⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Jeg er litt ny i dette gamet (pp2), men synes jeg har hørt at eggløsningen skjer typ et døgn eller så etter positiv test? Jeg hadde sterk positiv test i går og litt svakere dagen før. La inn aksjer i går og to dager før det. Hvor lenge fortsette dere å legge inn aksjer etter positiv test?
 
Jeg er litt ny i dette gamet (pp2), men synes jeg har hørt at eggløsningen skjer typ et døgn eller så etter positiv test? Jeg hadde sterk positiv test i går og litt svakere dagen før. La inn aksjer i går og to dager før det. Hvor lenge fortsette dere å legge inn aksjer etter positiv test?
Vi har lagt inn et par dager før positiv og på dagen jeg får positiv el test :)
 
Jeg er litt ny i dette gamet (pp2), men synes jeg har hørt at eggløsningen skjer typ et døgn eller så etter positiv test? Jeg hadde sterk positiv test i går og litt svakere dagen før. La inn aksjer i går og to dager før det. Hvor lenge fortsette dere å legge inn aksjer etter positiv test?

fortsetter å legge aksjer to dager etter peak her, egget slippes 12-48 timer etter positiv test
 
Jeg er litt ny i dette gamet (pp2), men synes jeg har hørt at eggløsningen skjer typ et døgn eller så etter positiv test? Jeg hadde sterk positiv test i går og litt svakere dagen før. La inn aksjer i går og to dager før det. Hvor lenge fortsette dere å legge inn aksjer etter positiv test?
Vi legger inn hver dag, kommer til å fortsette med det 2 dager etter peak også.. og fortsetter sikkert bare for hygge å :angelic:
 
Sorry for eggløsningspam:smiley-bounce022 Men har aldri fått så Her sterk test før:smiley-bounce022Vis vedlegget 362466
Hvordan ser grafen din ut? Synes min har så goood tid :hilarious: ser alle grafer stiger så raskt med en gang, får skikkelig bratt bakke.. imens min er mer slakk..

upload_2021-8-2_16-55-56.png
 
4 dpo å tiden kannn jooo ikke gå saktere :banghead:
Hvordan er det med dere andre i dpo land?
Fått noen syntomer?
Langt er dere kommet?
Her er det bare litt oppblåst å luft i magen å føles som ting flytter på seg noen ganger der nede :bored:
Puppene er enda helt normal ikke tung, øm eller noe :bored:
 
1C022C72-6D65-4F30-81DC-C03D8B3BAE41.jpeg
D30A4198-2342-4633-921D-CA48EC6355C7.jpeg
Ser ut som EL kom i dag hos meg, CD13, da jeg hadde peak på EL testene i går :D trodde den skulle komme torsdag-fredag… forrige PP var på 33 dager, da kom EL på CD18. Syklusen før var på 28 dager:wideyed: Så kan virke som om det var noe «forstyrrelser» forrige syklus. Første syklus med easy@home testene, og veldig fornøyd med at de farges så jevnt :)
 
Åh, godt spørsmål! 6 dpo i dag ifølge Premom. Nå var jeg akkurat på do, og det var pittelitt lyyyyserosa på papiret. Kan det bety noe, tro? :oops: Tenker at jeg vil vente til tidligst 10 dpo, men kjenner jeg meg rett starter jeg garantert om to dager… :angelic: Hva med deg?

Kan jo være en festeblødning da? Spennende! Jeg er 5dpo i dag og ryker brått på test i morgen eller overimorgen :hilarious:
 
Vis vedlegget 362490 Vis vedlegget 362489 Ser ut som EL kom i dag hos meg, CD13, da jeg hadde peak på EL testene i går :D trodde den skulle komme torsdag-fredag… forrige PP var på 33 dager, da kom EL på CD18. Syklusen før var på 28 dager:wideyed: Så kan virke som om det var noe «forstyrrelser» forrige syklus. Første syklus med easy@home testene, og veldig fornøyd med at de farges så jevnt :)
Veldig fornøyd med easy@home selv! Håper jeg slipper å bruke de mer da :knegg: så får vi håpe at graviditetstestene gir like fine streker! Ser forresten at du har testet veldig sent på kvelden, kanskje jeg bør det, Hmm :confused:
 
Last edited:
4 dpo her, og plutselig syns jeg at jeg har elsmerter:wideyed: stikker liksom ordentlig godt på høyre siden.. kanskje jeg har feilberegna :rolleyes:
 
4 dpo her, og plutselig syns jeg at jeg har elsmerter:wideyed: stikker liksom ordentlig godt på høyre siden.. kanskje jeg har feilberegna :rolleyes:

Samme her!
Brukte EL-tester og i følge dem skal jeg være 2-3 dpo i dag, men først nå jeg kjenner EL-smertene…litt vondt i eggstokkene liksom
 
Virker som det er en test for å sjekke om EL faktisk fant sted. Var det jeg skjønte nå ut i fra dette https://proovtest.com/blogs/blog/when-do-i-use-a-pdg-test aldri hørt om
var noe sånt jeg også forsto det som at det er for å sjekke at egge har slippi ;)
så da tenker jeg å ta meg litt fri fra testene til torsdag fredag da blir det rett på HCG testene :wacky:
men føles ut som mensen kommer rett rundt hjørnet men det er vell vanelig å kjenne så mye aktivitet rundt denne tiden :smiley-angelic001:Heartred
 
Samme her!
Brukte EL-tester og i følge dem skal jeg være 2-3 dpo i dag, men først nå jeg kjenner EL-smertene…litt vondt i eggstokkene liksom
jeg tror ikke det er el smerter jeg tror det er egget som driver å klorer seg fars eller så er det slåsskamp inni der for hvem som skal få egget. jeg aner ikke altså men jeg er også 4 dpo i følge prenomen app å jeg kjenner det også godt i høyre siden nå, sitter i stoler å kjenners som rett før mens men uten ømme pupper :think005
 
Back
Topp