<3 IKM uke 2 <3

Du er veldig lur og fornuftig lille maur:) Jeg har bestemt meg for at dette blir siste gang jeg gjør det. Skal bevisst ikke ha tester i skapet. Hvor i dpo land er du da?

Var ikke fornuftig forrige pp. Testet to ganger om dagen fra altfor tidlig.. Tror det gikk 20 tester (kjøpte 30 billigtester) så de resterende 10 skal holde lenge..
Jeg tester ikke etter EL, men tror EL var rundt 28 des. Så er kanskje 8 dpo idag. Har litt ulike symptomer, men stoler ikke helt på kroppen.. Er ikke så lenge siden jeg tok ut spiralen, så kan jo hende kroppen har endret seg etter 6 år.. :dontknow

Var ikke fornuftig forrige pp. Testet to ganger om dagen fra altfor tidlig.. Tror det gikk 20 tester (kjøpte 30 billigtester) så de resterende 10 skal holde lenge..
Jeg tester ikke etter EL, men tror EL var rundt 28 des. Så er kanskje 8 dpo idag. Har litt ulike symptomer, men stoler ikke helt på kroppen.. Er ikke så lenge siden jeg tok ut spiralen, så kan jo hende kroppen har endret seg etter 6 år.. :dontknow
Like langt i løypa vi da :)

Noe sier meg at babyplan er noen dritt tester?? :meh:

Aldri brukt make sure tester før, så ønsket å teste med en nå, før jeg kaster meg uti testekjøret.
Testet i tillegg med en babyplan, bare for å sammenligne dem to.
På babyplan kommer det skyggestrek og make sure er blank.
Jeg pleier å ha en del skygger på babyplan, så det er ikke noe nytt. Hadde aldri det før, men nå får jeg det omtrent i hver eneste PP(!)

Hvilken av disse testene foretrekker du? Og hvorfor? :confused005

Vedlegg

• DC06F3BD-6F9E-4212-B0C9-C9A7B8120211.jpeg
    DC06F3BD-6F9E-4212-B0C9-C9A7B8120211.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 117
  • DFC9EC6D-2A5C-4EC0-97F2-2D0385F999B7.jpeg
    DFC9EC6D-2A5C-4EC0-97F2-2D0385F999B7.jpeg
    17,9 KB · Visninger: 126

Aldri brukt make sure tester før, så ønsket å teste med en nå, før jeg kaster meg uti testekjøret.
Jeg pleier å ha en del skygger på babyplan, så det er ikke noe nytt. Hadde aldri det før, men nå får jeg det omtrent i hver eneste PP(!)

Har hatt null problem med make sure. (Dvs alle har så langt vært god reklame for blenda!!:angry3)

Hmm. Bittelitt rødt på papiret imorges? 9 dpo og 5 dager til IKM. Ellers bare oppblåst og med humørsvingninger

Vedlegg

• Screenshot_20210106_064313_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210106_064313_com.period.tracker.lite.jpg
    24,5 KB · Visninger: 54
12 eller 10 dpo og negative tester, men temphopp? Skjønner meg ikke på kroppen akkurat nå:hilarious: Jeg vil ha mens og en ny PP:p

20210106_075421.jpg

20210106_075444.jpg

I dag har FF justert meg tilbake til opprinnelig EL etter en tempdrop i dag! 6 dpo i dag og testing på tirsdag 12 dpo! Eller onsdag 13 dpo... klarer ikke bestemme meg :angelic:

72C5D03C-6C19-41D8-AA73-958295D73A32.jpeg

Testa i dag? Og når er IKM?

Yup, helt blenda tidligtest. Pleier å teste positivt 8 eller 9 dpo.

Jeg hadde siste positive EL-test den 25. Desember. FF sier jeg er 12 dpo, Ladycomp(tempemaskin) sier jeg er 10 dpo. Har IKM den 11.januar. Har lang lutealfase på 16 til 17 dager. Jeg er ikke gravid, så skjønner lite, men vil ha mens, så jeg kan sette igang med en ny pp:p

9 dpo i dag og våknet en time tidligere, til opprinnelig tidspunkt (før-ferien-tidspunkt). Det har kanskje noe så si. Ellers så er det noe skyggete med testen i dag .. Håper sånn at det kan være noe :smiley-angelic001 Fortsatt tidlig!

Vedlegg

• abcde.jpg
    abcde.jpg
    47,4 KB · Visninger: 95
  • Skjermbilde 2021-01-06 kl. 08.45.30.png
    Skjermbilde 2021-01-06 kl. 08.45.30.png
    189,1 KB · Visninger: 85

Jeg har sånne vanlige babyplan (ikke tidligtester). Der kom det opp en ultrasvak skygge hver gang i forrige pp. Så fikk jo et håp, men de var sånn hele tiden så tenkt at de var sånn. Så da vet jeg det er sånn de er og da er de negativ. Neste gang jeg skal bestille tester kan jeg kanskje bruke make sure.. men tenker at babyplan funker nok greit. :happy:

Jeg får også masse skygger på babyplan! Liker best Makesure, ikke fått det på den, men har ikke brukt så mange av dem enda :rolleyes: Men sånn sol du sier så fikk jeg ikke skygge på babyplan før, føler det har kommer de siste 3-4 mnd :shifty:

Back
Topp