11895 innlegg

MTDC

Forumet er livet
VIP
Heldiggris! Jeg sovner stort sett i 2 tida pga alle vondtene, og så er det opp kl 7 ca. Eller, da vekker tassen meg med at han spiller angry birds ved øret mitt. :p

BVforum via HTC
Er ikke hver natt som er sånn da:p Siden før jul har vi hatt få netter uten 2-åringen i senga, siden hun har vært endel syk:p Men har et ørlite håp om at vi skal få de fleste nettene frem mot fødselen med bare oss to i senga:) Kjenner jeg har så utrolig godt av å sove skikkelig om natta nå:)

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Er ikke hver natt som er sånn da:p Siden før jul har vi hatt få netter uten 2-åringen i senga, siden hun har vært endel syk:p Men har et ørlite håp om at vi skal få de fleste nettene frem mot fødselen med bare oss to i senga:) Kjenner jeg har så utrolig godt av å sove skikkelig om natta nå:)
Det hjelper mye på formen med god søvn, ja. Håper nesten knøttet holder seg inne til over neste helg, for da skal tassen til faren sin. :p

BVforum via HTC

MTDC

Forumet er livet
VIP
Det hjelper mye på formen med god søvn, ja. Håper nesten knøttet holder seg inne til over neste helg, for da skal tassen til faren sin. :p

BVforum via HTC
Det hadde nok ikke gjort noe, nei;)

Fikk det akkurat for meg at jeg skulle ta en titt på profilen om jeg hadde greid 1500 innlegg, og tror du ikke den sto på akkurat 1500 akkurat da;) Det synes jeg var litt morro da;) Må stikke på topp 100 og finne meg et nytt mål;)

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019

Fikk det akkurat for meg at jeg skulle ta en titt på profilen om jeg hadde greid 1500 innlegg, og tror du ikke den sto på akkurat 1500 akkurat da;) Det synes jeg var litt morro da;) Må stikke på topp 100 og finne meg et nytt mål;)

Yey, så bra :) Da må du finne deg et nytt mål ja :)

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene

Grattis med første mål nådd! :D ikke fyk forbi meg på lista. ;)

BVforum via HTC

MTDC

Forumet er livet
VIP
Grattis med første mål nådd! :D ikke fyk forbi meg på lista. ;)

BVforum via HTC
Hvor mange har du? Jeg hadde 525 til nå denne måneden, så nå satser jeg på å nå 600 til i morgen kl 12... :)

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Aner ikke, har ikke sjekka den på en stund. :) kan være jeg har ryki ut, for alt jeg vet. :p

BVforum via HTC

glamaria

Gift med forumet
Ja, de her døgnene er det morsomste jeg vet:) Har ikke fått lagt ut alle trådene jeg hadde tenkt ut til i dag engang, for det er så mye å prate om:) Men veldig godt å ha noen i bakhånd i tilfelle det stilner litt i løpet av dagen:)

Masse lykke til med kontrakten:) Fornøyd med salger? Hvor flytter dere fra og til? Leilighet til hus, hus til hus, fra en by til en annen osv?;)
Vi flytter fra leilighet til hus, samme by bare nærmere sentrum :)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Vi flytter fra leilighet til hus, samme by bare nærmere sentrum :)
Det blir stas kan jeg tenke meg:) Stor forskjell på antall kvm? Overgangen til hus var enorm her synes jeg.. Husker i starten når ungen ble sint og skreik, så tenkte jeg automatisk på naboene - at vi ikke måtte vekke dem, eller at de måtte tro vi var grusomme foreldre. Men så kom jeg plutselig på at vi bodde i enebolig og ingen kunne høre henne;)

glamaria

Gift med forumet
Det blir stas kan jeg tenke meg:) Stor forskjell på antall kvm? Overgangen til hus var enorm her synes jeg.. Husker i starten når ungen ble sint og skreik, så tenkte jeg automatisk på naboene - at vi ikke måtte vekke dem, eller at de måtte tro vi var grusomme foreldre. Men så kom jeg plutselig på at vi bodde i enebolig og ingen kunne høre henne;)
Vi har 92 kvm primærrom og 102 brutto nå, får 148 kvm primær og 184 brutto :)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Vi har 92 kvm primærrom og 102 brutto nå, får 148 kvm primær og 184 brutto :)
Blir en god del mere plass da, av den typen som virkelig betyr noe;) Kjekt å ha litt ekstra utover det man MÅ ha;)

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Da er klokka litt over 01.00, og hvis alt stemmer har vi 12793 innlegg :) Og med det sier jeg god natt :)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Da er klokka litt over 01.00, og hvis alt stemmer har vi 12793 innlegg :) Og med det sier jeg god natt :)
Så bra:) Litt over 200 igjen for å nå målet vårt.. Det MÅ vi greie;-) Skal legge ut noen tråder her når jeg bare får stått opp;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Åhåi! Ja vi klarer det, har jo enda noen timer igjen :)

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Herregud, vi har skravlet nesten 1000 innlegg på under et døgn. :p 200 til blir bare barnemat! ;)

BVforum via HTC

MTDC

Forumet er livet
VIP
Herregud, vi har skravlet nesten 1000 innlegg på under et døgn. :p 200 til blir bare barnemat! ;)

BVforum via HTC
Helt klart! Særlig nå som vi er flere som skravler på morgenen:) Var redd jeg ble sittende alene her til kl nærmet seg 12:p

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Helt klart! Særlig nå som vi er flere som skravler på morgenen:) Var redd jeg ble sittende alene her til kl nærmet seg 12:p

You neeeever walk alooone!

Hehe ;)

Topp