<3 IKM uke 2 <3

Da El kom litt tidligere enn forventet, slenger jeg meg på her :)

Habibti - 29 år - PP2 - B2 - EL 03.01 - IKM ca. 16.01.

Velkommen skal du være:Heartred

Jeg tror ikke jeg har hatt el ennå, så jeg kan strykes av listen. Har mange kroppslige tegn på at jeg er rundt el, men siden jeg fortsatt har svakt utslag på hCG, kan jeg ikke stole på el-tester. Jeg får bare vente og se hva som skjer de neste ukene :)

Ønsker deg masse lykke til:Heartred

Håper det er spire i magen din:Heartred Det fortjener du:Heartred Hvilken PP er du i nå? Synes det er merkelig at Ladycomp mener jeg er 8 dpo, er en tempemaskin til 6.500 kr, så burde jo i det minste funke:smiley-angry019 Er så kjipt med negative tester, så tror jeg gir meg med testing for denne mndo_O
6 lange PP (som i lange sykluser).. eh, ja, veldig rart! Man skulle forventet at den samsvarer med bla FF og cb monitoren. skjønner det :( jeg føler vi har gjort alt riktig denne gangen med bla mye aksjer :bag: men gjenstår å se..

6 lange PP (som i lange sykluser).. eh, ja, veldig rart! Man skulle forventet at den samsvarer med bla FF og cb monitoren. skjønner det :( jeg føler vi har gjort alt riktig denne gangen med bla mye aksjer :bag: men gjenstår å se..

Har lange sykluser jeg også, annenhver pp. Får da EL på ca CD 21? Og lutealfasen min er på 16-17 dager hver mnd:shifty: Hvor lange sykluser har du? Dritt med lange sykluser:arghh: Håper det blir spire på deg denne mnd:smiley-angelic001:Heartred Eneste vi kan gjøre er jo å legge inn aksjer, så må man håpe på det beste:Heartred

Har lange sykluser jeg også, annenhver pp. Får da EL på ca CD 21? Og lutealfasen min er på 16-17 dager hver mnd:shifty: Hvor lange sykluser har du? Dritt med lange sykluser:arghh: Håper det blir spire på deg denne mnd:smiley-angelic001:Heartred Eneste vi kan gjøre er jo å legge inn aksjer, så må man håpe på det beste:Heartred
Sist måned var dem på 41 dager, men varierer vel mellom 36 og 41 dager. Med unntak av en syklus på 22 dager. Denne perioden er det spådd at blir på 30 dager da :rolleyes:

Håper d3t klaffer for oss begge to snart ❤

Sist måned var dem på 41 dager, men varierer vel mellom 36 og 41 dager. Med unntak av en syklus på 22 dager. Denne perioden er det spådd at blir på 30 dager da :rolleyes:

Håper d3t klaffer for oss begge to snart ❤

Min lengste var på 46 dager:shifty: men som regel 36-37 dagers syklus:sorry: SÅ kjipt med lange sykluser, men vit at du ikke er alene om å ha det:Heartred Håper jeg også, og håper du har spire i magen nå:Heartred

46 dager :( får håpe tr dukker opp hos deg snart så dere kan begynne på nytt og du kanskje får kortere syklus ❤

Det er annenhver mnd jeg har lang. Ene mnd har jeg kort syklus med EL på CD 14 eller 15. Neste PP har jeg gjerne først EL på CD 21:hilarious: Aner ikke hvorfor?:confused004 Om det ikke klaffer nå i neste PP, så tar jeg med en tur til gynekologen min:happy119 Så satser jeg på at det skjer noe:joyful: Tanta dukker nok ikke opp før om ei uke:bookworm: Er nå på CD 24. Hadde kort syklus denne gang:)

Man kan vel ikke ha kvalme så tidlig som 7-8 dpo? Tror nok det er noe annet, men forstår ikke helt hvor det kommer fra. Har ikke vært på butikken på en uke og ikke besøk heller.. kanskje noe mat, men har ikke spist noe uvanlig eller dårlig og ingen andre har det... Er ikke sånn syk kvalm heller... men vi får se om det vedvarer.. Holdt på å ta en test idag, men klarte heldigvis å la være. Skal ikke ta helt enda! :angelic:

Det er annenhver mnd jeg har lang. Ene mnd har jeg kort syklus med EL på CD 14 eller 15. Neste PP har jeg gjerne først EL på CD 21:hilarious: Aner ikke hvorfor?:confused004 Om det ikke klaffer nå i neste PP, så tar jeg med en tur til gynekologen min:happy119 Så satser jeg på at det skjer noe:joyful: Tanta dukker nok ikke opp før om ei uke:bookworm: Er nå på CD 24. Hadde kort syklus denne gang:)
Stemmer det :oops:

Hvor lenge prøvde du med barna du allerede har?

Man kan vel ikke ha kvalme så tidlig som 7-8 dpo? Tror nok det er noe annet, men forstår ikke helt hvor det kommer fra. Har ikke vært på butikken på en uke og ikke besøk heller.. kanskje noe mat, men har ikke spist noe uvanlig eller dårlig og ingen andre har det... Er ikke sånn syk kvalm heller... men vi får se om det vedvarer.. Holdt på å ta en test idag, men klarte heldigvis å la være. Skal ikke ta helt enda! :angelic:
Jeg har vært kvalm tidlig med begge mine.. typ 7-8 dpo. Men i senere tid har kvalme blitt et pms-tegn også :rolleyes:

Stemmer det :oops:

Hvor lenge prøvde du med barna du allerede har?

Aldri prøvd mer enn én PP, de ble til uplanlagt og på første forsøk:p minste er nå 2 år og 1 mnd. Vi mista i spiren som satt i PP 2, så nå har vi prøvd i 4 mnd uten å lykkes. Håper spiren sitter i neste mnd:rolleyes: Og håper du har spire i magen din nå:Heartred

Last edited:

Det kan, sjeldent, men ikke umulig. Men så kan det være ekstremt mye annet også dessverre :/

Siste 3 ganger har jeg vært kvalm rundt da, men ikke gravid. Med mini ble jeg ikke kvalm før rundt uke 6, men hadde magesmerter fra før positiv test

8 dpo og var heldigvis ikke kvalm igår. Var ute med mini hos barnelege, han skulle ha vaksine. Han fikk den bare såvidt, hun pleide ikke gi vaksine når de hadde hatt feber siste uka. Og mini sliter med tenner og får da lett feber om kvelden (38.0). Men siden han hverken hoster eller har snue, og alt annet så flott ut fikk han den likevel :)

Vedlegg

• Screenshot_20210105_063218_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210105_063218_com.period.tracker.lite.jpg
    24,4 KB · Visninger: 48
Buuu! Er 5 dpo i dag, men siden tempen har vært unormalt høy etter EL bestemte plutselig FF seg for å endre EL sånn at den ble flyttet to dager frem :mad: jeg tror egentlig ikke det var rett vurdering av FF for jeg hadde andre tegn som tyder på EL der den opprinnelig foreslo. Hm! Så da er jeg enten 3 eller 5 dpo, da. Håper første, dagene går sakte nok!

482A1B70-1841-4628-969D-2DE1D8B81B93.jpeg
4B7F15F0-0D89-4932-8A83-F0CCFC5A5D4D.jpeg

Kvalmen har nok andre årsaker, den er vekke nå.. Her har heller ikke kvalmen kommet før ca uke 6. Spennende er det uansett, men klarer ikke ha helt troa. Husker spesielt at menssmerter uten mens var et av mine første tegn, men det var rundt IKM.

Back
Topp