Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7dpo i dag - tempen har steget liiiiitt de to siste dagene. Fikk ilinger i korsryggen som jeg aldri har hatt før, i dag. Nesten så det kiler
Jeg har el enten i dag eller i morgen tror jeg, cd 20 dere kan stryke meg fra listen her inne lykke til alle
Jeg synes det. Kan registrere alt mulig i den, og den lager graferAha! Den tror jeg ikke jeg har vært borti har Premom, FF og Flo, men bruker bare FF egentlig. Er den bra?
Spennende!9 dpo her! Første test ryker i morgen, alt for utolmodig denne gangen til å vente ! Har bare 25 ml da så sjangsen er liten
Så fint at du deler! Og så godt med oppløftende nyheter! Det gleder også en annen som sliter å høre at det er håpDa har vi vært på Ullevål for samtale Ble møtt av en utrolig hyggelig lege.
Vi pratet litt om tidligere forsøk hos Hausken, og tidligere undersøkelser.
Tok en kjapp innvendig ultralyd og alt så bra ut. Hun så at jeg hadde hatt eggløsning og at egget hadde sluppet. Det var veldig fine nyheter å få, med tanke på all aksjeleggingen vi har lagt denne syklusen
Deretter sa hun at jeg skal ringe inn mens i mars, og deretter få vite hva jeg skal gå på.
Hun spurte en del om menstruasjon, noe Hausken ikke gjorde. Jeg har veldig smertefulle menstruasjoner, så hun ønsket at jeg skulle gå igjennom en laparoskopi for å se om man finner endometriosevev. Hun var omtrent sikker på at jeg har endometriose. Det har ingen pratet om før!! Siden å fjerne endometriosevev kan gjøre det enklere å bli gravid, ønsker jeg å gjennomføre denne operasjonen. Vi tenkte å sette inn fryseembryoet hos Hausken i februar. Men om endometriose er grunnen for at vi ikke er blitt gravide, så vil vi vente med å sette det inn. Større sjans å bli gravid etter man har fjernet vev. Så da er det bare å vente på innkallelse, og få sendt inn politiattestene
Hun ønsket i tillegg at jeg skal ha lang protokoll denne gangen. Mye pga at om jeg har endometriose, så virker lang protokoll slik at endometriosen blir mildere/svakere fordi man da nullstiller kroppen før sprøytestart.
Alt i alt er jeg superfornøyd, og føler meg veldig sett og tatt på alvor. Vi skal bare fortsette å prøve på egenhånd frem til laparoskopi. Leste at det var ca.6uker ventetid på det. Det skulle gå ganske fort, sa hun. Så da er det bare å innstllle seg på først og fremst laparoskopi, eventuelt innsett hos Hausken og oppstart på lang protokoll med spray.
Jeg grugleder meg, men må igjen skryte av Ullevål/Rikshospitalet. Veldig bra førsteinntrykk ihvertfall. Men det føles kanskje greiere for oss som har vært igjennom dette før, ikke vet jeg.
Men aller først er jeg nå 4dpo, og kanskje vi plutselig har klart det denne gangen på egenhånd?
Uansett hvordan, BABY SKAL DT BLI! Samme hva vi må gjøre for at det skal skje!
Ja, nå er vi kanskje nær ved å vite hvorfor vi ikke har blitt gravide i løpet av to år (en kjemisk), isteden for uforklarlige barnløse Det er alltid håpSå fint at du deler! Og så godt med oppløftende nyheter! Det gleder også en annen som sliter å høre at det er håp
Så spennende! Krysser fingrene for dere! Godt at det ble en fin opplevelseDa har vi vært på Ullevål for samtale Ble møtt av en utrolig hyggelig lege.
Tok en kjapp innvendig ultralyd og alt så bra ut. Hun så at jeg hadde hatt eggløsning og at egget hadde sluppet. Det var veldig fine nyheter å få, med tanke på all aksjeleggingen vi har lagt denne syklusen
Deretter sa hun at jeg skal ringe inn mens i mars, og deretter få vite hva jeg skal gå på.
Hun spurte en del om menstruasjon, noe Hausken ikke gjorde. Jeg har veldig smertefulle menstruasjoner, så hun ønsket at jeg skulle gå igjennom en laparoskopi for å se om man finner endometriosevev. Hun var omtrent sikker på at jeg har endometriose. Det har ingen pratet om før!! Siden å fjerne endometriosevev kan gjøre det enklere å bli gravid, ønsker jeg å gjennomføre denne operasjonen. Vi tenkte å sette inn fryseembryoet hos Hausken i februar. Men om endometriose er grunnen for at vi ikke er blitt gravide, så vil vi vente med å sette det inn. Større sjans å bli gravid etter man har fjernet vev. Så da er det bare å vente på innkallelse, og få sendt inn politiattestene
Hun ønsket i tillegg at jeg skal ha lang protokoll denne gangen. Mye pga at om jeg har endometriose, så virker lang protokoll slik at endometriosen blir mildere/svakere fordi man da nullstiller kroppen før sprøytestart.
Alt i alt er jeg superfornøyd, og føler meg veldig sett og tatt på alvor. Vi skal bare fortsette å prøve på egenhånd frem til laparoskopi. Leste at det var ca.6uker ventetid på det. Det skulle gå ganske fort, sa hun. Så da er det bare å innstllle seg på først og fremst laparoskopi, eventuelt innsett hos Hausken og oppstart på lang protokoll med spray.
Jeg grugleder meg, men må igjen skryte av Ullevål/Rikshospitalet. Veldig bra førsteinntrykk ihvertfall. Men det føles kanskje greiere for oss som har vært igjennom dette før, ikke vet jeg.
Men aller først er jeg nå 4dpo, og kanskje vi plutselig har klart det denne gangen på egenhånd?
Bare testet med monitor? Jrg hsdde håpet det bare var for tidlig med den digitaleNegative tester 10 dpo, så håper jeg at lutealfasen kan være på 14 dager, framfor jeg må vente helt til jeg er 17 dpo, før mens kommer
Vis vedlegget 345197
Så godt å føle at man går den hjelpen man trenger ❤ Blir spennende å se om gullegget er lagt nå da! ❤Da har vi vært på Ullevål for samtale Ble møtt av en utrolig hyggelig lege.
Bare testet med monitor? Jrg hsdde håpet det bare var for tidlig med den digitale
Så teit og hvertfall mtp den første testen skulle være vår tur nå.. jeg har ingen følelse på om det har gått bra.. skal kjøpe tester etterpå..Har testet med tidligtester også, absolutt ingen strek. Ifølge monitor og FF er jeg 10 dpo idag, ifølge Lady-comp(maskina jeg temper med) så er jeg 8 dpo, men det tror jeg er lite realistisk. Fikk siste positive eltest 25.desember
Så teit og hvertfall mtp den første testen skulle være vår tur nå.. jeg har ingen følelse på om det har gått bra.. skal kjøpe tester etterpå..