<3 IKM uke 2 <3

5 dpo og kjenner kvalme av og på, samt en rar smak i munnen:) De to forrige graviditetene hadde jeg ligamentstrekk og leamus i øyet da jeg var 5 dpo, men ingen graviditeter er like, så har fortsatt håp om spire i magen:rolleyes:

Jeg er helt nybegynner på både EL-tester og Premom, men tenkte det kunne være gøy å teste ut.
Tidligere har jeg bare brukt "Min kalender"-appen, lagt inn mensperiodene mine og så har appen vist meg når sånn ca EL og kommende mens er. Jeg har liksom aldri tenkt over DPO f.eks.

Så ut i fra disse testene, når blir 1 dpo da? :happy:
(og har jeg gjort ting riktig? :hilarious: )

Screenshot_20201231-000626.png

Jeg er helt nybegynner på både EL-tester og Premom, men tenkte det kunne være gøy å teste ut.
Tidligere har jeg bare brukt "Min kalender"-appen, lagt inn mensperiodene mine og så har appen vist meg når sånn ca EL og kommende mens er. Jeg har liksom aldri tenkt over DPO f.eks.

Vis vedlegget 344900
Eggløsning idag, som da vil si 1 dpo i morgen:)

Vis vedlegget 344900
Neste gang ville jeg lagt testene under "others". Det stemmer jo med el, men du har lagt de under fanen til et spesifikt merke på el-tester :) da kan den gi litt andre verdier slik jeg har skjønt det. Testene viser likevel at 1 dpo er i dag (31.12) og det vil du se i appen også :D

Neste gang ville jeg lagt testene under "others". Det stemmer jo med el, men du har lagt de under fanen til et spesifikt merke på el-tester :) da kan den gi litt andre verdier slik jeg har skjønt det. Testene viser likevel at 1 dpo er i dag (31.12) og det vil du se i appen også :D
Ahaa, takk for svar :happy:

Kryss i ff! Så 3 dpo idag

Vedlegg

• Screenshot_20201231_084444_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20201231_084444_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    23,2 KB · Visninger: 50
Melder meg inn her :happy: vi skal i gang med vårt første fryseforsøk, så blir ikke en vanlig pp sånn sett. Har prøvd i 5 pp på egenhånd nå, men blir godt å få litt hjelp nå. Innsett kommende mandag, så offisiell testdag og IKM blir 16.01. :joyful:

Mini_S - 31 år - PP6 - B2 - EL 2.1. - IKM 16.1.

Hurra, da ble det kryss i FF :)

Vedlegg

• 97FE20A7-61E5-49F3-9553-4825E1766175.jpeg
    97FE20A7-61E5-49F3-9553-4825E1766175.jpeg
    62,6 KB · Visninger: 61
Melder meg inn her :happy: vi skal i gang med vårt første fryseforsøk, så blir ikke en vanlig pp sånn sett. Har prøvd i 5 pp på egenhånd nå, men blir godt å få litt hjelp nå. Innsett kommende mandag, så offisiell testdag og IKM blir 16.01. :joyful:

Mini_S - 31 år - PP6 - B2 - EL 2.1. - IKM 16.1.

Velkommen skal du være:Heartred Masse lykke til med fryseforsøk:HeartbigredDet blir spennende:love7

6 dpo og er så spent:D Tempen har aldri vært så høy før på 6 dpo, som idag:joyful: Symptomer er kvalme av og på, tissetrengt, økt appetitt, trøtthet, og ømme bryster. Men kan dog være symptom på progesteronet og:hilarious: Gleder med sånn til lørdagens test:angel5
20201231_092538.jpg
20201231_092801.jpg

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år:blob10:blob9:blob7:blob6:blob5:blob3 Måtte det bli et flott og minnerike år:) Fylt med glede, harmoni og gode dager:cool05:dance008:dance011 Heia 2021:wav:Heartred

Føler jeg har alle mulige EL-tegn i dag/i går men vet ikke om det bare er placebo :p faila jo totalt på å tolke tegn sist. Jeg vil tro at EL enten er nå (samme tidspunkt som sist mnd) eller at den blir CD21-22 som den oftest pleier.

har også sporadisk stikking i ene sida av magen, men har aldri reflektert over EL-smerter før, så vet ikke om det bare er det eller bare julemat som kødder med meg :hilarious: noen som bruker ha EL-smerter her?

8AAC6B9D-1EFE-4FAC-8B74-BA7754C19BDD.jpeg

Er 5 dpo i dag og ekstra spent da det er første mnd med progesteronstøtte :happy: Så denne mnd trur eg ikkje at eg klarer å holde meg med ikkje å teste :shy: Lurer på når eg skal ta første :D Når begynner dere å teste? Tenker å ihvertfall vente til 10 dpo:p

Eggløsning idag, og aksjer er blitt lagt idag også:joyful:
Nå begynner den lange ventetiden:wacky:

Ventetiden er forferdelig ja. Er bare 3 dpo idag, og tester ikke før etter IKM. Så blir vel testing rundt 15. Januar

Fant ut at det er veldig enkelt å holde rede på hvilken dpo dag jeg er på:
1.januar=1dpo :laughing002 Enklere blir det ikke:joyful:

Back
Topp