⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Har ikke en gang komt til dpo-land, men jeg er også ambivalent, vil at tiden skal gå fort, men samtidig ikke for er heller ikke klar for jobb på mandag :p

Samme her!! :p I tillegg har jeg liksom ikke helt troa på denne mnd i og med at jeg har spottet litt fra og til etter MA :(

Var på bowling i ste (kl halv 8 til halv 10) hadde skikkelig menssmerter så måtte bare gå på do men ingen rosa på papiret å er litt sånn av å på med smerter akkurat nå . Er dette også vanlig :confused004
Bare 5 dpo :schocked028
Ingen andre syntomer...

Hadde det i flere dager, men det kom og gikk litt :) Veldig merkelig følelse! Akkurat som leamus «der nede» :hilarious: Håper det betyr noe hos deg og!
Ja det var veldig merkelig mens det sto på, nå er det mest pulsering og murring av og til. Takk, det blir spennende å se om noen dager :D

Samme her!! :p I tillegg har jeg liksom ikke helt troa på denne mnd i og med at jeg har spottet litt fra og til etter MA :(
Jeg har heller ikke troen på at vi klarer å klaffe når vi vil bli gravide :p tro vi bare klarer å bli gravid når vi ikke planlegger å bli det…

er det første pp etter MA? Dette er min 3mens etter senabort i april, så håper kroppen er klar for nytt svangerskap nå!

Var på bowling i ste (kl halv 8 til halv 10) hadde skikkelig menssmerter så måtte bare gå på do men ingen rosa på papiret å er litt sånn av å på med smerter akkurat nå . Er dette også vanlig :confused004
Ingen andre syntomer...
Hadde menssmerter 5-6 dpo sist pp, var gravid, men endte i kjemisk:)

9 dpo, og jeg motsto fristelsen til å teste på morgenen i dag! Orker ikke bli skuffet, så da drøyer jeg. Hvis det klaffer blir det termin på bursdagen min:angelic:

9 dpo, og jeg motsto fristelsen til å teste på morgenen i dag! Orker ikke bli skuffet, så da drøyer jeg. Hvis det klaffer blir det termin på bursdagen min:angelic:
Så gøy med termin på egen bursdag! Fin bursdagsgave det :) hvis det ikke klaffer nå, men meste syklus så er det fare for at termin blir rundt min eldstes bursdag, det håper jeg ikke :bag: juni var ikke noen morsom måned å føde på heller..:eek: så krysser fingre, (og bein) for at det blir denne mnd!

:eek:
Ingen andre syntomer...
Aner ikke om det er vanlig, men hadde kjempesterkt mensensmerter når jeg var gravid. Kanskje noe som fester seg?:joyful:

Nå har endelig testene blitt negative!! El slimet og smertene er borte, men usikker på om el har vært siden tempen ikke har hoppet opp:bag::blackeye:
5BA1691F-5E01-4528-A734-C3F14A6B715F.png
3866063C-CB9A-418E-99B1-F3963C53D5DD.jpeg

Ingen andre syntomer...

I begge mine graviditeter har jeg trodd at mensen skulle komme når som helst i dpo-land, masse murringer og mensenlignende smerter. Jo nærmere IKM jo mer mensensmerter hadde jeg :p Men så har jeg det sånn når jeg skal ha mensen også :facepalm:

Og der var testingen i gang! 8 dpo og blendatest… ;) Lenge leve testegalskapen! :hilarious:

Vedlegg

• 40439676-7F3C-4259-BD0C-3ACECE04E08A.jpeg
    40439676-7F3C-4259-BD0C-3ACECE04E08A.jpeg
    411,5 KB · Visninger: 53
:eek:
Aner ikke om det er vanlig, men hadde kjempesterkt mensensmerter når jeg var gravid. Kanskje noe som fester seg?:joyful:
Håper det :Heartred
Ellers så har jeg litt vondt under puppene i dag følte litt på en sånn spreng følelse i går kveld natt til i dag, akkurat som.dem ble harde men ikke ømme :schocked028

I begge mine graviditeter har jeg trodd at mensen skulle komme når som helst i dpo-land, masse murringer og mensenlignende smerter. Jo nærmere IKM jo mer mensensmerter hadde jeg :p Men så har jeg det sånn når jeg skal ha mensen også :facepalm:
Oi ja eneste jeg merker det på er på en måte puppene som blir ømme men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro for føler meg ikke gravid men på kvelden da føler jeg meg gravid å på morgenen så tenker jeg alltid så rart å zale så mye opp å ned mellom ingen føling på graviditet til (oppblåst og murringer å litt kløe i puppene) på kvelden :schocked028

Det er så gale :dance018 vanlig test 7 dpo.. hva kan en forvente:laughing001 nå har jeg bestemt meg for å holde meg godt unna test en god stund. Prøver å si til meg selv: det er altfor tidlig!!!

Vedlegg

• 3823A7BD-6C6C-4370-862F-8DDCAB1F1532.png
    3823A7BD-6C6C-4370-862F-8DDCAB1F1532.png
    1,9 MB · Visninger: 62
Back
Topp