Jeg tok en test i dag, fordi jeg våknet med ømme pupper og vondt i hofta. Antagelig alt for tidlig, men ble da skygge her også. Er det vanlig å få skygger? Bildet er tatt etter 2-3 minutter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser absolutt noe der. Håper for deg!9 dpo og dagens test.. jeg ser en skygge på den her hjemme, men usikker på om den kommer med på bilde. Har is i magen, for fått mange skuggestreker denne prøveperioden..
9 dpo og dagens test.. jeg ser en skygge på den her hjemme, men usikker på om den kommer med på bilde. Har is i magen, for fått mange skuggestreker denne prøveperioden..
Ser absolutt noe der. Håper for deg!
Jeg ser en svak strek Ååh, som jeg håper det er babystrek
Jeg må bare kommentere her at jeg og har fått mye skygge selv på babyplan i det siste. Det dukker opp en svak rosa strek mens den holder på, så blir den mindre synlig når den tørker. Sist pp var jeg sikker på at jeg var gravid. Da fikk jeg denne testen samme dag som mens kom:
Hæ? Da stoler jeg på Lady-comp maskina mi, og ikke FF.. 11 dpo Altså jeg skjelver
Vis vedlegget 345503
Spennende! Håper jeg kommer etter om en ukeHæ? Da stoler jeg på Lady-comp maskina mi, og ikke FF.. 11 dpo Altså jeg skjelver
Vis vedlegget 345503
Hæ? Da stoler jeg på Lady-comp maskina mi, og ikke FF.. 11 dpo Altså jeg skjelver
Vis vedlegget 345503
Babystrek! Den der får du sikkert positiv digital på ogHæ? Da stoler jeg på Lady-comp maskina mi, og ikke FF.. 11 dpo Altså jeg skjelver
Vis vedlegget 345503
Tuller du??? Åååh håper for deg!Hæ? Da stoler jeg på Lady-comp maskina mi, og ikke FF.. 11 dpo Altså jeg skjelver
Vis vedlegget 345503
Whaaaaaat!!Hæ? Da stoler jeg på Lady-comp maskina mi, og ikke FF.. 11 dpo Altså jeg skjelver
Vis vedlegget 345503
Wooo, så spennende Det der ser jo absolutt ut som babystrek! Og testen var blenda i går?Hæ? Da stoler jeg på Lady-comp maskina mi, og ikke FF.. 11 dpo Altså jeg skjelver
Vis vedlegget 345503
Wooo, så spennende Det der ser jo absolutt ut som babystrek! Og testen var blenda i går?
åååå spennende
Spennende! Håper jeg kommer etter om en uke