negativ test i dag 25ml, men var bare på 3 timers urin da eg måtte tisse tidligere og ikkje orka teste 10 dpo er tidlig så håper det er for tidlig for meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP7 - B2 - EL 5/1-2021 - IKM 15/1-2021
da var vi i gang igjen inne i 2021 Vi var til fertelitetssjekk i går og alt ser fint ut bortsett fra min lutelfase og litt høy vekt! Har fått cyclogest, noen som har hatt erfaring med det og blitt gravid kort tid etter oppstart??
Velkommen skal du være og lykke til
Åja, gått fort da her er en uplanlagt og den andre kom på 3.forsøket..Aldri prøvd mer enn én PP, de ble til uplanlagt og på første forsøk minste er nå 2 år og 1 mnd. Vi mista i spiren som satt i PP 2, så nå har vi prøvd i 4 mnd uten å lykkes. Håper spiren sitter i neste mnd Og håper du har spire i magen din nå
Åja, gått fort da her er en uplanlagt og den andre kom på 3.forsøket..
7 dpo og negativ test. Skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg tester så tidlig
Er litt lov å synes tiden går sakteJeg prøver å være streng med meg selv, ikke teste før lørdag. Om jeg da skal gå etter siste dag med EL- slim vil jeg være 12 dpo da.. Det er hardt.
Åja, gått fort da her er en uplanlagt og den andre kom på 3.forsøket..
7 dpo og negativ test. Skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg tester så tidlig
Jeg heier på deg!Jeg prøver å være streng med meg selv, ikke teste før lørdag. Om jeg da skal gå etter siste dag med EL- slim vil jeg være 12 dpo da.. Det er hardt.
Hvilken pp er du i nå?Samme her! Første var uplanlagt og nr to satt på 3. forsøket:-D
Spent denne gangen! Tror jeg er 5-7 dpo i dag (litt usikker på når EL var). Har sååå lyst til å teste, men er nok fortsatt for tidlig..
Huff, hun er forferdeligJa, gikk fort med de andre barna
Hehe, tesetøsa er vanskelig å motstå
Hvilken pp er du i nå?
Den nederste der skimter jeg strek på assåDagens test.