11895 innlegg

Heldiggris! Jeg sovner stort sett i 2 tida pga alle vondtene, og så er det opp kl 7 ca. Eller, da vekker tassen meg med at han spiller angry birds ved øret mitt. :p

BVforum via HTC
Er ikke hver natt som er sånn da:p Siden før jul har vi hatt få netter uten 2-åringen i senga, siden hun har vært endel syk:p Men har et ørlite håp om at vi skal få de fleste nettene frem mot fødselen med bare oss to i senga:) Kjenner jeg har så utrolig godt av å sove skikkelig om natta nå:)
 
Er ikke hver natt som er sånn da:p Siden før jul har vi hatt få netter uten 2-åringen i senga, siden hun har vært endel syk:p Men har et ørlite håp om at vi skal få de fleste nettene frem mot fødselen med bare oss to i senga:) Kjenner jeg har så utrolig godt av å sove skikkelig om natta nå:)
Det hjelper mye på formen med god søvn, ja. Håper nesten knøttet holder seg inne til over neste helg, for da skal tassen til faren sin. :p

BVforum via HTC
 
Det hjelper mye på formen med god søvn, ja. Håper nesten knøttet holder seg inne til over neste helg, for da skal tassen til faren sin. :p

BVforum via HTC
Det hadde nok ikke gjort noe, nei;)

Fikk det akkurat for meg at jeg skulle ta en titt på profilen om jeg hadde greid 1500 innlegg, og tror du ikke den sto på akkurat 1500 akkurat da;) Det synes jeg var litt morro da;) Må stikke på topp 100 og finne meg et nytt mål;)
 
Det hadde nok ikke gjort noe, nei;)

Fikk det akkurat for meg at jeg skulle ta en titt på profilen om jeg hadde greid 1500 innlegg, og tror du ikke den sto på akkurat 1500 akkurat da;) Det synes jeg var litt morro da;) Må stikke på topp 100 og finne meg et nytt mål;)

Yey, så bra :) Da må du finne deg et nytt mål ja :)
 
Det hadde nok ikke gjort noe, nei;)

Fikk det akkurat for meg at jeg skulle ta en titt på profilen om jeg hadde greid 1500 innlegg, og tror du ikke den sto på akkurat 1500 akkurat da;) Det synes jeg var litt morro da;) Må stikke på topp 100 og finne meg et nytt mål;)
Grattis med første mål nådd! :D ikke fyk forbi meg på lista. ;)

BVforum via HTC
 
Grattis med første mål nådd! :D ikke fyk forbi meg på lista. ;)

BVforum via HTC
Hvor mange har du? Jeg hadde 525 til nå denne måneden, så nå satser jeg på å nå 600 til i morgen kl 12... :)
 
Aner ikke, har ikke sjekka den på en stund. :) kan være jeg har ryki ut, for alt jeg vet. :p

BVforum via HTC
 
Ja, de her døgnene er det morsomste jeg vet:) Har ikke fått lagt ut alle trådene jeg hadde tenkt ut til i dag engang, for det er så mye å prate om:) Men veldig godt å ha noen i bakhånd i tilfelle det stilner litt i løpet av dagen:)

Masse lykke til med kontrakten:) Fornøyd med salger? Hvor flytter dere fra og til? Leilighet til hus, hus til hus, fra en by til en annen osv?;)
Vi flytter fra leilighet til hus, samme by bare nærmere sentrum :)
 
Vi flytter fra leilighet til hus, samme by bare nærmere sentrum :)
Det blir stas kan jeg tenke meg:) Stor forskjell på antall kvm? Overgangen til hus var enorm her synes jeg.. Husker i starten når ungen ble sint og skreik, så tenkte jeg automatisk på naboene - at vi ikke måtte vekke dem, eller at de måtte tro vi var grusomme foreldre. Men så kom jeg plutselig på at vi bodde i enebolig og ingen kunne høre henne;)
 
Det blir stas kan jeg tenke meg:) Stor forskjell på antall kvm? Overgangen til hus var enorm her synes jeg.. Husker i starten når ungen ble sint og skreik, så tenkte jeg automatisk på naboene - at vi ikke måtte vekke dem, eller at de måtte tro vi var grusomme foreldre. Men så kom jeg plutselig på at vi bodde i enebolig og ingen kunne høre henne;)
Vi har 92 kvm primærrom og 102 brutto nå, får 148 kvm primær og 184 brutto :)
 
Vi har 92 kvm primærrom og 102 brutto nå, får 148 kvm primær og 184 brutto :)
Blir en god del mere plass da, av den typen som virkelig betyr noe;) Kjekt å ha litt ekstra utover det man MÅ ha;)
 
Da er klokka litt over 01.00, og hvis alt stemmer har vi 12793 innlegg :) Og med det sier jeg god natt :)
 
Da er klokka litt over 01.00, og hvis alt stemmer har vi 12793 innlegg :) Og med det sier jeg god natt :)
Så bra:) Litt over 200 igjen for å nå målet vårt.. Det MÅ vi greie;-) Skal legge ut noen tråder her når jeg bare får stått opp;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Åhåi! Ja vi klarer det, har jo enda noen timer igjen :)
 
Herregud, vi har skravlet nesten 1000 innlegg på under et døgn. :p 200 til blir bare barnemat! ;)

BVforum via HTC
 
Herregud, vi har skravlet nesten 1000 innlegg på under et døgn. :p 200 til blir bare barnemat! ;)

BVforum via HTC
Helt klart! Særlig nå som vi er flere som skravler på morgenen:) Var redd jeg ble sittende alene her til kl nærmet seg 12:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Helt klart! Særlig nå som vi er flere som skravler på morgenen:) Var redd jeg ble sittende alene her til kl nærmet seg 12:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
You neeeever walk alooone!

Hehe ;)
 
Back
Topp