<3 IKM uke 2 <3

:)

Skimter jo noe på den nederste. Spennende! :)
Ja det er spennende, men har ikke store forhåpninger da jeg har hatt ekstremt mange skyggetester.
Men er jo positivt at det ikke er noe på den fra i går tenker jeg. Og at det fortsatt er strek der nå som den er tørr også:)

Vedlegg

• 857C7F24-C49A-43E0-945A-36E6F2C44668.jpeg
    857C7F24-C49A-43E0-945A-36E6F2C44668.jpeg
    41,6 KB · Visninger: 130
  • 13F38579-70F0-48A1-A2BA-20A8F49D8119.jpeg
    13F38579-70F0-48A1-A2BA-20A8F49D8119.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 131
Kan være starten på noe. Søsteren min fikk svaaak strek på tester 6 dpo :). Hun er 9 uker på vei nå
Oi! Synes 6dpo er ekstremt tidlig, så forventer ingenting. Ønsker bare å teste ofte for å få med meg hvor tidlig testen kan bli positiv. Men dette var jo optimistisk lesning:) Får bare se hvordan det utarter seg fremover:)

Klarte å holde meg fra å teste på morgenen idag, men nå var jeg hjemme alene, så hvorfor ikke klinke til med en test? :smiley-ashamed005

Så da har jeg herved begynt å kalle meg for Den O’store Dronninga av Skygger!!!
Fatter ikke hvorfor det kommer skygger på alt jeg prøver av tester:meh:

Øverste testen er fra i går, blenda.
Den nederste fra idag, bilde tatt etter ca 5 min. Mye mulig det ikke syns her inne på bv, men jeg kan så vidt se den:shifty:
Det er en grunn for at man ikke skal teste før/over ikm dag, men hvordan skal man klare det?:hilarious:
Det var jo tidleg, men ser absolutt strek på nederste:bag:

Oi! Synes 6dpo er ekstremt tidlig, så forventer ingenting. Ønsker bare å teste ofte for å få med meg hvor tidlig testen kan bli positiv. Men dette var jo optimistisk lesning:) Får bare se hvordan det utarter seg fremover:)

Ja det er ekstremt tidlig :p. Ble overrasket av å se testen hennes. Skal sies at Hun hadde heller ikke sterkere strek enn det du har der når hun var 6 dpo :).
Har aldri fått skygge strek på make sure selv heller men babyplan har jeg fått på. Så jeg er optimist for at det er starten på noe :D:Heartred

Ja det er ekstremt tidlig :p. Ble overrasket av å se testen hennes. Skal sies at Hun hadde heller ikke sterkere strek enn det du har der når hun var 6 dpo :).
Har aldri fått skygge strek på make sure selv heller men babyplan har jeg fått på. Så jeg er optimist for at det er starten på noe :D:Heartred
Så artig! :joyful: Blir spennende dager frem til ikm nå kjenner jeg:)

Klarte å holde meg fra å teste på morgenen idag, men nå var jeg hjemme alene, så hvorfor ikke klinke til med en test? :smiley-ashamed005

Den nederste fra idag, bilde tatt etter ca 5 min. Mye mulig det ikke syns her inne på bv, men jeg kan så vidt se den:shifty:
Det er en grunn for at man ikke skal teste før/over ikm dag, men hvordan skal man klare det?:hilarious:

Ser noe svakt der:rolleyes: Jeg testet tydelig positivt med eldste sønnen min, da jeg var 6 dpo med en test på 25mlu. Så går ann, det:happy119

Ser noe svakt der:rolleyes: Jeg testet tydelig positivt med eldste sønnen min, da jeg var 6 dpo med en test på 25mlu. Så går ann, det:happy119
Oiii!! Går det virkelig an? Jeg tenker liksom at det er for tidlig, siden egget ikke blir til blastocyst før på dag fem etter befruktning, og det tar ennå tid før hcg produseres. Men kroppen er forunderlig og spennende!
Jeg blir jo litt optimistisk av høre slike historier :woot:
Har fortsatt mye gulhvit utflod, veldig sulten(!), og det romsterer ganske så bra nedi der. Følelse av at ting «forflyttes» liksom. Så får bare fortsette testekjøret, som alle andre PP’r:)

Ser absolutt antydning til noe på den nederste! Blir spennende å se testene de neste dagene :woot:

Ser absolutt antydning til noe på den nederste! Blir spennende å se testene de neste dagene :woot:
Så gøy at du også ser:) Men må bare prøve å holde hodet kaldt fremover. For om det har gått nå etter over to år som aktive prøvere, da svimer jeg av:hilarious:

Åhr kjenner det kribler etter å teste nå! Men jeg er bare 5 dpo så må nok vente et par dager til :dead:

8 dpo imorgen og da ryker nok første test..:rolleyes: hadde trolig en kjemisk forrige PP da jeg fikk svake positive på make sure og tr kom 4 dager på overtid med ett brak :shifty: håper på bedre hell denne pp'en :happy:

Ser streken på den nederste testen din jeg hvertfall:) Veldig vanskelig å holde seg så lenge som IKM dagen.

Huff, jeg var visst altfor svak til å holde meg. Tok en test... Har hatt menssmerter av og på og det har jeg ikke pleid å ha uten mensen... så bare måtte... :facepalm: negativ selvsagt.. Tenkte at man har vel ikke symptomer på graviditet hvis det er pga graviditeten uten positiv test. Er det ikke hcg som gir symptomer? Det var en sånn vanlig babyplan, ikke tidlig.. Har i tillegg fått en mistenksom kløe nedentil som dessverre minner om sopp :wtf:

Huff, jeg var visst altfor svak til å holde meg. Tok en test... Har hatt menssmerter av og på og det har jeg ikke pleid å ha uten mensen... så bare måtte... :facepalm: negativ selvsagt.. Tenkte at man har vel ikke symptomer på graviditet hvis det er pga graviditeten uten positiv test. Er det ikke hcg som gir symptomer? Det var en sånn vanlig babyplan, ikke tidlig.. Har i tillegg fått en mistenksom kløe nedentil som dessverre minner om sopp :wtf:
Hvor mange dpo er du i dag lille maur? Hcg gjør jo mange ting annerledes i kroppen og spesielt progesteronøkningen kan rote det til og lure deg til å tenke at det er gravidsymptomer fordi de ligner veldig. Er noe herk. Og den økningen har man jo hver måned uten at det nødvendigvis noe annet enn TR på gang.

Hvor mange dpo er du i dag lille maur? Hcg gjør jo mange ting annerledes i kroppen og spesielt progesteronøkningen kan rote det til og lure deg til å tenke at det er gravidsymptomer fordi de ligner veldig. Er noe herk. Og den økningen har man jo hver måned uten at det nødvendigvis noe annet enn TR på gang.

Kanskje 9 dpo, men er ikke sikker.. Vet kroppen liker å lure oss.. :p Jaja, håpet er ikke helt ute, og er jo bare i pp2. Blir bare så utolmodig :wacky::hilarious:

9 dpo og dagens test.. jeg ser en skygge på den her hjemme, men usikker på om den kommer med på bilde. Har is i magen, for fått mange skuggestreker denne prøveperioden..

Vedlegg

• 20210107_072914.jpg
    20210107_072914.jpg
    20,5 KB · Visninger: 126
10 dpo. Litt ømme pupper, litt halsbrann, men ellers lite. 4 dager til IKM, 7 dager til evt test.

Back
Topp