremover, 8 måneder
Du kan sette meg på gravid, måtte bare prøve med en digital
Fikk tr idag . Greit å vite at syklus er på rett kjør å ikke helt på jorde etter SAen
Gratulerer!Du kan sette meg på gravid, måtte bare prøve med en digital
Ja, min 7. ende også.. pluss at vi har prøvd på en til tildligere også, men måtte ta en pause pga Thailandtur (zika) og så ble det liksom ikke mer prøving.. Hvorfor tar dere pause? pga termin i nov/des?Tr kom med et brak idag. Så er innstilt på en siste PP før det blir pause noen mnd Dette blir min 7 PP( 5 PP etter Kjemisk), så kjenner meg litt oppgitt selv og Ikke annet å gjøre enn å prøve, og holde meg opptatt i mellomtiden med andre ting Har laget en ikm-gruppe for uke 6. Ikke barebare med prøvingen...Sender deg en stor klem
Jeg kan settes på TR
TakkDet er jeg lei meg for Masse lykke til i neste PP
Fikk tr idag . Greit å vite at syklus er på rett kjør å ikke helt på jorde etter SAen
Tr her
Jeg kan settes på TR
Mange klemmer! Lykke til med neste pp