11895 innlegg

En tråd i 'Februar 2013' startet av MammatilDani, 16 Jan 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Har ikke gjort så mye annet jeg heller du :p Å tida flyt jo så fort!!!! Er jo snart halv seks jo, ikke rart jeg begynner å bli sulten :p

2. MTDC Forumet er livet VIP

Ja, det er utrolig hvor fort tiden går.. Mann og barn kom hjem nå, og det er jo bekmørkt ute!! Sist jeg tittet ut var det dagslys:p

3. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Oi, det er det faktisk! Har ikke løfta blikket fra pcn på evigheter... var lyst da jeg lufta å :p Men er vel kanskje blitt en stund siden det nå :)

• Liker Liker x 1
  4. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Neimen se der, ja, dere har rett. Det er mørkt ute! Pussig. :p

BVforum via HTC

• Liker Liker x 1
  5. MTDC Forumet er livet VIP

Haha:) Ja, tror det var sånn i 15-tida;) Gøy at tiden går så fort da, så flyr i hvertfall en av dagene med venting på nurkene avgårde;)

6. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Helt klart, og det gjør jo ingenting :)

7. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Klokka 18.00 og vi har 12338 innlegg :)

8. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Woop woop!
    Jeg har passert mitt første delmål, så nå plusser vi på litt og satser på 2100 innlegg :D

• Liker Liker x 1
  9. MTDC Forumet er livet VIP

Flink du er:) Må snart sjekke hvor mange jeg har også;)
    73 i snitt til nå da per time.. Ikke dårlig det med tanke på at de fleste av oss har tatt pause :) Med en fart på ca 80 i timen trenger vi 13 timer for å nå målet om 13000 innlegg totalt, og det er jo full overkommelig:) Da kan vi til og med sove 10-11 timer og likevel få det til:)

10. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Sove, det kan vi da ikke :p ikke så lenge i allefall :p vi får sove litt på skift :p Et par får være våkne og skravle og resten sove :p

11. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Søvn er for pingler!

12. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Jeg får sove litt mindre, da, siden jeg må stikke til legen før fristen går ut i morra. Dårlig timet! ;)

BVforum via HTC

13. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Jeg kan ta nattskiftet, sover bedre på dagtid enn på natta uansett :p

• Liker Liker x 1
  14. MTDC Forumet er livet VIP

Hihi:) Er jeg heldig og slipper å sove med 2 år gamle føtter i ansiktet greier jeg meg nok med 7-8 timer søvn;) Med henne i senga må jeg fort vekk ha 12 timer før jeg greier å stå opp;) Men vi satser på at hun er like flink denne natta som hun var forrige natt:)

Tenker at så lenge de som er våkne skravler, så skal vi nok få det til:)

15. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Får bare håpe at all skravlinga vår hjelper og at vi ikke får en nedtur klokka 22... det hadde vært kjipt!!

16. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Å, den.som kunne fått 12 timer søvn! *drømme* i natt ble det 5 timer. Nesten mye i forhold til andre netter. :p

BVforum via HTC

17. MTDC Forumet er livet VIP

Ja, denbeskjeden vi fikk sist kl 22 var jo ikke akkurat oppløftende.. Ga opp litt da:p

Jeg får det om jeg vil, siden mannen tar seg av ungen om morgenen og kjører henne i bhg osv, da kan jeg sove litt etter de har dratt også.. Men i natt fikk jeg så god kvalitet på søvnen at det holdt med åtte timer:) Har ikke følt noe behov for å sove på dagen i dag heller:) Bekkenet har på mystisk vis blitt litt bedre de siste ukene og jeg har en ekstremt god blære selv når jeg er gravid.. Først i det siste jeg har begynt å tisse om natten:) 1 tur var nok i natt.. Herlig;)

18. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Da er klokka 20.00 og vi har 12465 innlegg :) To timer til vi forhåpentligvis får gode nyheter :) så er bare å skravle i vei :)

19. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Heldiggris! Jeg sovner stort sett i 2 tida pga alle vondtene, og så er det opp kl 7 ca. Eller, da vekker tassen meg med at han spiller angry birds ved øret mitt. :p

BVforum via HTC

20. MTDC Forumet er livet VIP

Snitt på 71,25 i timen da;) Råbra!:) Vi er jo stort sett bare 4 som skravler;)

Del denne siden