<3 IKM uke 2 <3

Måtte ta en test til (på litt utvannet urin). Men samme streken/skyggen kommer opp på den også:smiley-angelic001 Redigerte litt, så kanskje dem sees lettere her inne...

Vedlegg

• A6D5ABFE-ABB1-4697-B01E-AC248F448A4E.jpeg
    A6D5ABFE-ABB1-4697-B01E-AC248F448A4E.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 159
  • DF1421B7-6BF9-452F-B778-C8BC649B088F.jpeg
    DF1421B7-6BF9-452F-B778-C8BC649B088F.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 160
Måtte ta en test til (på litt utvannet urin). Men samme streken/skyggen kommer opp på den også:smiley-angelic001 Redigerte litt, så kanskje dem sees lettere her inne...

Endelig kan jeg si «jeg ser den!!!!» for ja, jeg ser den på øverste. Trur fader meg jeg må til optikeren jeg, for jeg ser aldri noe :bag::pompus:
Men den øverste var ganske så tydelig.

Endelig kan jeg si «jeg ser den!!!!» for ja, jeg ser den på øverste. Trur fader meg jeg må til optikeren jeg, for jeg ser aldri noe :bag::pompus:
Men den øverste var ganske så tydelig.
Haha:hilarious: Er vel heller mange av oss som har et godt opptrent streksyn:p
Men veldig gøy at du også ser:happy:

Jeg ser:excited001 Som jeg håper for deg:Heartred

Dette må jo være noe :Heartred

Håper for deg Merri87!

Her har det vært litt farge på utfloden i dag og nå begynte jeg å blø på do.. så da våkner jeg nok til full tr i morgen :meh:

Håpet er offisielt gitt opp for denne pp'en. Har i hele dag hatt smerter som ligner veldig på eggløsningssmerter, ikke menssmerter, som har vært lokalisert på høyre side.
Nå istad var det bittelitt blod på papiret (vi hadde sex rett før jeg gikk på do, men jeg bruker ikke å blø etter samleie..) Ikke har jeg for vane å spotte før mens heller.
Jeg er jo bare 10 dpo (11 nå som vi har passert midnatt), og syklusene mine har vært regelmessige så og si hele veien. Skjønner ikke hvorfor det skal bli krøll nå, og muligens mens for tidlig? :sorry:

Back
Topp