<3 IKM uke 2 <3

Jeg får også masse skygger på babyplan! Liker best Makesure, ikke fått det på den, men har ikke brukt så mange av dem enda :rolleyes: Men sånn sol du sier så fikk jeg ikke skygge på babyplan før, føler det har kommer de siste 3-4 mnd :shifty:

Jeg må bare kommentere her at jeg og har fått mye skygge selv på babyplan i det siste. Det dukker opp en svak rosa strek mens den holder på, så blir den mindre synlig når den tørker. Sist pp var jeg sikker på at jeg var gravid. Da fikk jeg denne testen samme dag som mens kom:

Vedlegg

• 9C33C779-3202-43E0-8DCB-53CE30490C03.jpeg
    9C33C779-3202-43E0-8DCB-53CE30490C03.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 125
Jeg må bare kommentere her at jeg og har fått mye skygge selv på babyplan i det siste. Det dukker opp en svak rosa strek mens den holder på, så blir den mindre synlig når den tørker. Sist pp var jeg sikker på at jeg var gravid. Da fikk jeg denne testen samme dag som mens kom:

Ja, det opplevde jeg også, kom opp en strek som forsvant fort igjen. Det gir jo håp.. :shifty:

Yup, kan være festedipp, når tempen går såpass ned, men må jo selvsagt ikke være det:happy119
Å! Håper det da! Men må prøve å innstille meg på at det ikke er det. Har så sinnsyke forventninger til denne pp, og det er farlig... :confused: er alltid de pp jeg har hatt lavest forventning til tidligere som har endt med graviditet og motsatt :p

Å! Håper det da! Men må prøve å innstille meg på at det ikke er det. Har så sinnsyke forventninger til denne pp, og det er farlig... :confused: er alltid de pp jeg har hatt lavest forventning til tidligere som har endt med graviditet og motsatt :p

Jeg håper det er spire:Heartred Er jo ikke noe galt i å tenke positivt, skuffet blir man uansett når TR kommer.

Ikke noe mer antydning til blod på papiret nå. Lurer på om jeg innbilte meg hele greia

Jeg har sånne vanlige babyplan (ikke tidligtester). Der kom det opp en ultrasvak skygge hver gang i forrige pp. Så fikk jo et håp, men de var sånn hele tiden så tenkt at de var sånn. Så da vet jeg det er sånn de er og da er de negativ. Neste gang jeg skal bestille tester kan jeg kanskje bruke make sure.. men tenker at babyplan funker nok greit. :happy:
Ja har fått utallige skygger på babyplan:facepalm: Kommer nok til å bruke opp de babyplan jeg har. Men kommer til å sjekke med make sure sine innimellom. Ser ikke ut som om de har gitt meg skygge nå ihvertfall:)

Samme her, men hos meg har strekene vedvart selv når de har tørket:shifty: Skikkelig irriterende i grunn.

Dagens to tester 7 dpo. Den rosa er bp tidlig og den andre er vanlig. Synes dessverre de ser relativt kritthvite ut. :pompus::pompus:. Noen tanker?

Vedlegg

• FB4816C5-12B7-4F63-B3BD-0B26C4FB2F2E.jpeg
    FB4816C5-12B7-4F63-B3BD-0B26C4FB2F2E.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 107
  • 95EA6588-7F90-4C14-9EAF-2962E1258F55.jpeg
    95EA6588-7F90-4C14-9EAF-2962E1258F55.jpeg
    11,2 KB · Visninger: 112
Da ser det ut til at EL finner sted i morgen, ettersom jeg endelig fikk en positiv EL test idag:D
Trodde først jeg kanskje hadde misset toppen tidligere i syklusen, men neida:hilarious:

masse lykke til alle sammen, sender babystøv deres vei:Heartred

Klarte å holde meg fra å teste på morgenen idag, men nå var jeg hjemme alene, så hvorfor ikke klinke til med en test? :smiley-ashamed005

Så da har jeg herved begynt å kalle meg for Den O’store Dronninga av Skygger!!!
Fatter ikke hvorfor det kommer skygger på alt jeg prøver av tester:meh:

Øverste testen er fra i går, blenda.
Den nederste fra idag, bilde tatt etter ca 5 min. Mye mulig det ikke syns her inne på bv, men jeg kan så vidt se den:shifty:
Det er en grunn for at man ikke skal teste før/over ikm dag, men hvordan skal man klare det?:hilarious:

Vedlegg

• 3FA12615-0BF4-4AC2-A880-F0729C4C0E2C.jpeg
    3FA12615-0BF4-4AC2-A880-F0729C4C0E2C.jpeg
    24,4 KB · Visninger: 120
  • 90C4D69A-54D1-4BD5-93B2-7C0B43C0D742.jpeg
    90C4D69A-54D1-4BD5-93B2-7C0B43C0D742.jpeg
    22,3 KB · Visninger: 123
Last edited by a moderator:
Klarte å holde meg fra å teste på morgenen idag, men nå var jeg hjemme alene, så hvorfor ikke klinke til med en test? :smiley-ashamed005

Så da har jeg herved begynt å kalle meg for Den O’store Dronninga av Skygger!!!
Fatter ikke hvorfor det kommer skygger på alt jeg prøver av tester:meh:

Øverste testen er fra i går, blenda.
Den nederste fra idag, bilde tatt etter ca 5 min. Mye mulig det ikke syns her inne på bv, men jeg kan så vidt se den:shifty:
Det er en grunn for at man ikke skal teste før/over ikm dag, men hvordan skal man klare det?:hilarious:
Hvor mange dpo?

Back
Topp