<3 IKM uke 2 <3

negativ test i dag 25ml, men var bare på 3 timers urin da eg måtte tisse tidligere og ikkje orka teste :hilarious: 10 dpo er tidlig så håper det er for tidlig for meg:p

Dagens test.

Vedlegg

• IMG_20210105_095430.jpg
    IMG_20210105_095430.jpg
    19,1 KB · Visninger: 127
Negativ test 11 eller 9 dpo, så venter bare på tanta:p I bedre humør nå, da skuffelsen har lagt seg litt:angel5 Vært hos frisøren idag å tatt hårkur og klippet luggen:)

Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP7 - B2 - EL 5/1-2021 - IKM 15/1-2021

da var vi i gang igjen inne i 2021 :rolleyes: Vi var til fertelitetssjekk i går og alt ser fint ut bortsett fra min lutelfase og litt høy vekt! Har fått cyclogest, noen som har hatt erfaring med det og blitt gravid kort tid etter oppstart??:wacky:

5 dpo i dag, og har fått mengdevis med veldig tykk gulhvit utflod. Har hatt hvit utflod i dpo land før, men mye mer tyntflytende enn nå:wideyed:
Redd jeg ryker på en test allerede i morgen:hilarious:

Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP7 - B2 - EL 5/1-2021 - IKM 15/1-2021

da var vi i gang igjen inne i 2021 :rolleyes: Vi var til fertelitetssjekk i går og alt ser fint ut bortsett fra min lutelfase og litt høy vekt! Har fått cyclogest, noen som har hatt erfaring med det og blitt gravid kort tid etter oppstart??:wacky:

Velkommen skal du være og lykke til:Heartred

Aldri prøvd mer enn én PP, de ble til uplanlagt og på første forsøk:p minste er nå 2 år og 1 mnd. Vi mista i spiren som satt i PP 2, så nå har vi prøvd i 4 mnd uten å lykkes. Håper spiren sitter i neste mnd:rolleyes: Og håper du har spire i magen din nå:Heartred
Åja, gått fort da :D her er en uplanlagt og den andre kom på 3.forsøket..

7 dpo og negativ test. Skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg tester så tidlig :wacky:

7 dpo og negativ test. Skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg tester så tidlig :wacky:

Samme her! Første var uplanlagt og nr to satt på 3. forsøket:-D
Spent denne gangen! Tror jeg er 5-7 dpo i dag (litt usikker på når EL var). Har sååå lyst til å teste, men er nok fortsatt for tidlig..

Uhuu jeg begynner å kjenne murring i korsryggen og svak kvalme litt av og på. Spesielt etter jeg drikker kaffe. Det er et godt tegn. Tror jeg ryker på en tidligtest i morgen er da 7 dpo:D Selv om det er litt ambisiøst.

Ikke kvalm idag, og mer energi enn vanlig :p

Jeg prøver å være streng med meg selv, ikke teste før lørdag. Om jeg da skal gå etter siste dag med EL- slim vil jeg være 12 dpo da.. Det er hardt. :joyful:

Ja, gikk fort med de andre barna:p

Hehe, tesetøsa er vanskelig å motstå:hilarious:

Jeg prøver å være streng med meg selv, ikke teste før lørdag. Om jeg da skal gå etter siste dag med EL- slim vil jeg være 12 dpo da.. Det er hardt. :joyful:
Jeg heier på deg!

Dagens test 6 dpo bp tidlig..på formiddagsurin
Det er jo helt idioti og drive med dette men jeg klarer ikke la være. La testoraman starte :D

Vedlegg

• 01F95184-AF99-44A0-B6B1-5545FD475B1D.png
    01F95184-AF99-44A0-B6B1-5545FD475B1D.png
    142,2 KB · Visninger: 100
Last edited:
Back
Topp