11895 innlegg

jepp! Og så er det jo ikke slik at vi er ufine her inne selv om vi er bak et nick-name! Så klarer meg fint uten facebook :)
Det vet jeg ikke helt, da;) Har følt du har mobbet meg lenge nå;) hihi:) Nei, det er egentlig som et eneste stort koselig teselskap her inne:) Digger dere;)
 
Folk på Facebook vet ikke om graviditeten her, så har ikke turt å melde meg inn i noe det inne...
Du er jammen god som klarer å holde tett! jeg sprakk så og si med en gang det var gått 3 mnd :p
 
Det vet jeg ikke helt, da;) Har følt du har mobbet meg lenge nå;) hihi:) Nei, det er egentlig som et eneste stort koselig teselskap her inne:) Digger dere;)
Åneii!!! uff, men det er altså litt farlig også da, for alt jeg vet kan jeg mobbe folk uten å mene det!
 
Åneii!!! uff, men det er altså litt farlig også da, for alt jeg vet kan jeg mobbe folk uten å mene det!
Ja, det er det dumme med å skrive.. Folk kan oppfatte en anderledes enn man mener.. Men jeg håper folk sier fra om de mener noe er ufint!:)
 
har ikke vært så lett nei, men var vanskeligere i starten! Da ville vi jo bare rope det ut til alle :)
Kjenner følelsen!! Men er ikke for å dele så alt for mye på facebook heller, er litt begrenset hvor mye hele verden trenger å vite...!
 
har ikke vært så lett nei, men var vanskeligere i starten! Da ville vi jo bare rope det ut til alle :)
Skjønner ikke at dere har holdt så lenge noen av dere! Jeg var på UL i uke 7 og da greide ikke jeg å holde kjeft lengre;) Da hadde jeg jo sett at hjertet banket;P
 
Ja, det er det dumme med å skrive.. Folk kan oppfatte en anderledes enn man mener.. Men jeg håper folk sier fra om de mener noe er ufint!:)
og jaa, får håpe det, er ikke greitt å bli mobba på nett, eller bli mobber på nett heller fordensaksskyld. Får prøve å holde oss til teselskap!
 
men vi har da vært kjempeflinke!!! hurra for oss :)
 
Da nådde vi jo målet med 13000 med god margin da! :)
Ja, knallbra! Gøy å sette seg tøffe mål og nå dem! Jeg hadde 1500 totalt som personlig mål i går, men fikk over 1600!:) hihi:) Tydelig at man har hatt det gøy, da!:)
 
oi, så flink du er :) gøy å nå målene sine :)
Helt klart! Var langt nede på topp 100 listen i går, også talte jeg over i dag tidlig, og da var jeg plutselig nr 12, så da bør plassen der også være ganske safe;)
 
Ja, knallbra! Gøy å sette seg tøffe mål og nå dem! Jeg hadde 1500 totalt som personlig mål i går, men fikk over 1600!:) hihi:) Tydelig at man har hatt det gøy, da!:)
Det er jo bare helt rått!
 
Det er jo bare helt rått!
Takker og bukker!;) Men jeg hadde ikke greid det uten dere! Man er jo avhengig av å ha noen å prate med om man skal greie å skrive mange innlegg;)
 
såpass ja! Det er jo knallbra :)
Ja, men likevel bare 1 % sjanse for å vinne topp100premien, så det skal nok mye til;P Vinner stort sett aldri noe:p
 
Back
Topp