.......

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
Om det er sant så kondolerer jeg...

Hvis ikke så jeg må bare si at jeg syns synd på deg og at du burde finne på bedre tidsfordriv med tanke på de som faktisk mister og er gjennom senabort osv...

Bare blir merkelig alt sammen for meg alt du har skrevet tidligere med at det er nr en du skrev aldri no kjønn og så ser man at du skulle hatt to englegutter...

Som sagt beklager om jeg tar feil men Gud å jeg blir satt ut av alt du har skrevet som er veldig i mot deg selv:/

Håper vi alle tar feil å beklager men Søn sagt har mine tvil...

Beklager, men etter å ha lest gjennom tråden din forstår jeg at dette bare er tull!! I forhold til hva mitt yrke er og hva slags erfaring jeg har veit jeg at dette er en oppdiktet historie! Om babyen hadde dødd i magen din for noen dager siden hadde du blitt satt i gang i løpet av dagen i dag. Denne prosessen tar flere timer, du ville hatt en senabort som fungerer som en fødsel. Du hadde aldri blitt sendt hjem etter noen få timer da du måtte blitt observert i forhold til blødning og form. Du ville blitt tilbudt samtale med prest, lege og jordmor! Du ville fått barnet inn til deg og hatt han/hun hos deg en stund etterpå. Du viille fått ta bilder, hånd og fotavtrykk av barnet, tatt stilling til minneLund eller begravelse. Denne prosessen tar IKKE 8-9 timer!!! Du ville ikke orket sitte her oppdatere på babyverden flere ganger i timen!! Du hadde også fått vite av lege før i dag hva de mistenkte av sykdom/misdannelser som du skrev du hadde fått beskjed om ! Dette er mildt sagt sjokkerende!!! Det er faktisk ei her inne som kjemper for sine tvillinger og en som har mistet i senabort!!
Tror du er inne på noe her.

Å HURRA!! TAKK Belle!! For at du avslørte ho.

Jeg har sittet med denne følelsen siden ho starta her inne jeg, er såååå mye som skurrer.

Puh, nå er jeg letta, å slipper å sitte med det inne lengre.

Godt det ikke bare er meg som er veldig oppmerksom.

Å HURRA!! TAKK Belle!! For at du avslørte ho.

Jeg har sittet med denne følelsen siden ho starta her inne jeg, er såååå mye som skurrer.

Puh, nå er jeg letta, å slipper å sitte med det inne lengre.

Godt det ikke bare er meg som er veldig oppmerksom.

Men var det ikke hu vi ga adressene til ang hemmelig venn??
Liker ikke at hu skal ha adr min jeg:O

Men var det ikke hu vi ga adressene til ang hemmelig venn??
Liker ikke at hu skal ha adr min jeg:O

Jeg har ikke gitt ho NOEN Ting jeg.

Fordi jeg visste ho var troll, har ikke gått inn på de trådene en gang.

Så for min del er jeg ikke redd der ,men jeg skjønner godt hva du mener!

tror nesten du må få forum ansvarlig til å slette alle de " viktige innleggene på topp" som ho ha laga, så vi kan få laget nye.

Dere sjokkerer meg! Ikke fordi dere ikke tror på henne, men pga behandlingen dere gir. Ok dere tror henne ikke, GREIT! Om det hadde vist seg at denne jenten gjør dette for oppmerksomhet, trenger hun minst like mye hjelp og støtte!! Vi er aøle forskjellige, har forskjellige sorgprosesser, og forskjellige erfaringer med senaborter. Dere har alt for lite fakta til å si at dette er løgn! Er til og med flere som har opplevd senaborter som sier det er mulig, hvor fort det gikk osv! Oppførselen deres gjør meg KVALM! og dere som sier dere jobber i helsevesenet og derfor vet dette, jeg håper jeg ALDRI hadde fått dere som pleiere o.l. dere kan tydligvis ikke jobben deres med medmenslighet! Avslutter også med at DinaF er ene og alene EN person...

