<3 IKM uke 2 <3

Tatt flere tester nå, helt blenda, så kan umulig være gravid. Aner ikke hva som skjedde?

Ja, synes det var tydelige streker, men tatt to negative tester etter det igjen, så kan ikke være gravid da. Aldri opplevd det før. Har testene vært positive, så er de bare blitt sterkere, ikke negative igjen.

Tror absolutt ikke jeg er gravid, når testene er negative igjen. Aner ikke hva som skjedde? Kanskje noe krøll med et parti av testene!? Har skikkelig mensenmurringer nå, så regner med tanta er på plass imorgen:angel5
Så dumt :( Jeg ville klagd til babyplan. Det der var ikke bare noen skyggestreker, det gir jo enorme forhåpninger med en sånn strek. Skikkelig dårlig gjort :angry3

Så dumt :( Jeg ville klagd til babyplan. Det der var ikke bare noen skyggestreker, det gir jo enorme forhåpninger med en sånn strek. Skikkelig dårlig gjort :angry3

Ja, må innrømme jeg ble veldig skuffet over å få negative tester, etter å først ha fått positive:( Trodde jo da jeg var gravid:oops:

Da har jeg tatt to negative tester igjen:( Så da var det bare tull med testeneo_O Æsj altsåo_O jaja, better luck next time:rolleyes:

Så kipt? Hører mange som klager på de testene for tiden :(

Lite symptomer her i gården, så får se hva som skjer utover neste uke

Så kipt? Hører mange som klager på de testene for tiden :(

Lite symptomer her i gården, så får se hva som skjer utover neste uke

Jeg har opplevd litt skygger, men aldri hatt tydelig rosa streker uten å være gravid før:wideyed:

Håper du har spire i magen:Heartred

Rare greier. Kanskje mensmurringene er g-symptom? Får se imorgen eller overimorgen?

Det var det med jenta mi, da jeg var gravid for 2.gang:) Hadde mensensmerter å gikk på do å sjekket for blod hele tiden, men mens kom jo aldri:hilarious:

Det var det med jenta mi, da jeg var gravid for 2.gang:) Hadde mensensmerter å gikk på do å sjekket for blod hele tiden, men mens kom jo aldri:hilarious:
Samme her med mini :p jeg hadde så vondt at jeg var på legevakta da jeg fikk beskjed om at jeg var gravid! Med magesmerter :hilarious: var egentlig ikke på overtid heller da syklusen var så ustabil :p men viste seg at den syklusen var akkurat 28 dager

Samme her med mini :p jeg hadde så vondt at jeg var på legevakta da jeg fikk beskjed om at jeg var gravid! Med magesmerter :hilarious: var egentlig ikke på overtid heller da syklusen var så ustabil :p men viste seg at den syklusen var akkurat 28 dager

Da håper jeg det er det samme som er på gang igjen:smiley-bounce015

Jeg har funnet ut at jeg har tenkt for lite på symptomer og signaler fra kroppen min :hilarious:
Har hver pp hatt sex rundt EL, deretter bare ventet på mensen. Ikke tenkt over om jeg har det sånn og sånn rett før mensen.

Så nå når jeg tenker over ting som skjer med kroppen min, begynner jeg jo å lure på om det er normalt i forbindelse med mensen eller ikke.
De siste to dagene har jeg vært ekstremt luftig f.eks. Må gå bort og prompe helt latterlig mye :hilarious: Jeg har også kjent en slags sitring/dirring fra livmor-området? What is this liksom? :bored: Normale ting å kjenne på mellom EL og mens, elleeeeer...? :confused005
Er btw 8 dpo (9 nå når vi har passert midnatt).

Mine tester for i dag 9 dpo. Er det en svak strek der? Testa positivt 9 dpo med sønnen min for to år siden. :)

Vedlegg

• AAD14017-AB2F-4E0A-9B31-0364973A40F3.jpeg
    AAD14017-AB2F-4E0A-9B31-0364973A40F3.jpeg
    13 KB · Visninger: 143
  • 2A2E4232-78F8-4671-BABD-062311596057.jpeg
    2A2E4232-78F8-4671-BABD-062311596057.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 132
10 dpo og dagens.. jeg vet ikke helt jeg, tror nok det bare er skygger...

Vedlegg

• 20210108_072120.jpg
    20210108_072120.jpg
    39 KB · Visninger: 137
Jeg har funnet ut at jeg har tenkt for lite på symptomer og signaler fra kroppen min :hilarious:
Har hver pp hatt sex rundt EL, deretter bare ventet på mensen. Ikke tenkt over om jeg har det sånn og sånn rett før mensen.

Så nå når jeg tenker over ting som skjer med kroppen min, begynner jeg jo å lure på om det er normalt i forbindelse med mensen eller ikke.
De siste to dagene har jeg vært ekstremt luftig f.eks. Må gå bort og prompe helt latterlig mye :hilarious: Jeg har også kjent en slags sitring/dirring fra livmor-området? What is this liksom? :bored: Normale ting å kjenne på mellom EL og mens, elleeeeer...? :confused005
Samme her, så nå tolker jeg bare alt som opptrapping til mens. Det er vel mitt håp for å ikke skulle kjenne så mye på skuffelsen.:bag:

Tenkte aldri på det før vi begynte å prøve og før jeg begynte å håpe jeg ble gravid hver måned.. Har heldigvis lest og forstått at tiden før mens og tidlig graviditet kjennes ganske likt ut, progesteron og Hcg gir ganske like symptomer. Uheldigvis.
Så gass, ømme pupper, murrende korsrygg, stikkinger og murringer rundt livmor, alt hører til i begge tilfeller - eller ikke! Noen har jo ikke symptomer i det hele tatt.. Veldig irriterende hele greia i grunn:hilarious:

Bestemte meg for å ikke teste i dag. Har 10 gtester i hus, og tenkte de skulle rekke til april. Da begynner vi veien mot IVF, etter planen:Heartpink
Så neste test blir kanskje i morgen, ved mindre jeg er flink og holder til søndag:smiley-angelic006

Back
Topp