Jeg ser det såvidt. Men sånne streker kan være lureri også. Blir spennende å teste igjen snartMine tester for i dag 9 dpo. Er det en svak strek der? Testa positivt 9 dpo med sønnen min for to år siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser det såvidt. Men sånne streker kan være lureri også. Blir spennende å teste igjen snartMine tester for i dag 9 dpo. Er det en svak strek der? Testa positivt 9 dpo med sønnen min for to år siden.
Jeg skal også teste over helga - greit å ha noe å se frem til på søndag dette blir spennende!Ser frem til helga, men gleder meg til mandag slik at jeg kan teste! Lille her hjemme har hatt feber siden natt til i går, så her blir jeg heldigvis opptatt med det sånn at jeg ikke blir fristet for tidlig
9 dpo morgenurin. De to øverste er urin den nederste er dyppet i vann (stoler ikke på one step). Er jo "noe" på de to testene men har fortsatt is i magen etter kjemisk forrige pp
Kanskje det var en kjemisk? Siden du fikk så veldig temphopp? Håper tanta kommer asap!Har testet og det kommer kun skygger, så da er testene negative. Hadde heldigvis regnet med det. Er nå 14 dpo ifølge FF og og monitor. 12 dpo ifølge babycomp. Nå venter jeg bare på å starte med en ny PP
Håper tanta kommer idag, men sikkert usannsynlig
Vis vedlegget 345609
Vis vedlegget 345610
Kanskje det var en kjemisk? Siden du fikk så veldig temphopp? Håper tanta kommer asap!
Gleder meg også til helg, den pleier å gå så altfor fort uansett. Og plutselig er det mandag og 9 dpo og første test her også God bedring til lille!Ser frem til helga, men gleder meg til mandag og 10 dpo slik at jeg kan teste. Lille her hjemme har hatt feber siden natt til i går, så her blir jeg ganske opptatt med det. Egentlig greit sånn sett slik at jeg ikke blir fristet for tidlig
Synes jeg skimter noe der da. Var dette denne periodens første test?10 dpo og dagens.. jeg vet ikke helt jeg, tror nok det bare er skygger...
Sniker! JEG SER! Håper sånn for deg ❤11 dpo. Tørr ikke hoppe i taket, men det er noe der
Jeg ser! Krysser fingrene for sterkere strek på neste test11 dpo. Tørr ikke hoppe i taket, men det er noe der
11 dpo. Tørr ikke hoppe i taket, men det er noe der