Her er gamle, gode bv tilbake ;) Har vært borti diverse troll tidligere her på bv, og det var ting som skurret her.

At en hel gjeng fra andre terminforumer kommer innom og blander seg er heller ikke nytt, men utrolig teit. Kan ikke de som ikke tilhører juni 2013 droppe innblandingen?

Så får vi håpe at trolla er borte herifra og at vi heller kan ha diskusjoner uten innblanding fra andre terminforum-deltakere!

Takket være face er man ikke så anonym her inne lenger heller og takket være google så kan man finne folk opp i mot bilder!! Og noe skurrer veldig her......

Her er gamle, gode bv tilbake ;) Har vært borti diverse troll tidligere her på bv, og det var ting som skurret her.

At en hel gjeng fra andre terminforumer kommer innom og blander seg er heller ikke nytt, men utrolig teit. Kan ikke de som ikke tilhører juni 2013 droppe innblandingen?

Så får vi håpe at trolla er borte herifra og at vi heller kan ha diskusjoner uten innblanding fra andre terminforum-deltakere!

Wooord!!
images

Hun har en mer detaljert beskrivelse av aborten på facebook. Huff så trist dette er... Jeg er av typen som aldri tror folk lyver. Vil du lure noen så kom til meg!
Men må innrømme at selv jeg stusset da jeg snoket litt på profilen hennes og så at hun ble medlem av facebook september 2012. Noen flere som ble medlem den mnd babyen ble unnfanget? ;) Men det kan jo selvsagt være tilfelle. hva vet jeg.
Trist er det uansett.

Hun har en mer detaljert beskrivelse av aborten på facebook. Huff så trist dette er... Jeg er av typen som aldri tror folk lyver. Vil du lure noen så kom til meg!
Men må innrømme at selv jeg stusset da jeg snoket litt på profilen hennes og så at hun ble medlem av facebook september 2012. Noen flere som ble medlem den mnd babyen ble unnfanget? ;) Men det kan jo selvsagt være tilfelle. hva vet jeg.
Trist er det uansett.

Mener noen skrev at hun hadde fem ulike fb-profiler?

Jeg blir bare mer og mer skeptisk, og jeg liker ikke å være mistenksom..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Kanskje vi bare skal sette strek her da? Det virker som vi fleste her inne på juni2013 er enige om at noe har skurra ei god stund her... Har noen sendt forespørsel om det går an å få sjekka ut i denne personen? Har jo sikkert hundre brukere her inne, for alt vi veit... Og ikke minst, få sletta den med alle adressene i! Ekkelt :/

Men jenter,skal vi legge denne tråden død nå? Hun er ikke her inne å skriver mer værtfall. Vi vet ikke 100% sikkert at hun lyger,men virker veldig sannsyndlig at hun gjør det. Har selv stusset over denne personen i evigheter,hun var veldig oppmersomhets syk og virket som hun elsket drama. Men nå synes jeg vi skal være de smarte og bare legge dette død..

Dette er IKKE første gangen slike historier blir oppfunnet på bv og heller ikke siste gangen dessverre!

Biter ikke på historien og syntes synd på personen bak det hele! Du kan umulig ha det godt med deg selv!

Å lage falske profiler på nettet (samme hvor det måtte være) er ikke noe hokus pokus! Og med litt fantasi kommer man seg langt med slike tragiske historier! Dessverre er det også mange naive og blåøyde mennesker som biter på slike sympati historier og det er dere trollene lever på!

Skammelig og respektløst gjort av deg TS ovenfor de som faktisk har opplevd slike ting!!!

Huff nå ble jeg helt dårlig :( Tenker på dere :( mange klemmer..
Men var ikke du å hørte hjertelyden i forje uke eller sånn da?

Huff nå ble jeg helt dårlig :( Tenker på dere :( mange klemmer..
Men var ikke du å hørte hjertelyden i forje uke eller sånn da?

Hei. Trådstarter har forlatt denne termingruppa, du kan finne henne på "før svangerskapet", "vi som har mistet" og på "generell".

Back
Topp