M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte ta en test til (på litt utvannet urin). Men samme streken/skyggen kommer opp på den også Redigerte litt, så kanskje dem sees lettere her inne...
Haha Er vel heller mange av oss som har et godt opptrent streksynEndelig kan jeg si «jeg ser den!!!!» for ja, jeg ser den på øverste. Trur fader meg jeg må til optikeren jeg, for jeg ser aldri noe
Men den øverste var ganske så tydelig.
Ser lett!Måtte ta en test til (på litt utvannet urin). Men samme streken/skyggen kommer opp på den også Redigerte litt, så kanskje dem sees lettere her inne...
Jeg håper så inderlig!!Ser lett!
Måtte ta en test til (på litt utvannet urin). Men samme streken/skyggen kommer opp på den også Redigerte litt, så kanskje dem sees lettere her inne...
Blir spennende i morgenJeg ser Som jeg håper for deg
Jeg ser!!! Dette blir spennende dager fremoverMåtte ta en test til (på litt utvannet urin). Men samme streken/skyggen kommer opp på den også Redigerte litt, så kanskje dem sees lettere her inne...
Ser lett!! Blir spennende imorgenMåtte ta en test til (på litt utvannet urin). Men samme streken/skyggen kommer opp på den også Redigerte litt, så kanskje dem sees lettere her inne...
Jeg ser!!! Dette blir spennende dager fremover
Ja dette er spennende! Veldig ømme bryst og mensmurringene har tatt seg opp. Bruker ikke ha menssmerter før dagen jeg begynner å blø, og ikm dag er ikke før om fem dager Så dette er ikke normalt for meg.Ser lett!! Blir spennende imorgen
Dette må jo være noeMåtte ta en test til (på litt utvannet urin). Men samme streken/skyggen kommer opp på den også Redigerte litt, så kanskje dem sees lettere her inne...
Skal krysse alt jeg kan krysse!Haha Er vel heller mange av oss som har et godt opptrent streksyn
Men veldig gøy at du også ser
Det hadde ihvertfall vært så fantastisk!!Dette må jo være noe
Uff, er så redd for å bli skuffet i morra, men håper at det dukker opp strekSer den streken der lett!
Håper for deg!Uff, er så redd for å bli skuffet i morra, men håper at det dukker opp strek
Tusen takkHåper for deg Merri87!
Her har det vært litt farge på utfloden i dag og nå begynte jeg å blø på do.. så da våkner jeg nok til full tr i morgen