Krysser fingrene for festeblødning6 dpo og litt blod på papiret. Hååper på festeblødning, men mye mulig jeg har fått en liten rift etter sex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for festeblødning6 dpo og litt blod på papiret. Hååper på festeblødning, men mye mulig jeg har fått en liten rift etter sex
Veldig spennende! Jeg røk brått på en i går jeg… haha! Den var naturligvis helt blenda Krysser fingrene for oss og mange andre spirer!!
For meg er det veldig ømt rundt de dagene er liksom mer trang også så ikke bare øm men vondt på en måte også Men kan virke som det er vanlig rundt elKanskje ett rart spørsmål: men pleier andre å oppleve litt ømhet/ubehag under samleie i EL-periode/under EL? Spesielt kanskje ved støt langt inn
husket det ganske godt når jeg ble gravid i februar, at under antatt EL (hadde veldig mye slim den ene dagen) så var det litt mer ømt under samleie..
Jeg har lest å sett at mellom dpo 7-9 er det sjans å få se noe på hcg testen da det er da egget klorer seg fast inni der. Dagene føre det er den i egglederen å gjør seg klar til å bygge seg opp nok ting til å klore seg fart med6 dpo i dag og kjenner jeg både vil vente med å teste, samtidig som jeg vil teste i morgen
Kanskje ett rart spørsmål: men pleier andre å oppleve litt ømhet/ubehag under samleie i EL-periode/under EL? Spesielt kanskje ved støt langt inn
husket det ganske godt når jeg ble gravid i februar, at under antatt EL (hadde veldig mye slim den ene dagen) så var det litt mer ømt under samleie..
Håper det er ett godt tegnNå ligner det på noe Spennende
Ang spørsmålet ditt tror jeg det er veldig vanlig at ting er mer ømt under eggløsning ja.
Jeg har endelig fått eggløsningstester i postkassen. Litt hat på posten som har så få leveringer i 2021
Ja, det er til tider på grensen til vondt men da er det ikke bare meg og ser ut til at det har litt sammenheng med ELDet er veldig ømt noen ganger på meg, nesten på grensen til vondt liksom
Ja, på grensen til vondt noen ganger har begynt å bli ømt nå, i tillegg til at EL-testene blir sterkere! Så håper jeg at jeg ser EL slim snartFor meg er det veldig ømt rundt de dagene er liksom mer trang også så ikke bare øm men vondt på en måte også Men kan virke som det er vanlig rundt el
Å jaaa da... bare 5 dpo å skulle ønske det var fredag så jeg han starte test galskapen på den siden. For driver enda med el tester å i dag var LH testen helt negativJa, på grensen til vondt noen ganger har begynt å bli ømt nå, i tillegg til at EL-testene blir sterkere! Så håper jeg at jeg ser EL slim snart
Går dagene treigt i dpo-land?
Ja den var ganske høy fortsatt ja! Spent på min som ligger til tørk. Holdt meg siden klokken 10, gleder meg til å ta et stooort glass vann. Jeg tørker ut av å ikke drikke! Kan det ha noe med manglende el-slim tru? Hmm..Krysser fingrene for full klaff 11 dager
på rad er godt jobba syns min er ganske høyt opp egentlig. Å el testen er knall positiv, kan den ikke bare bli negativ nå!Holdt meg 5timer
For denne
Vis vedlegget 362527
Jaa. Har pint meg uten drikke å do gåing nå i 3t bare for å ta en ny. Vil ha negativ Åj har du klart å holde deg så lenge! Jeg drikker litt selv om jeg ikke er på do. Hm vet ikke..pleier du å merke el slim godt ellers? Hos meg var det lite i mårrest men vært mye i ettermiddag..Ja den var ganske høy fortsatt ja! Spent på min som ligger til tørk. Holdt meg siden klokken 10, gleder meg til å ta et stooort glass vann. Jeg tørker ut av å ikke drikke! Kan det ha noe med manglende el-slim tru? Hmm..
Kanskje peak å el i dag, at den blir svakere i morgen. Den så jo veldig sterk ut i dag.Søren da!! Skal ta så lang tid å få peak.. kroppen jobber hardt for å slippe egg tror jeg. Hmf
Vis vedlegget 362552
Går fint å holde seg unna drikke på jobb, men ikke hjemmeJaa. Har pint meg uten drikke å do gåing nå i 3t bare for å ta en ny. Vil ha negativ Åj har du klart å holde deg så lenge! Jeg drikker litt selv om jeg ikke er på do. Hm vet ikke..pleier du å merke el slim godt ellers? Hos meg var det lite i mårrest men vært mye i ettermiddag..
Spennnende da! Krysser fingrene for at el er i dag
Å jaaa da... bare 5 dpo å skulle ønske det var fredag så jeg han starte test galskapen på den siden. For driver enda med el tester å i dag var LH testen helt negativ
Aldri vært borti så negativ test før fra LH. Den sa tilåmed 0.00 på prenomen appen
Ja gjør egentlig det. I mai var det veldig, da trodde jeg el var lenge før pga det, så bomma vi på EL dagen (testa ikke). I juni husker jeg ikke, vi bare tok det litt som det kom pga vaksina, da ble jeg gravid (merkelig ) men nå er det ikke slik det pleier i det heletatt..Jaa. Har pint meg uten drikke å do gåing nå i 3t bare for å ta en ny. Vil ha negativ Åj har du klart å holde deg så lenge! Jeg drikker litt selv om jeg ikke er på do. Hm vet ikke..pleier du å merke el slim godt ellers? Hos meg var det lite i mårrest men vært mye i ettermiddag..
Spennnende da! Krysser fingrene for at el er i dag
Kanskje peak å el i dag, at den blir svakere i morgen. Den så jo veldig sterk ut i dag.
Ja det er ikke mye lett å la være å testeheheh, sikkert egentlig lurt å vente lengst mulig før man tester da, men forstår godt at man ikke klarer det