<3 IKM uke 2 <3

Tr :(

Negativ tidligtest i dag, etter to ulike med skygge to dager tidligere. Tror ikke det er noe på gang her heller denne pp...

IKM imorgen. Ingen symptomer, bortsett fra kanskje litt mer utslitt enn vanlig. Og drømmer. Jeg er hos gyn nesten hver natt og får vite at jeg venter tvillinger :hilarious: skjønner ikke hvorfor jeg drømmer så mye om det for tiden :p

Vedlegg

• Screenshot_20210110_081447_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210110_081447_com.period.tracker.lite.jpg
    26,8 KB · Visninger: 62
Mensen kom med et brak idag. Blødde ut i senga, på vei til doen og på doen.. så var bare å hive seg i dusjen:p Jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper dere alle er gravide:Heartred Når dere skal settes på gravid eller TR, så quote meg, så jeg får det med meg:)

Mensen kom med et brak idag. Blødde ut i senga, på vei til doen og på doen.. så var bare å hive seg i dusjen:p Jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper dere alle er gravide:Heartred Når dere skal settes på gravid eller TR, så quote meg, så jeg får det med meg:)
Mange klemmer! Håper du lykkes neste runde

Dere !!! Eg fekk ein svak strek på testen i dag ! Den er litt rosa i mine øyne og kom innenfor rett tid !! MEN eg tørr ikkke håpe for den var svaak altså, men aldri opplevd det før :D er 15/16 dpo i dag. Aner ikkje om dere klarer å se den, mannen så den faktisk :happy: håper håper :love7

Vedlegg

• 1576F4AC-6101-4953-8BE1-BE16AA2CDDBA.jpeg
    1576F4AC-6101-4953-8BE1-BE16AA2CDDBA.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 161
Dere !!! Eg fekk ein svak strek på testen i dag ! Den er litt rosa i mine øyne og kom innenfor rett tid !! MEN eg tørr ikkke håpe for den var svaak altså, men aldri opplevd det før :D er 15/16 dpo i dag. Aner ikkje om dere klarer å se den, mannen så den faktisk :happy: håper håper :love7
Så spennende! Krysser fingrene for at det er babystrek!

Ser veldig lovende ut! Dette blir spennende ❤️

Jeg ser:Heartred

10 dpo - øverste er make sure test 25 mlu og den nederste er one step 10 mlu. Kommer svake streker før tiden går ut :nailbiting:

Fikk positiv digital med første barn 12 dpo. Har forresten noen helt sinnsyke drømmer fortiden, føler jeg ligger våken hele natten og drømmer :confused004 slitsomt..

Vedlegg

• IMG_20210110_103719.jpg
    IMG_20210110_103719.jpg
    39,8 KB · Visninger: 128

ser strek!

Her testet jeg idag morres, 9 dpo. Klarte ikke vente til i morgen! Jeg syns selv jeg kan skimte en svaaaak strek (som sikkert bare er innbilning), og nå skulle jeg ønske jeg ventet til i morgen eller tirsdag :hilarious:

Legger ved bilde av testen, men den ser relativt blenda ut her ser jeg :rolleyes:

Vedlegg

• 133DCB21-BE12-4E29-BF07-374E647AB99A.jpeg
    133DCB21-BE12-4E29-BF07-374E647AB99A.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 129
Har IKM enten til lørdagen eller søndag, og jeg har ingen symptomer! :( Vet det er lenge til mensen, men da jeg ble gravid i oktober (og mistet i MA uke 8) så merket jeg uka før at jeg hadde ømme pupper, var mer trøtt og mensenmurringer... Vi har absolutt ikke prøvd lenge, men jeg blir allikevel sååå lei meg hvis det ikke skal gå denne gangen. Vet jo godt at det kan ta lang tid før det klaffer! Men jeg tenker ofte på hvor langt jeg egentlig skulle vært i dag og slikt :rolleyes: syns alt er så langtekkelig. Klaffer det ikke denne gangen, så blir det å bli ferdig med mensen, vente og teste etter EL. Ha sex, og veeeeeeeente. Skulle helst vært gravid i går :hilarious: men det er godt å ha dette forumet å lufte seg på. Mannen tror jeg begynner å bli lei av maset mitt :hilarious:

Æsj...rimelig blenda test i dag:sorry:
Var nok bare heftige skygger i går....

Vedlegg

• D3D15CBA-4D03-498A-A900-721E6FF8E819.jpeg
    D3D15CBA-4D03-498A-A900-721E6FF8E819.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 118
  • F2A42575-EA1D-4204-A464-8843F8CFEC80.jpeg
    F2A42575-EA1D-4204-A464-8843F8CFEC80.jpeg
    11,2 KB · Visninger: 115
Håpet er offisielt gitt opp for denne pp'en. Har i hele dag hatt smerter som ligner veldig på eggløsningssmerter, ikke menssmerter, som har vært lokalisert på høyre side.
Nå istad var det bittelitt blod på papiret (vi hadde sex rett før jeg gikk på do, men jeg bruker ikke å blø etter samleie..) Ikke har jeg for vane å spotte før mens heller.
Jeg er jo bare 10 dpo (11 nå som vi har passert midnatt), og syklusene mine har vært regelmessige så og si hele veien. Skjønner ikke hvorfor det skal bli krøll nå, og muligens mens for tidlig? :sorry:

Ville ikke gitt opp håpet heeelt enda hvis jeg var deg! Mange som sier at festesmerter ligner på eggløsningssmerter og det kan også gi småblødninger :) Ville gitt det noen dager til og se hva som skjer:cat:

Æsj...rimelig blenda test i dag:sorry:
Var nok bare heftige skygger i går....
Jeg ser fortsatt en antydning til strek! Men ja, de er veldig svake. Hvor mange dpo er du i dag?

Back
Topp