<3 IKM uke 2 <3

Jeg sier heller ikke når jeg har EL til mannen! Opplevde at han ble så stressa over at han måtte prestere at han ikke klarte å komme, så da ble vi egentlig enige om å ikke snakke om når EL var og heller ha spontan sex regelmessig:joyful: Men jeg er jo litt mer ekstra forførende rundt EL da :hilarious:
Samme her :hilarious: da bjudar jeg på! Han vil heller ikke vite når EL er for han syne det er så uromantisk. Men det bør være ganske lett å lukte lunta :D

Ånei så leit :( det er så vondt når man bygget opp forventninger i alle disse dagene og så er det negativt.. blanke ark og nytt forsøk om noen dager - håper du klarer å komme over det fort og tenke på noe annet.

Hadde ikke så store forhåpninger, da jeg ikke har hatt de typiske symptomene mine, som jeg pleier å ha når jeg er gravid, men håpet jo litt. Får være lei meg de neste dagene, også er det å prøve igjen.

En klem til deg! 2021 har såvidt begynt, og jeg tenker at vi skal få det til innen året er omme:Heartpink

Takk:Heartred Blir en neste PP også er det pause de neste to mnd etter det..

Med andremann var jeg skikkelig lei meg, for vi hadde bare sex fem dager før el.. Prøvde samme dag som el, men han kom ikke. Så får jeg mensen og venter på el på nytt. Men den kommer jo ikke. Blødningen var ikke mensen, men festeblødning, og da jeg tok test var jeg allerede 4+4 :) 4 og 2 dager før er jo ganske bra, da :)

Da krysser jeg fingrene for at vi klarte det nå!:)

Samme her, bare 4 dpo :)
Begynt å få mensmurringer, svake således, og er bare 3dpo. Merkelig:confused:
Spennende.

Her er humøret ustabilt og jeg er uggen og puppene er så sensitive at mannen ikke får ta på dem :p men det har vært i DPO-land før uten at jeg har vært gravid, så får se. En ukes tid til IKM.

Ble nok ikke noe klaff her heller... Hadde sex kun én gang, ca to dager før el.. Mannen er skikkelig dårlig på å få lyst når det blir så planlagt liksom:shifty: Han har fra før egentlig ganske dårlig sexlyst, så det blir ikke akkurat bedre av at det skal avtales når det skal skje liksom:joyful:

Vi har litt det samme problemet her, jeg har mer sexlyst enn han, og han er ikke så god på kveldssex.. Lykke til liksom!

6 dpo og ingen symptomer annet enn vanlig pms som kvalme og stikkinger i eggstokkene. Skal prøve å holde meg og ikke teste før tidligst onsdag..

Dagens graf :p dersom temp for den rare natta på nyttårsaften kommer inn regner den 31. som EL. Men jeg er usikker siden jeg hadde symptomer 26 og 27, så tror 28. stemmer bedre

Vedlegg

• Screenshot_20210104_084717_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210104_084717_com.period.tracker.lite.jpg
    26,7 KB · Visninger: 45
Har fått litt symptomer som murringer og øm korsrygg... Puppene er litt større.. Kvalm var jeg nå i dag tidlig.. Kan være 7-8 dpo, men siden jeg ikke tester etter EL vet jeg ikke helt.. :)

Negative tester 10 dpo, så håper jeg at lutealfasen kan være på 14 dager, framfor jeg må vente helt til jeg er 17 dpo, før mens kommer:rolleyes:
20210104_085046.jpg

FF mener EL i dag, men jeg tror den har vært tidligere denne gangen.. Veldig spennende å ikke teste i det hele tatt, og bare se hva som skjer! :D Første gang jeg famler rundt i blinde, så får se hva jeg gjør neste pp:hilarious:

Back
Topp