Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende4 dpo og har en del symptomer, men kan være pga progesteronet i dpoland Tempen er ikke like høy som forrige PP, men får nå bare se Tester på lørdag, da er jeg 8 dpo
Vis vedlegget 344775
Vis vedlegget 344776
Premom mener ene testen i går var peak, så el i dag! Skal teste etterpå også for å dobbeltsjekke at el-testen bli svakere
Ja ser jo ut som EL har vært, kanskje streken kommer på CD14 eller 15? Skal i alle fall komme automatisk når den har kalkulert høyere temp over 3 dagerHer er den fra fertility friend
Kanskje den sliter fordi jeg la inn alle idag er cd 16 idag, den lave tempen var på cd 13Ja ser jo ut som EL har vært, kanskje streken kommer på CD14 eller 15? Skal i alle fall komme automatisk når den har kalkulert høyere temp over 3 dager
Jepp, men hvis EL var 14 får du krysset på 14 i mårra og om den var 15 så får du kryss på 15 i overimårra. Siden når krysset dukker opp er man 3 dpoKanskje den sliter fordi jeg la inn alle idag er cd 16 idag, den lave tempen var på cd 13
Jeg temper ikke, kun el-tester. Jeg har el-smerter både før, under og etter el.. samme med el-slim Så syns det er skikkelig vanskelig å tyde uten testene...Mange som temper her ser jeg.. Har ikke så mye å gå etter, men har hatt EL-slim fra 25-28, i dag virker det å ha gitt seg. Fikk ikke lagt inn aksjer i går, men fra 25-27 fikk vi lagt inn noen. Hvilken dag er størst sjanse for at EL er da tro? Satser på vi traff. Det var en del tidligere enn jeg trodde, men må nesten ta de kroppslige tegnene på alvor. Vi kan sikre oss resten av den perioden for sikkerhetsskyld
Jeg skulle ikke teste etter el denne gangen, men klarer jeg å la være? Neeeida.
Testen er slik den bruker å være dagen før den blir positiv, så håper virkelig den blir positiv i morgen. Men det skal ikke stå på aksjelegging denne PP’n ihvertfall. Det har blitt hver dag i hele jula Så vi har da kost oss om ikke annet. Får håpe det blir noen dager til også Er ihvertfall i godt driv om dagen, om man kan kalle det det
Jeg temper ikke, kun el-tester. Jeg har el-smerter både før, under og etter el.. samme med el-slim Så syns det er skikkelig vanskelig å tyde uten testene...
Nei er så ulikt fra pp til pp.. denne gangen fikk jeg el-slim tidlig, tror kanskje det var rundt cd 7 eller 8. El kom på cd 16 men smertene kommer gjerne 1-2 dager før positiv el-test og varer til et par dager etterSer du noe system i når EL kommer i forhold til slim? Sånn midt i dagene feks.? Sikkert vanskelig ja. Jeg kommer ikke til å teste enda iallfall, er bare på pp 2, så tenkte å se om jeg finner noe system i syklusene om det går an.
Spent på dine vegne.4 dpo og har en del symptomer, men kan være pga progesteronet i dpoland Tempen er ikke like høy som forrige PP, men får nå bare se Tester på lørdag, da er jeg 8 dpo
Vis vedlegget 344775
Vis vedlegget 344776
Så rart! Har heller ikke premium så det skal ikke være et problem altså. Så det må være at FF ikke har klart å definere nok endring i temp regner jeg med.. du kan jo teste det om du noterer ned faktiske temperaturer og så endrer de til noen enda høyere i appen for å sjekke om den slår utHverken Flo eller FF har satt kryss enda, mulig fordi jeg ikke har premium eller at dette er første syklus med temping.
Period tracker endret dato for El fra 29. til 28. plutselig. Den lave tempen var 26.
Nei er så ulikt fra pp til pp.. denne gangen fikk jeg el-slim tidlig, tror kanskje det var rundt cd 7 eller 8. El kom på cd 16 men smertene kommer gjerne 1-2 dager før positiv el-test og varer til et par dager etter