Tr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klemmer!Negativ tidligtest i dag, etter to ulike med skygge to dager tidligere. Tror ikke det er noe på gang her heller denne pp...
Mange klemmer! Håper du lykkes neste rundeMensen kom med et brak idag. Blødde ut i senga, på vei til doen og på doen.. så var bare å hive seg i dusjen Jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper dere alle er gravide Når dere skal settes på gravid eller TR, så quote meg, så jeg får det med meg
Mensen kom med et brak idag. Blødde ut i senga, på vei til doen og på doen.. så var bare å hive seg i dusjen Jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper dere alle er gravide Når dere skal settes på gravid eller TR, så quote meg, så jeg får det med meg
Så spennende! Krysser fingrene for at det er babystrek!Dere !!! Eg fekk ein svak strek på testen i dag ! Den er litt rosa i mine øyne og kom innenfor rett tid !! MEN eg tørr ikkke håpe for den var svaak altså, men aldri opplevd det før er 15/16 dpo i dag. Aner ikkje om dere klarer å se den, mannen så den faktisk håper håper
Så spennende! Krysser fingrene for at det er babystrek!
Ser veldig lovende ut! Dette blir spennendeDere !!! Eg fekk ein svak strek på testen i dag ! Den er litt rosa i mine øyne og kom innenfor rett tid !! MEN eg tørr ikkke håpe for den var svaak altså, men aldri opplevd det før er 15/16 dpo i dag. Aner ikkje om dere klarer å se den, mannen så den faktisk håper håper
Dere !!! Eg fekk ein svak strek på testen i dag ! Den er litt rosa i mine øyne og kom innenfor rett tid !! MEN eg tørr ikkke håpe for den var svaak altså, men aldri opplevd det før er 15/16 dpo i dag. Aner ikkje om dere klarer å se den, mannen så den faktisk håper håper
Dere !!! Eg fekk ein svak strek på testen i dag ! Den er litt rosa i mine øyne og kom innenfor rett tid !! MEN eg tørr ikkke håpe for den var svaak altså, men aldri opplevd det før er 15/16 dpo i dag. Aner ikkje om dere klarer å se den, mannen så den faktisk håper håper
Håpet er offisielt gitt opp for denne pp'en. Har i hele dag hatt smerter som ligner veldig på eggløsningssmerter, ikke menssmerter, som har vært lokalisert på høyre side.
Nå istad var det bittelitt blod på papiret (vi hadde sex rett før jeg gikk på do, men jeg bruker ikke å blø etter samleie..) Ikke har jeg for vane å spotte før mens heller.
Jeg er jo bare 10 dpo (11 nå som vi har passert midnatt), og syklusene mine har vært regelmessige så og si hele veien. Skjønner ikke hvorfor det skal bli krøll nå, og muligens mens for tidlig?
Jeg ser fortsatt en antydning til strek! Men ja, de er veldig svake. Hvor mange dpo er du i dag?Æsj...rimelig blenda test i dag
Var nok bare heftige skygger i går....