<3 IKM uke 2 <3

Ser ut som kroppen prøver på EL, men at du har høy LH en stund.. Ville testet noen dager til?
Har du tatt gtest nylig? Kan jo hende det er det som slår ut på EL-testene dine også?:pompus:
Hmm, kanskje. Bare syns det er så rart den er høy-lav-høy-lav så mange ganger o_O
Tok en graviditets test den 27 som var negativ, og sjansen for at jeg er gravid er veldig liten.. :wacky:
Får bare fortsette å teste fremover for å se hvordan dette går:hilarious:

Endelig kommet meg til 1dpo. Og såååå mange dager til man kan teste:wacky:
Når skal dere begynne å teste?
Kjenner jeg meg rett starter jeg allerede fra 6 dpo, selv om jeg vet det er tullete:smiley-angelic006
Fikk ikke positiv test før 10dpo da jeg hadde kjemisk. Kunne skimte noe på 9dpo.
Men er man testetøs, så er man testetøs:hilarious:
Tenker jeg tar en test dagen før ikm, med mindre jeg er sikker på at mensen kommer da :)

Da var jeg over i dpo-land! :D Kan endre IKM til 15. Jan og EL til 31.12. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet en 10 dagers tid :bored: blir testing 12 eller 13 dpo

099F04AD-A2C0-4451-97F6-93BE2DF74F91.jpeg

Snork. Sovet som en stein, men var ikke klar for morgen da mini våknet 05.30. Imorgen er det heldigvis mannen som står opp med mini så jeg kan sove litt. Fordelen med hjemmekontor!

Vedlegg

• Screenshot_20210103_060508_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210103_060508_com.period.tracker.lite.jpg
    26,9 KB · Visninger: 43
Nope, fikk negativ idag:( 9 dpo, så er det bare å vente på TR og sette igang med PP 7:( har mista piffen helt nå her.... Luften gikk litt ut av meg nå:( Er så skuffa også innmari drittlei. 4 pp siden jeg mista i kjemisk, føles så urettferdig:(
20210103_092124.jpg

Men, negativ test 9dpo trenger da ikke bety at du ikke er gravid? :Heartred

Jo, jeg har alltid testa tidlig positivt( 6dpo, 8 dpo og 9 dpo). Så får min del, så gjør det dessverre det:(

9 dpo og negative tester:( Jeg er så lei meg:(

20210103_093636.jpg

20210103_093611.jpg

Nope, fikk negativ idag:( 9 dpo, så er det bare å vente på TR og sette igang med PP 7:( har mista piffen helt nå her.... Luften gikk litt ut av meg nå:( Er så skuffa også innmari drittlei. 4 pp siden jeg mista i kjemisk, føles så urettferdig:(
Vis vedlegget 345127
Ånei så leit :( det er så vondt når man bygget opp forventninger i alle disse dagene og så er det negativt.. blanke ark og nytt forsøk om noen dager - håper du klarer å komme over det fort og tenke på noe annet.

Ble nok ikke noe klaff her heller... Hadde sex kun én gang, ca to dager før el.. Mannen er skikkelig dårlig på å få lyst når det blir så planlagt liksom:shifty: Han har fra før egentlig ganske dårlig sexlyst, så det blir ikke akkurat bedre av at det skal avtales når det skal skje liksom:joyful:

Ble nok ikke noe klaff her heller... Hadde sex kun én gang, ca to dager før el.. Mannen er skikkelig dårlig på å få lyst når det blir så planlagt liksom:shifty: Han har fra før egentlig ganske dårlig sexlyst, så det blir ikke akkurat bedre av at det skal avtales når det skal skje liksom:joyful:
Blir så lettet over å høre at dere er flere som har det sånn.. Selv om det såklart gjør prøvingen litt mer krevende:p Jeg har sluttet å snakke om syklus og prøving, så nå aner han ikke når EL er. Det hjelper faktisk litt:hilarious:

Blir så lettet over å høre at dere er flere som har det sånn.. Selv om det såklart gjør prøvingen litt mer krevende:p Jeg har sluttet å snakke om syklus og prøving, så nå aner han ikke når EL er. Det hjelper faktisk litt:hilarious:
Lurt :joyful: Han ønsker seg et barn til, men jeg tror han helst vil at det plutselig bare skal skje liksom, uten å PLANLEGGE det, på en måte.. Det handler nok om at han syns det er skummelt å ta avgjørelsen.. Lettere om det bare skjer :rolleyes: Det kombinert med litt laber sexlyst sånn generelt.. Da skal det litt til at det klaffer :wacky: Men ja, skal slutte å snakke om det, bra tips ;)

Jeg sier heller ikke når jeg har EL til mannen! Opplevde at han ble så stressa over at han måtte prestere at han ikke klarte å komme, så da ble vi egentlig enige om å ikke snakke om når EL var og heller ha spontan sex regelmessig:joyful: Men jeg er jo litt mer ekstra forførende rundt EL da :hilarious:

Back
Topp