Babystrekskal jeg sette deg på gravid?
Venter til jeg har tatt digital, skal quote deg når jeg er klar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

6 dager før? Er du sikker på at det ikke er festeblødning?TR kom her i dag. 6 dager før tida.

Gratulerer! Så heldigDu kan sette meg på gravid, måtte bare prøve med en digital![]()
Du kan sette meg på gravid, måtte bare prøve med en digital![]()

Gratulerer igjen. Så herlig bilde med kommende storesøster/storebror i bakgrunnen!![]()
Hehe ja kommende storesøster er rundt overalt nå! Nettopp lært seg å dra seg fremover, 8 måneder 
Tusen takkHehe ja kommende storesøster er rundt overalt nå! Nettopp lært seg å dra seg fremover, 8 måneder
![]()

Du kan sette meg på gravid, måtte bare prøve med en digital![]()

Fikk tr idag. Greit å vite at syklus er på rett kjør å ikke helt på jorde etter SAen
![]()

Gratulerer!Du kan sette meg på gravid, måtte bare prøve med en digital![]()
Ja, min 7. ende også.. pluss at vi har prøvd på en til tildligere også, men måtte ta en pause pga Thailandtur (zika) og så ble det liksom ikke mer prøving.. Hvorfor tar dere pause? pga termin i nov/des?Tr kom med et brak idag. Så er innstilt på en siste PP før det blir pause noen mndDette blir min 7 PP( 5 PP etter Kjemisk), så kjenner meg litt oppgitt selv og
Ikke annet å gjøre enn å prøve, og holde meg opptatt i mellomtiden med andre ting
Har laget en ikm-gruppe for uke 6. Ikke barebare med prøvingen...Sender deg en stor klem
![]()
mye mulig det er fordi jeg har stresset litt rundt dette angående IVF og laparoskopi
Har en gang hatt en syklus på 26 dager, så det kan vel skje no kluss i syklusene noen ganger. Umulig å vite....Jeg kan settes på TR![]()

TakkDet er jeg lei meg forMasse lykke til i neste PP
![]()

Fikk tr idag. Greit å vite at syklus er på rett kjør å ikke helt på jorde etter SAen
![]()
Tr her![]()
Jeg kan settes på TR![]()
Mange klemmer! Lykke til med neste pp