Har ikke en gang komt til dpo-land, men jeg er også ambivalent, vil at tiden skal gå fort, men samtidig ikke for er heller ikke klar for jobb på mandag![]()
Samme her!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke en gang komt til dpo-land, men jeg er også ambivalent, vil at tiden skal gå fort, men samtidig ikke for er heller ikke klar for jobb på mandag![]()
Oi, spennende! Hadde du det i flere dager, eller av og på?Sniker! Den der pulsen/leamusen hadde jeg da jeg var gravidHar troa!
Oi, spennende! Hadde du det i flere dager, eller av og på?![]()
Håper det betyr noe hos deg og!Ja det var veldig merkelig mens det sto på, nå er det mest pulsering og murring av og til. Takk, det blir spennende å se om noen dagerHadde det i flere dager, men det kom og gikk littVeldig merkelig følelse! Akkurat som leamus «der nede»
Håper det betyr noe hos deg og!
Jeg har heller ikke troen på at vi klarer å klaffe når vi vil bli gravideSamme her!!I tillegg har jeg liksom ikke helt troa på denne mnd i og med at jeg har spottet litt fra og til etter MA
![]()
Hadde menssmerter 5-6 dpo sist pp, var gravid, men endte i kjemiskVar på bowling i ste (kl halv 8 til halv 10) hadde skikkelig menssmerter så måtte bare gå på do men ingen rosa på papiret å er litt sånn av å på med smerter akkurat nå . Er dette også vanlig
Bare 5 dpo
Ingen andre syntomer...
Håper ikke det ender med kjemiske her men at det bare er at egge flytter segHadde menssmerter 5-6 dpo sist pp, var gravid, men endte i kjemisk![]()

Den var blenda, som jeg tenkteTa en G-test da?![]()

Så gøy med termin på egen bursdag! Fin bursdagsgave det9 dpo, og jeg motsto fristelsen til å teste på morgenen i dag! Orker ikke bli skuffet, så da drøyer jeg. Hvis det klaffer blir det termin på bursdagen min![]()
juni var ikke noen morsom måned å føde på heller..Aner ikke om det er vanlig, men hadde kjempesterkt mensensmerter når jeg var gravid. Kanskje noe som fester seg?Var på bowling i ste (kl halv 8 til halv 10) hadde skikkelig menssmerter så måtte bare gå på do men ingen rosa på papiret å er litt sånn av å på med smerter akkurat nå . Er dette også vanlig
Bare 5 dpo
Ingen andre syntomer...

Legg den inn hos ‘vi som temperNå har endelig testene blitt negative!! El slimet og smertene er borte, men usikker på om el har vært siden tempen ikke har hoppet opp
Vis vedlegget 362582 Vis vedlegget 362581
har lagt den inn der åLegg den inn hos ‘vi som temper
Har dessverre ingen erfaring med temping, men der ser jeg det er mange!
Kjenner jeg blir skikkelig stresset
Var på bowling i ste (kl halv 8 til halv 10) hadde skikkelig menssmerter så måtte bare gå på do men ingen rosa på papiret å er litt sånn av å på med smerter akkurat nå . Er dette også vanlig
Bare 5 dpo
Ingen andre syntomer...

Håper det
Aner ikke om det er vanlig, men hadde kjempesterkt mensensmerter når jeg var gravid. Kanskje noe som fester seg?![]()

Oi ja eneste jeg merker det på er på en måte puppene som blir ømme men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro for føler meg ikke gravid men på kvelden da føler jeg meg gravid å på morgenen så tenker jeg alltid så rart å zale så mye opp å ned mellom ingen føling på graviditet til (oppblåst og murringer å litt kløe i puppene) på kveldenI begge mine graviditeter har jeg trodd at mensen skulle komme når som helst i dpo-land, masse murringer og mensenlignende smerter. Jo nærmere IKM jo mer mensensmerter hadde jegMen så har jeg det sånn når jeg skal ha mensen også
![]()