Snitt på 71,25 i timen daRåbra!
Vi er jo stort sett bare 4 som skravler
![]()
Dyktige skravlere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Snitt på 71,25 i timen daRåbra!
Vi er jo stort sett bare 4 som skravler
![]()
Er ikke hver natt som er sånn daHeldiggris! Jeg sovner stort sett i 2 tida pga alle vondtene, og så er det opp kl 7 ca. Eller, da vekker tassen meg med at han spiller angry birds ved øret mitt.
BVforum via HTC
Det hjelper mye på formen med god søvn, ja. Håper nesten knøttet holder seg inne til over neste helg, for da skal tassen til faren sin.Er ikke hver natt som er sånn daSiden før jul har vi hatt få netter uten 2-åringen i senga, siden hun har vært endel syk
Men har et ørlite håp om at vi skal få de fleste nettene frem mot fødselen med bare oss to i senga
Kjenner jeg har så utrolig godt av å sove skikkelig om natta nå
![]()
Det hadde nok ikke gjort noe, neiDet hjelper mye på formen med god søvn, ja. Håper nesten knøttet holder seg inne til over neste helg, for da skal tassen til faren sin.
BVforum via HTC
Det hadde nok ikke gjort noe, nei
Fikk det akkurat for meg at jeg skulle ta en titt på profilen om jeg hadde greid 1500 innlegg, og tror du ikke den sto på akkurat 1500 akkurat daDet synes jeg var litt morro da
Må stikke på topp 100 og finne meg et nytt mål
![]()
Grattis med første mål nådd!Det hadde nok ikke gjort noe, nei
Fikk det akkurat for meg at jeg skulle ta en titt på profilen om jeg hadde greid 1500 innlegg, og tror du ikke den sto på akkurat 1500 akkurat daDet synes jeg var litt morro da
Må stikke på topp 100 og finne meg et nytt mål
![]()
Hvor mange har du? Jeg hadde 525 til nå denne måneden, så nå satser jeg på å nå 600 til i morgen kl 12...Grattis med første mål nådd!ikke fyk forbi meg på lista.
BVforum via HTC
Vi flytter fra leilighet til hus, samme by bare nærmere sentrumJa, de her døgnene er det morsomste jeg vetHar ikke fått lagt ut alle trådene jeg hadde tenkt ut til i dag engang, for det er så mye å prate om
Men veldig godt å ha noen i bakhånd i tilfelle det stilner litt i løpet av dagen
Masse lykke til med kontraktenFornøyd med salger? Hvor flytter dere fra og til? Leilighet til hus, hus til hus, fra en by til en annen osv?
![]()
Så moro! Blir nok deilig med mer plass.Vi flytter fra leilighet til hus, samme by bare nærmere sentrum![]()
så deilig med hus daVi flytter fra leilighet til hus, samme by bare nærmere sentrum![]()
Det blir stas kan jeg tenke megVi flytter fra leilighet til hus, samme by bare nærmere sentrum![]()
Vi har 92 kvm primærrom og 102 brutto nå, får 148 kvm primær og 184 bruttoDet blir stas kan jeg tenke megStor forskjell på antall kvm? Overgangen til hus var enorm her synes jeg.. Husker i starten når ungen ble sint og skreik, så tenkte jeg automatisk på naboene - at vi ikke måtte vekke dem, eller at de måtte tro vi var grusomme foreldre. Men så kom jeg plutselig på at vi bodde i enebolig og ingen kunne høre henne
![]()
Blir en god del mere plass da, av den typen som virkelig betyr noeVi har 92 kvm primærrom og 102 brutto nå, får 148 kvm primær og 184 brutto![]()
Så braDa er klokka litt over 01.00, og hvis alt stemmer har vi 12793 innleggOg med det sier jeg god natt
![]()
Helt klart! Særlig nå som vi er flere som skravler på morgenenHerregud, vi har skravlet nesten 1000 innlegg på under et døgn.200 til blir bare barnemat!
![]()
BVforum via HTC
You neeeever walk alooone!Helt klart! Særlig nå som vi er flere som skravler på morgenenVar redd jeg ble sittende alene her til kl nærmet seg 12
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app