Spennende daPP1 nå=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende daPP1 nå=)
Dagens test 6 dpo bp tidlig..på formiddagsurin
Det er jo helt idioti og drive med dette men jeg klarer ikke la være. La testoraman starte
Du er veldig lur og fornuftig lille maur Jeg har bestemt meg for at dette blir siste gang jeg gjør det. Skal bevisst ikke ha tester i skapet. Hvor i dpo land er du da?Det var det jeg fant ut sist pp så nå holder jeg meg selv i nakkeskinnet...
Huff, hun er forferdelig
Melder meg inn litt på tampen
Viskelaer123 - 30 år - B2 - EL 30.12 - ikm 13.01
Du er veldig lur og fornuftig lille maur Jeg har bestemt meg for at dette blir siste gang jeg gjør det. Skal bevisst ikke ha tester i skapet. Hvor i dpo land er du da?
Like langt i løypa vi daVar ikke fornuftig forrige pp. Testet to ganger om dagen fra altfor tidlig.. Tror det gikk 20 tester (kjøpte 30 billigtester) så de resterende 10 skal holde lenge..
Jeg tester ikke etter EL, men tror EL var rundt 28 des. Så er kanskje 8 dpo idag. Har litt ulike symptomer, men stoler ikke helt på kroppen.. Er ikke så lenge siden jeg tok ut spiralen, så kan jo hende kroppen har endret seg etter 6 år..
Har hatt null problem med make sure. (Dvs alle har så langt vært god reklame for blenda!!)Noe sier meg at babyplan er noen dritt tester??
Aldri brukt make sure tester før, så ønsket å teste med en nå, før jeg kaster meg uti testekjøret.
Testet i tillegg med en babyplan, bare for å sammenligne dem to.
På babyplan kommer det skyggestrek og make sure er blank.
Jeg pleier å ha en del skygger på babyplan, så det er ikke noe nytt. Hadde aldri det før, men nå får jeg det omtrent i hver eneste PP(!)
Hvilken av disse testene foretrekker du? Og hvorfor?
Testa i dag? Og når er IKM?12 eller 10 dpo og negative tester, men temphopp? Skjønner meg ikke på kroppen akkurat nå Jeg vil ha mens og en ny PP
Vis vedlegget 345357
Vis vedlegget 345358
Så bra Ikke at du har fått blanke tester altså, men at det ikke har vært skygge.Har hatt null problem med make sure. (Dvs alle har så langt vært god reklame for blenda!!)
Testa i dag? Og når er IKM?
I dag har FF justert meg tilbake til opprinnelig EL etter en tempdrop i dag! 6 dpo i dag og testing på tirsdag 12 dpo! Eller onsdag 13 dpo... klarer ikke bestemme meg
Vis vedlegget 345359
Noe sier meg at babyplan er noen dritt tester??
Aldri brukt make sure tester før, så ønsket å teste med en nå, før jeg kaster meg uti testekjøret.
Jeg pleier å ha en del skygger på babyplan, så det er ikke noe nytt. Hadde aldri det før, men nå får jeg det omtrent i hver eneste PP(!)
Noe sier meg at babyplan er noen dritt tester??