<3 IKM uke 2 <3

ser slik ut ja. Har skjedd med meg også noen ganger.. ser ut som jeg også har misset en topp nå.. enten har ikke el vært, eller så er jeg 3 dpo, haha. Kroppen ass:arghh:
Jeg ble gravid sist når aksjene ble lagt to dager før, så det går an:)
Ikke lett å bli klok på denne kroppen nei.
også er det så kjipt å misse toppen:eek:
Krysser fingrene ivertfall, for oss begge :love7

Ikke lett å bli klok på denne kroppen nei.
også er det så kjipt å misse toppen:eek:
Krysser fingrene ivertfall, for oss begge :love7

veldig kjipt. Bruker som regel å ha sterke smerter når jeg har el, men denne gangen har e vært så mildt.. så jeg vet ikke hvor jeg er:facepalm: for ta en test hver dag å se om det dukker opp noe. Håper for oss <3

CD17 her i dag! Fortsatt ikke stigning på EL testene. Mulig jeg må over i IKM gruppa for uke 3, om ikke den kommer i løpet av de neste dagene. Syklusene etter MA i August har variert fra 27 til 33 dager. Så ikke helt forutsigbart for tiden.

5 dpo idag, og skikkelig kvalm. Akkurat som sist runde. Håper det gir seg. Har tatt noe ingefær jeg hadde liggende som hjalp godt. Og gjort øvelsene mine.

Drømmer så rare og bisarre drømmer for tiden, denne gangen var det med base i planet of the apes, bortsett fra at jeg var gravid :hilarious:

Tror jeg er 4dpo i dag. Har ikke fått positiv el-test enda, men den var nesten positiv for 5 dager siden. Må ha misset toppen.Tenker starte teste tirsdag, 7dpo:rolleyes: får masse tester fra babyplan til uken en gang;)

8 dpo ifølge FF, monitor og el-tester(eller 6 dpo ifølge Lady-comp)og testene var blenda, kommer til å teste igjen ikveld:joyful: Tempen var omtrent lik som igår, så mistet litt av optimismen:oops:

20210102_104547.jpg

20210102_104622.jpg

Blir virkelig ikke klok jeg altså..
Noen som har opplevd lignende ?
Fikk påvist pcos i 2013, men gått ned 45kg etter dette blant annet. Gått på pilla siden det, frem til de siste 5-6 mnd, så ikke merker noen til den sånn sett.
upload_2021-1-2_16-51-24.jpeg

Jeg aner ikke hvor jeg ligger an i syklusen... Litt frustrerende. Enten var EL på søndag/mandag eller så er den nå en gang... Hadde jo EL-slim forrige fredag til mandag... Følte på en måte EL var da... Nå kjenner jeg på alle mulige symptomer, men avfeier de med at det er EL eller bare vanlige dpo-land symptomer... :wacky:

Fikk påvist pcos i 2013, men gått ned 45kg etter dette blant annet. Gått på pilla siden det, frem til de siste 5-6 mnd, så ikke merker noen til den sånn sett.
Vis vedlegget 345073
Ser ut som kroppen prøver på EL, men at du har høy LH en stund.. Ville testet noen dager til?
Har du tatt gtest nylig? Kan jo hende det er det som slår ut på EL-testene dine også?:pompus:

Vis vedlegget 345073

Ingen av disse ser positive ut, dessvere:( Kroppen prøver nok, men egget har ikke sluppet ennå, ser det ut som:oops:

Jeg aner ikke hvor jeg ligger an i syklusen... Litt frustrerende. Enten var EL på søndag/mandag eller så er den nå en gang... Hadde jo EL-slim forrige fredag til mandag... Følte på en måte EL var da... Nå kjenner jeg på alle mulige symptomer, men avfeier de med at det er EL eller bare vanlige dpo-land symptomer... :wacky:

huff, føler med deg. Er i samme båt. Enten 4dpo eller har el snart. Kjenner på stikkinger og vet ikke om d er pga dpo-land eller el:facepalm: har ikke flere el-tester heller..

Hat vært litt dårlig stemning her hos meg i det siste, så ikke orket være på..
Men, prøving må man likevel, testet for el i dag, er på gang!

Vedlegg

• 20210102_193454.jpg
    20210102_193454.jpg
    11,2 KB · Visninger: 76
Endelig EL:happy::happy::happy:
Litt kjedelig å få den så seint i syklusen alltid da.
Er på cd 17 i dag.
Flere som får EL seint? I tillegg til at jeg får tr på cd 27:hungover:

Jeg har også el dag 16-18, og 9-10 dagers lutealfase

2 dpo og dagene går så sakte:yuck: På mandag bærer det inn til riksen for samtale. Håper morgendagen går fort! :joyful:

Hei damer:)

jeg har monitor og db eggløsning test (lilla)

28 desember fikk jeg høy på monitor og fast smilefjes på lilla, vi la inn aksjer 24.12 og 28.12. Fikk maksimal på monitoren igår, skal det kunne holde til spire? Fikk ikke lagt inn aksjer igår da mannen ikke var helt med... vi har prøvd siden januar 2020, men ikke aktivt.. begynte for fullt aktivt fra august 2020... vet det ikke er lenge å prøve mtp andre som bruker lengre tid.. men jeg kan allikevel ikke noe for å føle en sånn tristhet... kjenner det veldig vær gang tr kommer for fullt og jeg går nesten rett i kjelleren.. har en del bekjente og venninner som blir gravide og ikke jeg.. og har snakket mye med mannen da vi har følt det blir litt mekanisk den sexen og han klarer ikke prestere da.. noe jeg har full forståelse for, så har virkelig gjort alt i min makt denne gangen at det skulle være så naturlig som bare det, men han orker ikke sex ofte...
ja dette ble nok en litt sånn sutre status, men trenger få det ut av systemet..
Noen som har noen solskinnshistorier på at det klaffet selv med sex 4 og 2 dager før eggløsning?:)

Med andremann var jeg skikkelig lei meg, for vi hadde bare sex fem dager før el.. Prøvde samme dag som el, men han kom ikke. Så får jeg mensen og venter på el på nytt. Men den kommer jo ikke. Blødningen var ikke mensen, men festeblødning, og da jeg tok test var jeg allerede 4+4 :) 4 og 2 dager før er jo ganske bra, da :)

Jeg gleder meg veldig til morgendagens tester:rolleyes: Har veldig mensenmurringer.
20210102_205019.jpg

Back
Topp