Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe skjer!
Men! Jeg har enda ikke fått noe typisk EL-slim, går det an å bli gravid uten?
Har googla masse på det, og flere som skriver at de har blitt gravide uten tydelig slim. Så håper det, for har enda ikke fått det selv..Noe skjer!
Men! Jeg har enda ikke fått noe typisk EL-slim, går det an å bli gravid uten?
Nå har endelig testene blitt negative!! El slimet og smertene er borte, men usikker på om el har vært siden tempen ikke har hoppet opp
Vis vedlegget 362582 Vis vedlegget 362581
Snakk om lett påvirkelig! Får sååå lyst til å teste, når flere av dere har startet hvorfor er det så tilfredsstillende?
Ååh Takk da mister jeg ikke håpet helt endaDet er helt normalt at ikke tempen stiger rett etter eggløsning. På mange kan det faktisk ta opptil 2-3 dager etter eggløsning før tempen stiger
Ja, hva om det bare slår ut DENNE gangen liksom? Håpløst jeg er bare 7dpo, men har kort lutealfase (11 dager), så sånn sett er det jo ikke lenge til jeg får vite uansett, men allikevel..Det er nok den lille prosenten av sannsynlighet for å kunne se positiv test i hvertfall for min del, men nå velger jeg å vente. Har ikm om en uke, så er jo sykt å teste nå
Har googla masse på det, og flere som skriver at de har blitt gravide uten tydelig slim. Så håper det, for har enda ikke fått det selv..
Ikke alltid en merker dette El-slimet, så det kan være tilstede uten å synes
Håper det kan klaffe uten eller at det dukker opp el-slim i dag eller morgenHar googla masse på det, og flere som skriver at de har blitt gravide uten tydelig slim. Så håper det, for har enda ikke fått det selv..
Kommer under, slimet skal hjelpe sædcellene med å finne veien.. kommer gjerne litt før. Det er helt blankt og kan strekkesHopper inn her for lurer sånn på om el slim kommer ved el eller etter el? Er det noen som vet, for lurer på om el var 1-2 dager senere enn forventet denne uken...
Ja skal vel det? Så kan de øke om du er gravid, men (har lest veldig mye om dette å ) at du får positiv g test før EL testMåå jo bare spørre jeg er 6 dpo I dag å tester med el testene enda litt for å slukke testgalskapen etter hcg testing Men er det vanlig å få så svake tester som blenda på el testene 5 og 6 dpo?
Du er jo bra morsom som begynner på dagen den har komt seg ut av kanalen. Hcg stiger gjerne kanskje det skiller deg ut litt hcg i urinen ved dag 8 men ja noen har kort lutfafe å da skjer det før kommer sikker til å prøve meg på en tideligtezt i morgen jeg ogsåDet er så gale vanlig test 7 dpo.. hva kan en forvente nå har jeg bestemt meg for å holde meg godt unna test en god stund. Prøver å si til meg selv: det er altfor tidlig!!!
Mine tester ser nemlig sånn ut nåJa skal vel det? Så kan de øke om du er gravid, men (har lest veldig mye om dette å ) at du får positiv g test før EL test
Kommer under, slimet skal hjelpe sædcellene med å finne veien.. kommer gjerne litt før. Det er helt blankt og kan strekkes
https://www.babyverden.no/prover/syklusen/10-kjappe-om-egglosningsslim/
Ser riktig ut det? LH produseres for å hjelpe kroppen med å slippe egg, kroppen skal jo ikke det nå såMine tester ser nemlig sånn ut nå Vis vedlegget 362613