<3 IKM uke 2 <3

Jeg prøver premom denne syklusen, i tillegg til gode, gamle ff. Forrige syklus var de ikke enige om el, men med barn som våknet til alle mulige tider, så var også temperaturene rimelig håpløse å få noe ut av..

Melder meg inn her jeg :) hadde en MA i november (første gang jeg har vært gravid), så er litt usikker på om syklusen min er det samme! Men jeg går utifra det, så det blir sånn ca :rolleyes:

KHelg - 32 - PP1 (etter MA) - B1 - EL ca 3/1 - IKM ca. 16/1

Velkommen skal du være:Heartred

Da ble el testen positiv idag som jeg trodde:happy: Ingen tvil ihvertfall!

Kun tatt to el tester, så veldig deilig å forstå og kjenne kroppen så godt som man gjør nå.

La inn aksjer i går ettermiddag, men burde få til en runde i dag også. Hadde tenkt å prøve på morgenen idag, men samboer måtte dessverre en tur på jobb:meh: Så får håpe vi får til litt aksjelegging i kveld:happy:

Vedlegg

• 8A0B668D-D282-49A1-843F-2B5E1CAA1698.jpeg
    8A0B668D-D282-49A1-843F-2B5E1CAA1698.jpeg
    43,9 KB · Visninger: 86
Hele leiligheten er vasket og renset :p alle tekstiler har vært utendørs og støvsuget, det vi ikke kunne ta ut ble renset og så støvsuget. Alle gulv er vasket, overflater er vasket. Vinduene orket jeg ikke :p og så må vi vaske og støvsuge hver dag kommende uke, mens loppemiddelet på kattene får gjort jobben sin.

Senga til kattene er fortsatt til tørk :p

Da ble el testen positiv idag som jeg trodde:happy: Ingen tvil ihvertfall!

Kun tatt to el tester, så veldig deilig å forstå og kjenne kroppen så godt som man gjør nå.

La inn aksjer i går ettermiddag, men burde få til en runde i dag også. Hadde tenkt å prøve på morgenen idag, men samboer måtte dessverre en tur på jobb:meh: Så får håpe vi får til litt aksjelegging i kveld:happy:

Happy humpings:talk017

5 dpo og grafen ser unektelig ganske så lik ut som de forrige PP'ene:rolleyes: Har litt symptomer som mye gass i magen, murringer i eggstokk/livmor, veldig tissetrengt om morran:happy: Meeen, kan like så godt være pga progesteronet i dpoland:joyful:

20201230_114733.jpg

20201230_114708.jpg

Last edited:
Fikk akkurat beskjed om at det blir hjemmekontor igjen i januar - ganske dritt, men på den positive siden: ikke feil for en prøver å være alene hjemme med mannen mens ungene er i barnehagen hele dagen hver dag :hilarious:

Hei damer:)

jeg har monitor og db eggløsning test (lilla)

28 desember fikk jeg høy på monitor og fast smilefjes på lilla, vi la inn aksjer 24.12 og 28.12. Fikk maksimal på monitoren igår, skal det kunne holde til spire? Fikk ikke lagt inn aksjer igår da mannen ikke var helt med... vi har prøvd siden januar 2020, men ikke aktivt.. begynte for fullt aktivt fra august 2020... vet det ikke er lenge å prøve mtp andre som bruker lengre tid.. men jeg kan allikevel ikke noe for å føle en sånn tristhet... kjenner det veldig vær gang tr kommer for fullt og jeg går nesten rett i kjelleren.. har en del bekjente og venninner som blir gravide og ikke jeg.. og har snakket mye med mannen da vi har følt det blir litt mekanisk den sexen og han klarer ikke prestere da.. noe jeg har full forståelse for, så har virkelig gjort alt i min makt denne gangen at det skulle være så naturlig som bare det, men han orker ikke sex ofte...
ja dette ble nok en litt sånn sutre status, men trenger få det ut av systemet..
Noen som har noen solskinnshistorier på at det klaffet selv med sex 4 og 2 dager før eggløsning?:)

Hei damer:)

jeg har monitor og db eggløsning test (lilla)

28 desember fikk jeg høy på monitor og fast smilefjes på lilla, vi la inn aksjer 24.12 og 28.12. Fikk maksimal på monitoren igår, skal det kunne holde til spire? Fikk ikke lagt inn aksjer igår da mannen ikke var helt med... vi har prøvd siden januar 2020, men ikke aktivt.. begynte for fullt aktivt fra august 2020... vet det ikke er lenge å prøve mtp andre som bruker lengre tid.. men jeg kan allikevel ikke noe for å føle en sånn tristhet... kjenner det veldig vær gang tr kommer for fullt og jeg går nesten rett i kjelleren.. har en del bekjente og venninner som blir gravide og ikke jeg.. og har snakket mye med mannen da vi har følt det blir litt mekanisk den sexen og han klarer ikke prestere da.. noe jeg har full forståelse for, så har virkelig gjort alt i min makt denne gangen at det skulle være så naturlig som bare det, men han orker ikke sex ofte...
ja dette ble nok en litt sånn sutre status, men trenger få det ut av systemet..
Noen som har noen solskinnshistorier på at det klaffet selv med sex 4 og 2 dager før eggløsning?:)
Her klaffet det forrige gang etter sex én gang 3 dager før eggløsning :joyful:

Prøver å hive meg på, da jeg fikk nesten positiv EL test i går (mulig jeg misset toppen) og har EL slim idag. Er dog veldig usikker da jeg ikke er helt kjent med egen kropp enda, og den har surret litt etter MA’en..

HåpetOmEtBarn - 24 - PP 2 etter MA - B1 - EL 30/12 eller 31/12 - IKM 12/1 eller 13/1

Her har eggløsningstestene blitt positive ca når jeg beregnet det, så satser på selve eggløsningen blir i morgen på nyttårsaften :)
27CF0436-BC02-48EA-B08E-346593EEA990.jpeg

Prøver å hive meg på, da jeg fikk nesten positiv EL test i går (mulig jeg misset toppen) og har EL slim idag. Er dog veldig usikker da jeg ikke er helt kjent med egen kropp enda, og den har surret litt etter MA’en..

HåpetOmEtBarn - 24 - PP 2 etter MA - B1 - EL 30/12 eller 31/12 - IKM 12/1 eller 13/1

Velkommen skal du være:Heartred

Back
Topp