Det vet jeg ikke helt, dajepp! Og så er det jo ikke slik at vi er ufine her inne selv om vi er bak et nick-name! Så klarer meg fint uten facebook![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vet jeg ikke helt, dajepp! Og så er det jo ikke slik at vi er ufine her inne selv om vi er bak et nick-name! Så klarer meg fint uten facebook![]()
Du er jammen god som klarer å holde tett! jeg sprakk så og si med en gang det var gått 3 mndFolk på Facebook vet ikke om graviditeten her, så har ikke turt å melde meg inn i noe det inne...
Åneii!!! uff, men det er altså litt farlig også da, for alt jeg vet kan jeg mobbe folk uten å mene det!Det vet jeg ikke helt, daHar følt du har mobbet meg lenge nå
hihi
Nei, det er egentlig som et eneste stort koselig teselskap her inne
Digger dere
![]()
har ikke vært så lett nei, men var vanskeligere i starten! Da ville vi jo bare rope det ut til alleDu er jammen god som klarer å holde tett! jeg sprakk så og si med en gang det var gått 3 mnd![]()
Ja, det er det dumme med å skrive.. Folk kan oppfatte en anderledes enn man mener.. Men jeg håper folk sier fra om de mener noe er ufint!Åneii!!! uff, men det er altså litt farlig også da, for alt jeg vet kan jeg mobbe folk uten å mene det!
Kjenner følelsen!! Men er ikke for å dele så alt for mye på facebook heller, er litt begrenset hvor mye hele verden trenger å vite...!har ikke vært så lett nei, men var vanskeligere i starten! Da ville vi jo bare rope det ut til alle![]()
Skjønner ikke at dere har holdt så lenge noen av dere! Jeg var på UL i uke 7 og da greide ikke jeg å holde kjeft lengrehar ikke vært så lett nei, men var vanskeligere i starten! Da ville vi jo bare rope det ut til alle![]()
og jaa, får håpe det, er ikke greitt å bli mobba på nett, eller bli mobber på nett heller fordensaksskyld. Får prøve å holde oss til teselskap!Ja, det er det dumme med å skrive.. Folk kan oppfatte en anderledes enn man mener.. Men jeg håper folk sier fra om de mener noe er ufint!![]()
da var klokka 12, er du en engel og sjekker ?Minn meg på det kl 12, så skal jeg ta en titt![]()
13 119 stod det hos meg... ?da var klokka 12, er du en engel og sjekker ?![]()
Da stoler vi på det13 119 stod det hos meg... ?
Da nådde vi jo målet med 13000 med god margin da!13 119 stod det hos meg... ?
Ja, knallbra! Gøy å sette seg tøffe mål og nå dem! Jeg hadde 1500 totalt som personlig mål i går, men fikk over 1600!Da nådde vi jo målet med 13000 med god margin da!![]()
oi, så flink du erJa, knallbra! Gøy å sette seg tøffe mål og nå dem! Jeg hadde 1500 totalt som personlig mål i går, men fikk over 1600!hihi
Tydelig at man har hatt det gøy, da!
![]()
Helt klart! Var langt nede på topp 100 listen i går, også talte jeg over i dag tidlig, og da var jeg plutselig nr 12, så da bør plassen der også være ganske safeoi, så flink du ergøy å nå målene sine
![]()
Det er jo bare helt rått!Ja, knallbra! Gøy å sette seg tøffe mål og nå dem! Jeg hadde 1500 totalt som personlig mål i går, men fikk over 1600!hihi
Tydelig at man har hatt det gøy, da!
![]()
Takker og bukker!Det er jo bare helt rått!
såpass ja! Det er jo knallbraHelt klart! Var langt nede på topp 100 listen i går, også talte jeg over i dag tidlig, og da var jeg plutselig nr 12, så da bør plassen der også være ganske safe![]()
Ja, men likevel bare 1 % sjanse for å vinne topp100premien, så det skal nok mye til;P Vinner stort sett aldri noesåpass ja! Det er jo knallbra![]()