<3 IKM uke 2 <3

Endelig kommet meg til 1dpo. Og såååå mange dager til man kan teste:wacky:
Når skal dere begynne å teste?
Kjenner jeg meg rett starter jeg allerede fra 6 dpo, selv om jeg vet det er tullete:smiley-angelic006
Fikk ikke positiv test før 10dpo da jeg hadde kjemisk. Kunne skimte noe på 9dpo.
Men er man testetøs, så er man testetøs:hilarious:

Vet ikke hvor i syklus jeg er... cd 17. Var en svak strek på g-testen i går, men ingenting i dag. Lurestrek.. el-testene er lave også.. og har bare en el-test igjen! Æsj å æsj, vil bare ha en positiv el-test og over i dpo-land..:( vi for bare legge inn aksjer jevnt over og håpe på det beste..

Kjenner jeg meg rett starter jeg allerede fra 6 dpo, selv om jeg vet det er tullete:smiley-angelic006
Fikk ikke positiv test før 10dpo da jeg hadde kjemisk. Kunne skimte noe på 9dpo.

Haha. sykt hvor avhengig en kan bli av å teste. Jeg har bestilt meg 30tester på billigetester:facepalm:

Haha. sykt hvor avhengig en kan bli av å teste. Jeg har bestilt meg 30tester på billigetester:facepalm:
Ja er rart det der:rolleyes: Bestilte mange babyplan sist syklus, så har igjen mange av de. Men av en eller annen grunn får jeg svake streker på de nesten hver syklus. Så har bestilt meg en del tester av Make sure merket. Aldri prøvd de, så får gi de en sjanse nå:)

Tester ikke før 2-3 dager etter IKM her :p

Tenker å teste 12 dpo, men må bare komme meg over i dpo først :D

Ja er rart det der:rolleyes: Bestilte mange babyplan sist syklus, så har igjen mange av de. Men av en eller annen grunn får jeg svake streker på de nesten hver syklus. Så har bestilt meg en del tester av Make sure merket. Aldri prøvd de, så får gi de en sjanse nå:)

samme her. Får streker hele tiden og tester som regel flere ganger om dagen.. men synes det er spennende, så får bare holde på:rolleyes:
Har tenkt på make sure selv, må prøve det om det ikke går denne pp:)

Hmm, kan se ut som at egget ikke slapp første gang og at kroppen prøver igjen? I såfall så misset jeg enda en topp (er det mulig.. :dead:)
Ut ifra bildet, ville dere sagt EL er idag? Og er det forsent å legge inn aksjer? Ble ikke noe sengevals i går, men dagen før. Blir ikke klok på denne kroppen.. o_O
upload_2021-1-1_15-44-26.jpeg

Er selverklært testetøs og tester fra imorgen av, ig da ryker det flere tester pr dag:hilarious::D

Fryktelig testetøs selv også :hilarious: prøvde å ikke teste før 10dpo forrige PP, men sprakk 9 dpo. Så tipper det blir fra 7/8 dpo denne gangen igjen :dead:

Endelig EL:happy::happy::happy:
Litt kjedelig å få den så seint i syklusen alltid da.
Er på cd 17 i dag.
Flere som får EL seint? I tillegg til at jeg får tr på cd 27:hungover:

Jeg har eggløsning idag på cd 25! Har hatt eggløsning på alt fra cd 14-30. Utrolig irriterende med så ustabil syklus når man prøver :grumpy: Har derimot alltid lutealfase på 13-14 dager.

Er litt usikker på når eggløsningen egentlig var.. fikk høy på monitor og fast smiley 28.12 og maksimal på monitor 29.12... hadde en ekstra lilla digital liggende og fikk fast smiley samme dag jeg fikk maksimal på monitoren..
Var da eggløsning 29 eller 30 desember? Da er jeg jo enten 2-3 dpo:) men venter noen dager til med å teste, selvom jeg har lyst å teste allerede:)
Vi fikk kun lagt inn aksjer 24.12 og 28.12

Jeg har eggløsning idag på cd 25! Har hatt eggløsning på alt fra cd 14-30. Utrolig irriterende med så ustabil syklus når man prøver :grumpy: Har derimot alltid lutealfase på 13-14 dager.
Årh, så vondt å vente så lenge da. Godt du har lang lutealfase i hvert fall. Skulle gjerne hatt lengre.

Hmm, kan se ut som at egget ikke slapp første gang og at kroppen prøver igjen? I såfall så misset jeg enda en topp (er det mulig.. :dead:)
Ut ifra bildet, ville dere sagt EL er idag? Og er det forsent å legge inn aksjer? Ble ikke noe sengevals i går, men dagen før. Blir ikke klok på denne kroppen.. o_O
Vis vedlegget 344991

ser slik ut ja. Har skjedd med meg også noen ganger.. ser ut som jeg også har misset en topp nå.. enten har ikke el vært, eller så er jeg 3 dpo, haha. Kroppen ass:arghh:
Jeg ble gravid sist når aksjene ble lagt to dager før, så det går an:)

Back
Topp