⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Veldig spennende! Jeg røk brått på en i går jeg… haha! Den var naturligvis helt blenda :hilarious: Krysser fingrene for oss og mange andre spirer!!

Jeg røyk på en i dag, 6 dpo:hilarious: Blenda gitt :wideyed::hilarious:

Kanskje ett rart spørsmål: men pleier andre å oppleve litt ømhet/ubehag under samleie i EL-periode/under EL? Spesielt kanskje ved støt langt inn :rolleyes:

husket det ganske godt når jeg ble gravid i februar, at under antatt EL (hadde veldig mye slim den ene dagen) så var det litt mer ømt under samleie..
For meg er det veldig ømt rundt de dagene er liksom mer trang også så ikke bare øm men vondt på en måte også :smiley-ashamed008 Men kan virke som det er vanlig rundt el

6 dpo i dag og kjenner jeg både vil vente med å teste, samtidig som jeg vil teste i morgen :dead::dance018
Jeg har lest å sett at mellom dpo 7-9 er det sjans å få se noe på hcg testen da det er da egget klorer seg fast inni der. Dagene føre det er den i egglederen å gjør seg klar til å bygge seg opp nok ting til å klore seg fart med :Heartred
Bare ett tips å vente til rundt 8 dpo for da er den vertfall på riktig plass til å produsere hcg hormonet :love7

Kanskje ett rart spørsmål: men pleier andre å oppleve litt ømhet/ubehag under samleie i EL-periode/under EL? Spesielt kanskje ved støt langt inn :rolleyes:

husket det ganske godt når jeg ble gravid i februar, at under antatt EL (hadde veldig mye slim den ene dagen) så var det litt mer ømt under samleie..

Det er veldig ømt noen ganger på meg, nesten på grensen til vondt liksom :woot:

Nå ligner det på noe :love7 Spennende :happy:

Ang spørsmålet ditt tror jeg det er veldig vanlig at ting er mer ømt under eggløsning ja.

Jeg har endelig fått eggløsningstester i postkassen. Litt hat på posten som har så få leveringer i 2021 :hilarious:
Håper det er ett godt tegn:D

da blir du testetøs du også nå? Hvor langt i syklusen er du? :)

Det er veldig ømt noen ganger på meg, nesten på grensen til vondt liksom :woot:
Ja, det er til tider på grensen til vondt :oops: men da er det ikke bare meg :D og ser ut til at det har litt sammenheng med EL :D

For meg er det veldig ømt rundt de dagene er liksom mer trang også så ikke bare øm men vondt på en måte også :smiley-ashamed008 Men kan virke som det er vanlig rundt el
Ja, på grensen til vondt noen ganger :oops: har begynt å bli ømt nå, i tillegg til at EL-testene blir sterkere! Så håper jeg at jeg ser EL slim snart :D

Går dagene treigt i dpo-land?

Ja, på grensen til vondt noen ganger :oops: har begynt å bli ømt nå, i tillegg til at EL-testene blir sterkere! Så håper jeg at jeg ser EL slim snart :D

Går dagene treigt i dpo-land?
Å jaaa da... bare 5 dpo å skulle ønske det var fredag så jeg han starte test galskapen på den siden. For driver enda med el tester å i dag var LH testen helt negativ o_O
Aldri vært borti så negativ test før fra LH. Den sa tilåmed 0.00 på prenomen appen :schocked028

Krysser fingrene for full klaff:D:D 11 dager
på rad er godt jobba:D syns min er ganske høyt opp egentlig. Å el testen er knall positiv, kan den ikke bare bli negativ nå!:happy090Holdt meg 5timer
For denne:smiley-bounce022
Vis vedlegget 362527
Ja den var ganske høy fortsatt ja! Spent på min som ligger til tørk. Holdt meg siden klokken 10, gleder meg til å ta et stooort glass vann. Jeg tørker ut av å ikke drikke! Kan det ha noe med manglende el-slim tru? Hmm..

Jeg hadde faktisk ingen gravidtegn sist jeg var gravid, leste på den ikm gruppen i stad. Skjønte ingenting, ingen mens, plugga tapp, tatt test 10 dpo som var negativ (kunne skimte noe, men har fått så mange skygger før så har lovt meg selv å ikke overanalysere streker mer) Men tappen var den som gjorde meg mistenkelig, at den var så plugga igjen da jeg forventet mens.. ellers ingen tegn, ikke en øm kuppel en gang :p men så etter noen dager ble puppa ømme, strakk i høyre side osv

4 dpo og røyk impulsivt ut på en testesmell :hilarious: … tidligste noensinne. Idiot assa..:bag:

Har et stort lager da:wacky:

Søren da!! Skal ta så lang tid å få peak.. kroppen jobber hardt for å slippe egg tror jeg. Hmf

upload_2021-8-3_16-28-4.jpeg

Ja den var ganske høy fortsatt ja! Spent på min som ligger til tørk. Holdt meg siden klokken 10, gleder meg til å ta et stooort glass vann. Jeg tørker ut av å ikke drikke! Kan det ha noe med manglende el-slim tru? Hmm..
Jaa. Har pint meg uten drikke å do gåing nå i 3t bare for å ta en ny. Vil ha negativ:banghead::smiley-bounce022 Åj har du klart å holde deg så lenge! Jeg drikker litt selv om jeg ikke er på do. Hm vet ikke..pleier du å merke el slim godt ellers? Hos meg var det lite i mårrest men vært mye i ettermiddag..
Spennnende da! Krysser fingrene for at el er i dag:D

Jaa. Har pint meg uten drikke å do gåing nå i 3t bare for å ta en ny. Vil ha negativ:banghead::smiley-bounce022 Åj har du klart å holde deg så lenge! Jeg drikker litt selv om jeg ikke er på do. Hm vet ikke..pleier du å merke el slim godt ellers? Hos meg var det lite i mårrest men vært mye i ettermiddag..
Går fint å holde seg unna drikke på jobb, men ikke hjemme:laughing002

Å jaaa da... bare 5 dpo å skulle ønske det var fredag så jeg han starte test galskapen på den siden. For driver enda med el tester å i dag var LH testen helt negativ o_O
Aldri vært borti så negativ test før fra LH. Den sa tilåmed 0.00 på prenomen appen :schocked028

heheh, sikkert egentlig lurt å vente lengst mulig før man tester da, men forstår godt at man ikke klarer det :p

Ja gjør egentlig det. I mai var det veldig, da trodde jeg el var lenge før pga det, så bomma vi på EL dagen (testa ikke). I juni husker jeg ikke, vi bare tok det litt som det kom pga vaksina, da ble jeg gravid (merkelig ;)) men nå er det ikke slik det pleier i det heletatt..

Kanskje peak å el i dag, at den blir svakere i morgen. Den så jo veldig sterk ut i dag.

men tappen er hard inni, myk utenpå. Jeg synes det er sååå merkelig! Så lenge den er før helgen så er jeg fornøyd, går over til å ha termin i mai hvis det klaffer nå, var egentlig april :glasses9 men passer bra det å!

Back
Topp