⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Noe skjer!
Men! Jeg har enda ikke fått noe typisk EL-slim, går det an å bli gravid uten?
:nailbiting:

Vedlegg

• ED197500-283D-4543-967B-004D371F5EC1.jpeg
    ED197500-283D-4543-967B-004D371F5EC1.jpeg
    250,1 KB · Visninger: 62
Noe skjer!
Men! Jeg har enda ikke fått noe typisk EL-slim, går det an å bli gravid uten?
:nailbiting:
Har googla masse på det, og flere som skriver at de har blitt gravide uten tydelig slim. Så håper det, for har enda ikke fått det selv..

Snakk om lett påvirkelig! Får sååå lyst til å teste, når flere av dere har startet :hilarious: hvorfor er det så tilfredsstillende? :angelic:

Snakk om lett påvirkelig! Får sååå lyst til å teste, når flere av dere har startet :hilarious: hvorfor er det så tilfredsstillende? :angelic:

Det er nok den lille prosenten av sannsynlighet for å kunne se positiv test:dead: i hvertfall for min del, men nå velger jeg å vente. Har ikm om en uke, så er jo sykt å teste nå

Det er nok den lille prosenten av sannsynlighet for å kunne se positiv test:dead: i hvertfall for min del, men nå velger jeg å vente. Har ikm om en uke, så er jo sykt å teste nå
Ja, hva om det bare slår ut DENNE gangen liksom? Håpløst :hilarious: jeg er bare 7dpo, men har kort lutealfase (11 dager), så sånn sett er det jo ikke lenge til jeg får vite uansett, men allikevel..

Har googla masse på det, og flere som skriver at de har blitt gravide uten tydelig slim. Så håper det, for har enda ikke fått det selv..

Hopper inn her for lurer sånn på om el slim kommer ved el eller etter el? Er det noen som vet, for lurer på om el var 1-2 dager senere enn forventet denne uken...

Ikke alltid en merker dette El-slimet, så det kan være tilstede uten å synes :hilarious:
Håper det kan klaffe uten eller at det dukker opp el-slim i dag eller morgen :D

Så gøy at det allerede testes her i gruppa :D
Jeg har vært på hytta med familie (og uten samboer) de siste dagene, og skal hjem i dag og teste etter EL. Håper den ikke har kommet mens jeg var her :nailbiting::nailbiting:

Måå jo bare spørre jeg er 6 dpo I dag å tester med el testene enda :wacky: litt for å slukke testgalskapen etter hcg testing :meh: Men er det vanlig å få så svake tester som blenda på el testene 5 og 6 dpo?

Måå jo bare spørre jeg er 6 dpo I dag å tester med el testene enda :wacky: litt for å slukke testgalskapen etter hcg testing :meh: Men er det vanlig å få så svake tester som blenda på el testene 5 og 6 dpo?
Ja skal vel det? Så kan de øke om du er gravid, men (har lest veldig mye om dette å :knegg:) at du får positiv g test før EL test

Det er så gale :dance018 vanlig test 7 dpo.. hva kan en forvente:laughing001 nå har jeg bestemt meg for å holde meg godt unna test en god stund. Prøver å si til meg selv: det er altfor tidlig!!!
Du er jo bra morsom som begynner på dagen den har komt seg ut av kanalen. Hcg stiger gjerne kanskje det skiller deg ut litt hcg i urinen ved dag 8 men ja noen har kort lutfafe å da skjer det før :bookworm::hilarious: kommer sikker til å prøve meg på en tideligtezt i morgen jeg også :hilarious:

Haha, fant litt el-slim hvis jeg kjente inne med tappen, men håper det kommer mer :p

DA krysser jeg fingre, tær og bein for at det er EL i dag eller i morgen. Lurer på om det var i natt/dag tidlig? Tappen var mykere i dag tidlig, nå er den spiss og hard som nesetippen. Kom slim i dag, men det var blankt og hvitt.. :eek: blir ikke klok! Tester i morgen også, redd for at den har økt igjen da.. hvis ikke setter jeg ny ikm-dato :)

upload_2021-8-4_15-31-57.jpeg

upload_2021-8-4_15-32-12.jpeg

Back
Topp