<3 IKM uke 2 <3

Tok en digital som viste ikke gravid, så mulig testen var defekt, eller noe?:) Tester igjen ikveld eller imorgen tidlig. Har drukket en del vann, så da er det ikke vits i å teste mer nå:joyful:

Tørket ser testen sånn ut!. Mulig den var defekt?
20210107_134058.jpg

Optimistisk og glad på dine vegne! også så oppløftende for oss andre at man kan gå fra blenda til plutselig utslag:woot:

Aldri fått en slik strek uten å være gravid, streken er rosa, men digital ble ikke gravid. Så vet ikke om testen var defekt:) Aldri testet så seint positivt før:wideyed: senest på 9 dpo førhen, men man skal aldri si aldri:hilarious:

Veldig rart! Hadde svakere test enn deg når jeg fikk positiv digital..mulig det er for tidlig da :Heartred

Nei, tror bare det dessverre var en defekt test, men tar en test imorgen tidlig, og er den negativ, så er det å prøve på oktoberbebis:rolleyes: Trodde jo ikke jeg var gravid uansett, så var jo forberedt på TR:)

Det kan jo hende at HCG nivået ikke var høyt nok til at den digitale klarte å fange det opp? Krysser fingrene for deg :)

Ja, det er godt mulig det er derfor:)
Tok en test til, som ikke var tidligtest, den slo også ut:rolleyes:
Merkelige greier.

20210107_151752.jpg

Tok en babyplan stavtest på 10mlu og den ble negativ. Ikke drukket på en time. Så da konkluderer jeg med at jeg ikke er gravid. Må ha vært noe gærli med testene?!:confused004 Har mensenmurringer og håper da TR kommer imorgen:)

Tok en babyplan stavtest på 10mlu og den ble negativ. Ikke drukket på en time. Så da konkluderer jeg med at jeg ikke er gravid. Må ha vært noe gærli med testene?!:confused004 Har mensenmurringer og håper da TR kommer imorgen:)
Virker jo veldig rart med to defekte tester. Det var jo megatydelige streker! Blir spennende i mårra :)

Ja, det er godt mulig det er derfor:)
Tok en test til, som ikke var tidligtest, den slo også ut:rolleyes:
Merkelige greier.

Vis vedlegget 345532
Veldig rart med positive og negative tester om hverandre, altså! Men jeg tror jo nesten at du er gravid, bare at det er såpass tidlig at urinen ikke alltid var konsentrert nok til å slå ut kanskje? :shy: test igjen i morgen, håper virkelig streken blir sterkere!

Jeg vil nok si at det der ikke er skygger iallefall ;) ser veldig ut som at du er gravid. Så det blir spennende å se utviklingen!

Tatt flere tester nå, helt blenda, så kan umulig være gravid. Aner ikke hva som skjedde?

Virker jo veldig rart med to defekte tester. Det var jo megatydelige streker! Blir spennende i mårra :)

Ja, synes det var tydelige streker, men tatt to negative tester etter det igjen, så kan ikke være gravid da. Aldri opplevd det før. Har testene vært positive, så er de bare blitt sterkere, ikke negative igjen.

Veldig rart med positive og negative tester om hverandre, altså! Men jeg tror jo nesten at du er gravid, bare at det er såpass tidlig at urinen ikke alltid var konsentrert nok til å slå ut kanskje? :shy: test igjen i morgen, håper virkelig streken blir sterkere!

Tror absolutt ikke jeg er gravid, når testene er negative igjen. Aner ikke hva som skjedde? Kanskje noe krøll med et parti av testene!? Har skikkelig mensenmurringer nå, så regner med tanta er på plass imorgen:angel5

Back
Topp