Hvor er forresten topp-listen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Medlemmer -> mest aktive, også må du huske å stå på rett måned, for det er des2012 som kommer opp førstHvor er forresten topp-listen?
den har jeg aldri sett på, ikke at jeg kommer til å komme meg inn dit da... Hadde 65 innlegg totalt før krigenMedlemmer -> mest aktive, også må du huske å stå på rett måned, for det er des2012 som kommer opp først![]()
Neimen der har jeg også lurt meg inn! HURRAMedlemmer -> mest aktive, også må du huske å stå på rett måned, for det er des2012 som kommer opp først![]()
FlinkingNeimen der har jeg også lurt meg inn! HURRA![]()
gratulerer med detNeimen der har jeg også lurt meg inn! HURRA![]()
slapp av, skal passe på å holde meg under degFlinkingMen ikke lov å gå forbi meg på lista, altså
![]()
Haha! Jeg liker å være øverstslapp av, skal passe på å holde meg under deg![]()
Du, din flinking! Tar deg igjen neste gang det er krig;-) eller under fødselen;-) hahaWoop woop!!
Jeg klarte mitt.. mine!.. personlige mål også med glans. Første var 2000, neste var 2100. Endte opp på ca 2200![]()
Du har jo fyki forbi meg på topplista, da, så du kan ikke klage!!Du, din flinking! Tar deg igjen neste gang det er krig;-) eller under fødselen;-) haha
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha.. Ja, det bare skjedde;-)Du har jo fyki forbi meg på topplista, da, så du kan ikke klage!!![]()
Pyttsann, jeg er sikker på at du hadde det som mål!Haha.. Ja, det bare skjedde;-)
Det hadde jeg faktisk ikkePyttsann, jeg er sikker på at du hadde det som mål!![]()
Hihi! Jeg får ta det som et hint om at jeg må få opp farta før andre også fyker avgårde.Det hadde jeg faktisk ikkePrøvde bare å bidra i gruppekrigen, men man kan liksom ikke velge at innleggene skal gjelde i krigen igjen ikke på topplista;-)
HahaHihi! Jeg får ta det som et hint om at jeg må få opp farta før andre også fyker avgårde.![]()
Jeg stikker nok også snart. Må få gjort litt fornuftig, tida har bare flydd av gårde i dag. Også.HahaJa, kanskje det er lurt;-) Jeg trapper ihvertfall kraftig ned;-) Har akkurat fått maten i ovnen, så skal jeg slappe av bittelitt før jeg må dekke bordet.. Fikk så voldsomt til nedpress
Skravler litt nå i pausen, men så blir jeg sikkert borte resten av kvelden
Huff.. Ja.. Den gjør det.. Men akkurat nå som man går og venter så gjør jo ikke det noe;-) Verre når tiden flyr etter fødselen og de små nurka vokser så snart du snur ryggen tilJeg stikker nok også snart. Må få gjort litt fornuftig, tida har bare flydd av gårde i dag. Også.![]()